Фінансове право. Бюджетне право. Банківське право (Financis Law. Budget Law. Banking Law)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Фінансове право. Бюджетне право. Банківське право (Financis Law. Budget Law. Banking Law) за Автор "Bortnik, S. M."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Legal guaranteeing for providing financial services in Ukraine: problems and possible ways to overcome them in modern realities(Lex Humana, Petrópolis. – 2022. –Vol. 14, № 1. – P. 324-336, 2022) Hetmanets, O. P.; Гетманець, О. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799; Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5281-6007; Melnyk, S.; Klochko, A. M.; Клочко, А. М.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964XФінансова стабільність і гарантії продовжують залишатися предметом великого інтересу для кожного суспільства; за відсутності такої стабільності фінансова система країни й надалі перебуватиме під загрозою. Метою статті є аналіз правових гарантій процесів надання фінансових послуг в Україні, виявлення проблемних моментів у цій сфері та формування можливих шляхів їх подолання. Якість правових гарантій функціонування ринку фінансових послуг залежить від ряду факторів, зокрема політичного режиму держави, наявності реальної правової держави, рівня розвитку фінансово-правових інститутів тощо. стверджував, що фінансовий сектор економіки держави не здатний ефективно функціонувати без належного правового регулювання, якість якого може бути досягнута лише в умовах стабільного та безперешкодного політичного режиму. Враховуючи ситуацію в різних країнах світу, а також враховуючи історичний досвід, встановлено, що ефективне правове регулювання фінансових послуг здебільшого є в демократичних країнах, де реально реалізовано верховенство права. Зроблено висновок, що ефективне правове забезпечення надання фінансових послуг може покращити вітчизняний фінансовий ринок, а розвиток національної фінансової системи та національної економіки сприятиме підвищенню якості правового забезпечення у цій сфері. Значну допомогу в цьому зможе надати практичний досвід розвинутих демократичних країн.Документ Механізми ухиляння від сплати податків(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2016 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2016. – С. 276-278, 2016) Ткаченко, С. О.; Tkachenko, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5816-4185; Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5281-6007Зауважено, що в Україні досить поширені схеми мінімізації податкового навантаження, що призводить до значного зменшення надходжень до бюджетів різних рівнів. Окремі керівники зі значним розміром чистого прибутку платять мінімальні розміри податкових зобов’язань, а деякі й зовсім не платять. Розглянуто декілька основних механізмів ухиляння від сплати податків.Документ Особливості виявлення та управління ризиками в контексті забезпечення фінансової безпеки держави(Економічна безпека держави в контексті національних інтересів : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 23 квіт. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 23-25, 2021) Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5281-6007; ResearcherID: AAB-6020-2020Зазначено, що своєчасне виявлення та обґрунтування фінансового ризику є однією з найскладніших і найменш точно визначених проблем забезпечення фінансової безпеки держави.Документ Правове забезпечення фінансової безпеки(Актуальні питання фінансової безпеки : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 27 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 28-31, 2023) Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5281-6007Зазначено, що визначення правових засад фінансової безпеки в системі національної безпеки потребує подальшого дослідження організаційно-правових механізмів упровадження заходів забезпечення фінансової безпеки як інструментів реалізації компетенції уповноважених суб’єктів у сфері обігу фінансових ресурсів. Потрібно також проводити моніторинг нормативно-правових актів щодо стану фінансової системи країни, що потребує, як визначено у Стратегії, здійснення постійного моніторингу економічної стійкості шляхом відслідковування рівня критичних меж за індикаторами, а також візуалізації відповідних даних у вигляді інфографіки, розміщення та підтримання її в актуальному стані на урядовому порталі.Документ Система вдосконалення державного фінансового контролю(Право і безпека. – 2019. – № 2 (73). – С. 25-30, 2019) Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5281-6007; ResearcherID: AAB-6020-2020Обґрунтовано підходи до визначення проблемних питань системи державного фінансового контролю. Визначено основні загрози фінансово-бюджетній системі й мотиваційні фактори щодо мінімізації видаткової частини платежів та ухиляння від сплати податків. Доведено необхідність реформування системи державного фінансового контролю та визначено напрями вдосконалення його форм і методів.Документ Фінанси підприємств : підручник(Харків : ХНУВС, 2022. – 292 с., 2022) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5281-6007; Ткаченко, С. О.; Tkachenko, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5816-4185; Сокуренко, В. В.; Сокуренко, В. В. - редакторУ підручнику висвітлено питання щодо сутності фінансових ресурсів підприємства; грошових розрахунків підприємства, формування доходів та витрат, основ оподаткування діяльності, фінансових аспектів формування оборотних та основних активів, оцінки фінансового стану та фінансового планування на підприємстві, фінансової санації та банкрутства, банківського та небанківського кредитування, а також забезпечення фінансового механізму зовнішньоекономічних відносин. Підручник призначений для курсантів, студентів, аспірантів, викладачів закладів вищої освіти, практичних працівників фінансової сфери.