Перегляд за Автор "Basarab, O. K."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні питання нормативно-правового регулювання кібербезпеки в Державній прикордонній службі України(Юридичний науковий електронний журнал. - 2020. - № 4. - С. 128-131, 2020) Басараб, О. Т.; Basarab, O. T.; Басараб, О. К.; Basarab, O. K.; Ларіонова, І. Т.; Larionova, I. T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7006-6476Розглянуто нормативно-правое регулювання кібернетичної безпеки у Державній прикордонній службі України з огляду на сучасні виклики сьогодення. Зазначено, що в умовах активізації кібернетичних атак на інформаційно-телекомунікаційні системи органів державної влади України, правоохоронних органів та військових формувань, комп’ютерні мережі прикордонного відомства також потребують надійного захисту. Сьогодні у Державній прикордонній службі України функціонує інтегрована інформаційно-телекомунікаційна система «Гарт», яка забезпечує обробку інформації за відповідними видами оперативно-службової діяльності. Віртуальний простір, у межах якого циркулює інформація, з використанням вищезазначеної системи являє собою кібернетичний простір прикордонного відомства, безпека якого повною мірою залежить від двох основних аспектів: організаційно-технічного забезпечення та якісної нормативно-правової бази. Визначено актуальність питання відсутності спеціальних нормативно-правових актів у сфері забезпечення безпеки кібернетичного простору Державної прикордонної служби України, прогалини у положеннях чинних нормативно-правових актів у частині, що стосується порядку організації кібернетичної безпеки у прикордонному відомстві, а також відсутність науково обґрунтованої концепції щодо подальшого порядку розбудови кібернетичної безпеки Державної прикордонної служби України.Документ До питання правового забезпечення протидії кіберзлочинам у кіберпросторі Державною прикордонною службою України(Протидія кіберзлочинності та торгівлі людьми : зб. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. конф. (27 травня 2020 р., м. Харків). – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 13-15., 2020) Басараб, О. Т.; Basarab, O. T.; Basarab, O. K.; Басараб, О. К.; Ларіонова, І. Т.; Larionova, I. T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7006-6476Проаналізовано нормативно-правові акти, що регулюють протидію кіберзлочинам у кіберпросторі Державною прикордонною службою України. Вказано на необхідність їх удосконалення, шляхом внесення змін та доповнень до низки правових актів із обов’язковим урахуванням специфіки діяльності прикордонного відомства. The normative legal acts regulating the fight against cybercrime in cyberspace by the State Border Guard Service of Ukraine are analyzed. It is pointed out the need to improve them by making changes and additions to a number of legal ones acts with obligatory consideration of the specifics of the activity of the border agency. Проанализированы нормативно-правовые акты, регулирующие противодействие киберпреступлениям в киберпространстве Государственной пограничной службой Украины. Указано на необходимость их усовершенствования путем внесения изменений и дополнений в ряд правовых актов с обязательным учетом специфики деятельности пограничного ведомства.Документ Застосування вогнепальної зброї військовослужбовцями Державної прикордонної служби України в умовах воєнного стану оголошеного в Україні(Юридичний науковий електронний журнал. - 2022. - № 6. - С. 16-20, 2022) Басараб, О. Т.; Basarab, O. T.; Басараб, О. К.; Basarab, O. K.; Ларіонова, І. Т.; Larionova, I. T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7006-6476Досліджено правові підстави застосування прикордонниками вогнепальної зброї у різних умовах обстановки, зокрема: в умовах здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії проти України; під час реалізації правоохоронної функції на державному кордоні України; а також під час виконання службових завдань внутрішньої служби. Кожен із випадків має свої особливості правового регулювання. Зазначено, що застосування вогнепальної зброї українськими прикордонниками повинно відповідати загальновизнаним міжнародним принципам, а також здійснюватися на законних підставах, у відповідності до положень чинного законодавства, оскільки тільки за таких умов можливо встановити відповідний правопорядок у державі та на належному рівні забезпечити виконання заходів правового режиму воєнного стану.Документ Організаційно-правові основи підготовки фахівців кібербезпеки сектору безпеки і оборони України(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2021. – С. 20-21, 2021) Басараб, О.Т.; Basarab, O. T.; Басараб, О. К.; Basarab, O. K.; Ларіонова, І.Т.; Larionova, I. T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7006-6476У роботі аналізуються організаційно-правові основи підготовки фахівців сектору безпеки і оборони України, з огляду на сучасні виклики сьогодення.Документ Щодо визначення поняття «кібербезпека Державної прикордонної служби України» – теоретико-правовий аспект(Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Юридичні науки. - 2019. - Вип. 3., 2019) Басараб, О. Т.; Basarab, O. T.; Basarab, O. K.; Басараб, О. К.; Ларіонова, І. Т.; Larionova, I. T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7006-6476Розглянуто питання необхідності нарощування зусиль у сфері забезпечення кібернетичної безпеки прикордонного відомства. Досліджено стан, структура та призначення інформаційно-телекомунікаційної системи Державної прикордонної служби України «Гарт». Визначено види інформації, що підлягають обов’язковому захисту у прикордонній інформаційнотелекомунікаційній системі: відкрита, конфіденційна, службова, інформація, яка становить державну, або іншу, передбачену законом таємницю, інформація, вимога щодо захисту якої встановлена законом. Обґрунтовано, що віртуальний простір, у межах якого циркулює інформація, що обробляється з використанням інформаційно-телекомунікаційної системи Державної прикордонної служби України «Гарт» являє собою кібернетичний простір (кіберпростір) Державної прикордонної служби України. Забезпечення безпеки кіберпростору прикордонного відомства здійснюється у відповідності до норм міжнародного права, Конституції України, законів та підзаконних актів національного законодавства.