Перегляд за Автор "Budianska, V. A."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Застосування різних типів групової взаємодії в процесі підготовки менеджерів освіти до ділового спілкування(Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 51, т. 1. - С. 153-159, 2022) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292Досліджено проблему підготовки менеджерів освіти в умовах кардинальних змін у суспільстві, що у свою чергу вимагає від них нових підходів до управління освітніми закладами. Проаналізовано застосування різних типів групової взаємодії під час підготовки до ділового спілкування майбутніх менеджерів освіти. Розглянуто процеси групової взаємодії в мікрогрупах та малих групах. Зазначено, що ділові і рольові ігри вважаються одним із найкращих способів організації комунікативного навчання. Наведено приклади рольових і ділових ігор, що застосовувалися в процесі підготовки менеджерів освіти.Документ Мистецтво ділового спілкування менеджера освіти як складник його професіоналізму(Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 43, т. 1. - С. 78-82, 2022) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292Розглянуто проблему вміння здійснювати процес ділового спілкування менеджерами освіти. Розкрито сутність ділової бесіди, переговорів, нарад, публічних виступів як форм ділового спілкування. Показано всі етапи зазначених форм ділового спілкування (початок ділового спілкування, передача початкового повідомлення, активне слухання, аргументування своєї позиції, підбиття підсумків, закінчення ділового спілкування), доведено необхідність дотримання всіх етапів цих форм ділового спілкування. Зазначено, що від уміння здійснювати ділове спілкування – обмін пропозиціями, вимогами, поглядами й мотивацією з метою розв’язання конкретних проблем освітнього закладу – залежить успіх функціонування цього закладу.Документ Роль профорієнтаційних центрів у формуванні мовленнєвої культури старшокласників(Global science: prospects and innovations: The 6th International scientific and practical conferenc (Liverpool, United Kingdom, February 1-3, 2024). - Liverpool, 2024. - P. 188-198, 2024) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.Зазначено, що мовленнєва культура – це інтегративна особистісна якість, що відбиває спроможність людини здійснювати ефективну мовленнєву діяльність на основі врахування поставленої мети й наявної мовленнєвої ситуації, а також норм літературної мови. Доведено доцільність формування мовленнєвої культури старшокласників у профорієнтаційних центрах закладів вищої освіти.Документ Формування змістового компоненту культури ділового спілкування майбутніх менеджерів освіти(Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 28. - С. 127-133, 2020) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.Розглянуто процес формування змістового компоненту культури ділового спілкування майбутніх менеджерів освіти. Проаналізовано поняття «ділове спілкування», «культура ділового спілкування», «компоненти культури ділового спілкування», «змістовий компонент культури ділового спілкування»; «знання», «уміння», «навички». З метою формування змістового критерію культури ділового спілкування майбутніх менеджерів освіти доцільно застосовувати мовні вправи різного рівня складності, мовленнєві вправи, творчі завдання.Документ Формування красномовності майбутніх правозахисників на заняттях з української мови в закладі вищої освіти(Інноваційна педагогіка. - 2024. - Вип. 67, т. 1. - С. 201-207, 2024) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.; Будянська, В. А.; Budianska, V. A.Окреслено шляхи формування риторичної майстерності майбутніх правозахисників на заняттях з української мови професійного спрямування. Важливе місце в роботі, спрямованій на оволодіння студентами красномовністю, має бути відведено організації спеціальних практикумів, тренінгів, які сприятимуть засвоєнню риторичних знань на практиці. Зокрема студенти мають залучатися до виконання вправ різного типу, спрямованих на оволодіння технікою мовлення. Одним із шляхів формування красномовності студентів є використання мовленнєвих ситуацій. Під мовленнєвими ситуаціями розуміємо сукупність спеціально створених зовнішніх обставин, що спонукають здобувачів вищої освіти до спілкування та створюють певні відносини між ними. Такі ситуації дають їм можливість на практиці відпрацювати дотримання загальноприйнятих норм комунікативної поведінки та побудови мовленнєвого процесу. Ефективним засобом формування красномовності є виконання спеціальних мовленнєвих вправ та завдань. Значний вплив на розвиток красномовності студентів має також проведення різноманітних виховних заходів, які вимагають від кожного учасника демонстрації мовленнєвих знань та вмінь. Для активізації розвитку в студентів красномовності викладачі мають залучати їх до виконання індивідуальних навчально-дослідних проєктів на різну тематику.Документ Формування мовленнєвої культури майбутніх діячів мистецтв(Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 7. - С. 318-334, 2020) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.Дана стаття присвячена проблемі застосування лінгвістичних ігор на заняттях з української мови професійного спрямування в процесі підготовки майбутніх діячів мистецтв. Доведено доцільність застосування лінгвістичних ігор на заняттях з української мови. Розкрито сутність термінів мовленнєвої культури; зроблено аналіз методу «лінгвістична гра»; надано приклади використання лінгвістичних ігор. Перспективним напрямом дослідження є розробка системи лінгвістичних ігор, які можна застосовувати в процесі підготовки спеціалістів будь-яких спеціальностей, зокрема під час підготовки майбутніх фахівців мистецтв.Документ Шляхи формування мовленнєвої культури в закладах вищої освіти(Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 1 (95). - С. 149-159, 2020) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292Обґрунтовано педагогічні умови формування мовленнєвої культури студентів у закладах вищої освіти. Визначено шляхи формування мовленнєвої культури майбутніх фахівців: створення культурного мовленнєвого середовища; організації системної роботи з оволодіння студентами упорядкованою сукупністю нормативних мовленнєвих засобів; забезпечення постійного вправляння студентів у красномовстві.