Перегляд за Автор "Fylypska, V. I."
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Challenges in using feedback in foreign language teaching in higher education(International scientific integration: conference proceedings (Washington, 9-10 November 2020). - Washington, 2020.- P. 439-442, 2020) Fylypska, V. I.; Филипська, В. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196У статті розкрито проблему використання зворотного зв'язку між викладачем та студентом у процесі навчання у вищих навчальних закладах. У цьому дослідженні зворотній зв'язок розглядається як дуже важливий компонент у навчанні, як метод виявлення та виправлення помилок. Визначено функції хорошого зворотного зв'язку. Це дослідження досліджує уявлення учнів та викладачів щодо використання зворотного зв'язку. Проаналізовано бар'єри реалізації зворотного зв'язку, охарактеризовано його аспекти. Було встановлено, що для того, щоб зворотний зв’язок був ефективним, необхідно враховувати такі виклики, як розуміння ролі учнів у зворотньому зв’язку; використання письмового відгуку як оцінки; взаємозв’язок між відгуками та оцінкою; оцінка зворотного зв'язку; залучення студентів до процесу навчання; справедливість оцінки колегами; почуття щодо надання та отримання негативних відгуків. Перспективи подальших досліджень, спрямованих на науково обґрунтований аналіз та вибір ефективних прийомів, методів та засобів зворотного зв’язку на різних етапах практичного навчання, в різних формах і видах роботи, а також з точки зору інноваційних технологій навчання, які вчитель можна використовувати на практиці.Документ English for masters in law enforcement activity : навчальний посібник(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Факультет № 6Пропонований посібник складено відповідно до Програми навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням». Посібник має на меті підготувати майбутніх фахівців у галузі правоохоронної діяльності до застосування англійської мови у професійній сфері. Посібник містить тексти для читання, термінологічну лексику, вправи на засвоєння лексики, завдання на відтворення усного мовлення, курс граматики та ряд вправ на закріплення граматики. Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 262 Правоохоронна діяльність.Документ English for masters in psychology : навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2019. – 77 с., 2019) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Факультет № 6Пропонований посібник має на меті підготувати майбутніх фахівців в галузі «Психологія» до застосування англійської мови у професійній та науковій сферах. Посібник містить аутентичні наукові статті зарубіжних психологів, термінологічну лексику, вправи на засвоєння лексики в галузі психології, завдання на відтворення усного мовлення, курс граматики та ряд вправ на закріплення граматики. До посібника входять завдання дослідницького характеру: написання назви наукової праці, ключових слів, описової, інформативної анотацій та наукової статті. Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія (практичний психолог).Документ English grammar: verb : навчальний посібник(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Факультет № 6Пропонований посібник складено відповідно до Програм навчальних дисциплін «Іноземна мова» та «Іноземна мова за професійним спрямуванням». Посібник має на меті підготувати майбутніх фахівців у галузі права та правоохоронної діяльності до застосування англійської мови у професійній сфері. Посібник містить курс граматики за темою «Дієслово» та ряд вправ на закріплення граматики. Для здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти за спеціальностями 081 Право та 262 Правоохоронна діяльність.Документ Interactive teaching methods in higher education(Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти: тези доп. Міжвуз. наук.-метод. семінару (м. Харків, 28 січ. 2020 р.). - Харків, 2020. – С. 71-72, 2020) Fylypska, V. I.; Филипська, В. І.; https://orcid.org/0000-0003-0497-7196Розглядаються різні види інтерактивних методів навчання студентів на заняттях з іноземної мови.Документ Британський досвід заохочення педагогів до професійного самовдосконалення(Методичний потенціал, тренди та формати трансформації Європейських освітніх систем : матеріали Міжнар. наук.-метод. конф. (м. Харків, 20-21 лют. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 297-299, 2018) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196Окреслено перспективи використання педагогічно цінного досвіду Великої Британії з питання заохочення педагогів до професійного самовдосконалення в умовах роботи сучасних українських загальноосвітніх ти вищих навчальних закладів. Схарактеризовано діяльність професійних навчальних спільнот Великої Британії як одну з форм заохочення.Документ Види зворотного зв`язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови(Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали Всеукр. наук.-метод. заоч. конф. (м. Харків, 7 груд. 2020 р.) / Нац. акад. Нац. гвардії України. - Харків, 2020 – С.22-25, 2020) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196Розглянуто підходи щодо класифікації видів зворотного зв'язку у методиці викладання іноземних мов. Досліджено, що найкращим є сполучення різних типів зворотного зв’язку, що мають застосовуватися залежно від рівня підготовки студентів, виду навчальної діяльності, преференцій студентів, стилів учіння та багатьох інших чинників.Документ Використання цифрових технологій у процесі вивчення іноземної мови майбутніми поліцейськими(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 61-62, 2023) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196Розкрито проблему використання цифрових технологій під час викладання іноземної мови курсантами у вищих навчальних закладах освіти України. Визначено переваги використання Інтернет-технологій. Розглянуто можливість використання інфографіки, відеоматеріалів, підкастів та сучасних платформ для проведення занять.Документ Групова форма комунікації в системі дистанційного навчання іноземних мов у ЗВО(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 29 берез. 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 74-76, 2024) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Кравець, І. Л.; Kravets, I. L.Розглянуто питання ефективності використання дистанційного навчання іноземних мов, визначено переваги групових форм дистанційної комунікації для студентів та викладачів закладів вищої освіти. Окреслено психолого-педагогічні технології, зорієнтовані на групову роботу студентів та форми роботи в групі.Документ Забезпечення ефективного коригувального зворотного зв`язку як одного із видів зворотного зв`язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови(Іноземні мови. - 2020. - № 4. - С. 11-16, 2020) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196У статті розкрито проблему забезпечення ефективного коригувального зворотного зв`язку, як одного із видів зворотного зв`язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі. У даному дослідженні коригувальний зворотний зв`язок розглядається як спосіб корекції помилок студента на етапі контролю знань, умінь та навичок. Визначено функції зворотного зв`язку. Проаналізовано механізм та етапи здійснення зворотного зв`язку, розкрито його аспекти. У роботі детально схарактеризовано усний та письмовий коригувальний зворотний зв`язок. Виокремлено види усного - експліцитний (прямий), металінгвістичний, імпліцитний (непрямий) та письмового коригувального зворотного зв`язку - прямий та непрямий. Підвиди непрямого усного коригувального зворотного зв`язку (перефразування висловлення, запит уточнення, домагання правильної відповіді й повторення з наголосом на помилці) схарактеризовано з точки зору їх особливостей, відмінностей та ефективності використання. Проаналізовано підхід до виправлення помилок студента у письмовій роботі та в усному мовленні. У роботі акцентовано увагу на умовах ефективного забезпечення коригувального зворотного зв`язку. З`ясовано, що для того, щоб зворотний зв`язок був ефективним, слід дотримуватись послідовності в його організації, поєднувати різні види, враховувати рівень засвоєння матеріалу студентами, їх реакцію, розуміння його необхідності та обговорювати помилки зі студентами. Здійснення коригувального зворотного зв'язку розглянуто в різних формах навчання: очній та дистанційній. Визначено перспективи подальших досліджень, які мають бути спрямовані на науково обґрунтований аналіз та добір ефективних прийомів, методів та засобів здійснення коригувального зворотного зв`язку на різних етапах практичного заняття, в різних формах та видах роботи, а також у розрізі інноваційних технологій навчання, які викладач іноземної мови зможе використовувати у практичній діяльності.Документ Заохочення студентів до самовдосконалення: досвід України та Великої Британії (початок ХХІ століття)(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 194. - С. 177-183, 2021) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196Виявлено на основі історико-педагогічного аналізу теоретичні ідеї та проаналізовано досвід заохочення студентів до самовдосконалення в Україні й у Великій Британії на початку XXI cт. для використання педагогічно цінних методів заохочення студентів у практиці роботи сучасних вищих навчальних закладів України. Розкрито проблему заохочення студентів вищих навчальних закладів до самовдосконалення. Розглянуто заохочення студентів до самовдосконалення як сукупність взаємопов`язаних і взаємодіючих структурних компонентів, направлених на стимулювання саморозвитку, розвитку механізмів рефлексії та самореалізації. Визначено функції самовдосконалення та заохочення.Документ Заохочення студентів до іншомовної мовленнєвої комунікації(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 берез. 2018 р.). –Харків, 2018. – С. 96-98, 2018) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196Визначено поняття «заохочення», «мотив», «інтерес», «стимул». Подано приклади комунікативно-пізнавальних та навчально-пізнавальних мотивів під час вивчення іноземної мови.Документ Засоби реалізації якісного фідбеку під час викладання іноземної мови у вищій школі(Актуальні питання у сучасній науці. - 2023. - № 1(7). - С. 445-455, 2023) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196Розкрито питання засобів реалізації якісного фідбеку (зворотного зв`язку) під час викладання іноземної мови у вищих навчальних закладах освіти України. Проаналізовано види зворотного зв’язку у психологічному контексті. Розглянуто особливості, принципи ефективності, дієвості фідбеку як під час аудиторних занять, так і під час дистанційного навчання. Визначено послідовність організації ефективного зворотного зв`язку на всіх етапах практичного заняття іноземної мови. Виокремлено методи, які використовуються для реалізації ефективного зворотного зв’язку, під час практичних занять та під час здійснення тестування студентів, розглядаються аспекти дієвого механізму забезпечення фідбеку, досліджено практичні поради педагогів та дослідників, у тому числі, як правильно формулювати відгуки для студентів.Документ Навчально-пізнавальна діяльність студентів методом групової дискусії на заняттях з англійської мови(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 5 квіт. 2019 р.). — Харків, 2019. - С. 95-98, 2019) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196Визначено поняття «дискусійний метод». Схарактеризовано етапи організації дискусії, види та прийоми групової дискусії, правила для викладача щодо проведення дискусії на практичних заняттях з англійської мови.Документ Особистісно-орієнтований підхід під час викладання іноземної мови професійного спрямування(Наукові інновації та передові технології. – 2022. – Вип. 11 (13). – С. 374-381, 2022) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196У статті розкрито проблему використання особистісно-орієнтованого підходу під час викладання іноземної мови професійного спрямування у вищих навчальних закладах освіти України. Визначено наукові передумови виникнення та сучасне розуміння понять «традиційний підхід до вивчення іноземної мови», «особистісно-орієнтований підхід до навчання іноземних мов». У статті наголошується, що відбулася зміна мети навчання й виховання, в ролі якої виступає не сукупність знань, умінь і навичок, а вільний розвиток особистості людини. Проаналізовано вимоги до змісту особистісно-орієнтованої освіти, так як саме від правильно вибудуваного змісту значною мірою залежить ефективність особистісно орієнтованої освіти. У статті розкрито принципи особистісно-орієнтованого підходу до навчання іноземних мов. У роботі детально схарактеризовано реалізацію даного підходу в усному та писемному мовленні. Виокремлено методики, які допомагають реалізувати особистісно-орієнтоване навчання іноземної мови професійного спрямування, а саме - проектна методика та інформаційно-комунікаційні технології навчання. Особистісно-орієнтований підхід до навчання професійно-орієнтованого англомовного письма розглядається у статті з позиції використання елементів дистанційного навчання, досліджено практичні поради педагогів. З`ясовано, що для того, щоб навчання було ефективним, слід орієнтуватися на особистість студента, його реальні потреби і мотиви, диференціювати завдання, враховуючи тип мовно-слухової, мовно-зорової уваги та тип пам’яті студента. Визначено перспективи подальших досліджень, які мають бути спрямовані на визначення результативності набутих знань на практичних заняттях з навчальної дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» з використанням особистісно-орієнтованого навчання та визначення психологічних показників щодо того, як таке навчання впливає на емоційний стан студентів.Документ Особливості викладання іноземної мови професійного спрямування у закладі вищої освіти МВС України(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 301-302, 2020) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196Схарактеризовано методи викладання іноземної мови, їх переваги. Розглянуто критерії відбору фахових текстів та компоненти структури професійної мовно-комунікативної компетентності правоохоронця.Документ Особливості викладання іноземної мови професійного спрямування у закладі вищої освіти МВС України(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 301 - 302., 2020) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196Зазначається, що особливостями у викладанні іноземної мови професійного спрямування є використання інтерактивних, інформаційно-комунікаційних та методів ситуативного навчання, підбір професійного мовного матеріалу, вивчення не лише термінологічної, але й побутової лексики, організація самостійної роботи, що в сукупності сприяють оволодінню знаннями, уміннями, навичками та особистісними якостями, які дозволяють фахівцю ефективно користуватись мовою у професійній сфері для забезпечення ефективного спілкування як і з громадянами своєї держави, так і з іноземцями, службового документообігу, міжособистісної професійної комунікації, конструктивної медіації в екстремальних ситуаціях. Отмечается, что особенностями преподавания иностранного языка профессионального направления являются использование интерактивных, информационно-коммуникационных и методов ситуативного обучения, подбор профессионального языкового материала, изучение не только терминологической, но и бытовой лексики, организация самостоятельной работы, в совокупности способствующие овладению знаниями, умениями, навыками и личностными качествами, позволяющими специалисту эффективно пользоваться языком в профессиональной сфере для обеспечения эффективного общения как с гражданами своего государства, так и с иностранцами, служебного документооборота, межличностной профессиональной коммуникации, конструктивной медиации в экстремальных ситуациях. It is noted that the peculiarities of teaching a foreign language for professional purposes are the use of interactive, information and communication and situational learning methods, selection of professional language material, study of not only terminological but also everyday vocabulary, organization of independent work, which together contribute to knowledge, skills skills and personal qualities that allow a specialist to effectively use the language in the professional sphere to ensure effective communication with citizens of their country and with foreigners, office work, interpersonal professional communication, constructive mediation in extreme situations.Документ Розвиток професійно орієнтованого діалогічного мовлення студентів(Актуальні проблеми викладання іноземних мов у навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-метод. семінару (м. Харків, 22 січ. 2020 р.). - Харків : ХНАДУ, 2020. – С. 131-135, 2020) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196Схарактеризовано особливості та види діалогічного мовлення. Розкрито методи формування професійного діалогічного мовлення студентів.Документ Система заохочень до професійного самовдосконалення вчителів у Великій Британії (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : автореф. дис.(Харків, 2015) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; Филипская, В. И.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196; Костікова І. І. - науковий керівникДисертація присвячена дослідженню проблеми системи заохочення вчителів Великої Британії до професійного самовдосконалення, що сприятиме використанню педагогічно цінного досвіду в роботі загальноосвітніх шкіл України. У дисертації обґрунтовано етапи становлення й розвитку системи заохочення вчителів у Великій Британії, схарактеризовано види, форми та методи заохочення на кожному з них. Окреслено перспективи використання педагогічно цінного досвіду Великої Британії з питання заохочення вчителів до професійного самовдосконалення в умовах роботи сучасних українських загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Створення психологічного комфорту через зворотний зв`язок у системі дистанційного навчання іноземним мовам(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2020. – С. 274-276, 2020) Филипська, В. І.; Fylypska, V. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0497-7196Розглянуто зворотний зв’язок як ключовий фактор створення психологічного комфорту під час вивчення іноземної мови дистанційно. Проаналізовано умови його дієвості. Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності зворотного зв’язку.