Перегляд за Автор "Goncharova, V. A."
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Влияние клипового мышления человека на формирование экономики знаний в Украине(Інституційний розвиток соціально-економічних систем: національна економіка у глобальному середовищі: Збірник наукових праць за матеріалами VІІ Міжн. наук.-практ. конференції (м. Полтава, 23-24 квітня 2015 р.). – Полтава: ПУЕТ, 2015. – С. 63-65., 2015) Гончарова, В. А.; Goncharova, V. A.; Гончарова, В. О.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728В то время как развитые страны мира заняты производством знаний и технологий, т.е. формируют так называемую экономику знаний, мы не можем разобраться в причинах, почему сегодняшние выпускники не получают знания в школе, а лишь констатируем факты и говорим о реформах в образовании. While the developed countries of the world are engaged in the production of knowledge and technology, i.e. form the so-called knowledge economy, we cannot understand the reasons why today's graduates do not receive knowledge at school, but merely state the facts and talk about reforms in education. У той час як розвинені країни світу зайняті виробництвом знань і технологій, тобто формують так звану економіку знань, ми не можемо розібратися у причинах, чому сьогоднішні випускники не отримують знання в школі, а лише констатуємо факти і говоримо про реформи в освіті.Документ Від Вашингтонського консенсусу до справедливого розподілу економічних благ в Україні(Світ економічної науки: матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Тернопіль, 27 трав. 2021 р.). – Тернопіль, 2021. – Вип. 31, 2021) Гончарова, В. О.; Goncharova, V. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728На нашу думку, доки українська держава буде співпрацювати зі СБ і МВФ, не відмовиться від неоліберальної парадигми, доти не зможе перейти до формування відкритого суспільства, забезпечивши тим самим створення системи справедливого розподілу економічних благ між усіма українцями.Документ Гуманістичний імператив постнекласичної економічної науки(Science, society, education: topical issues and development prospects. Abstracts of the 6th International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. Kharkiv, Ukraine. 2020. Pp. 916-919., 2020-05-12) Гончарова, В. О.; Goncharova, V. A.; Гончарова, В. А.; https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Опанувати технократизм можливо лише за умови підтримання рівноваги між техносом та гуманізмом за допомогою в якості баласту ціннісної раціональності, включаючи духовно-культурні цінності як імператив розвитку людського господарства. Овладеть технократизм возможно только при условии поддержания равновесия между Технос и гуманизмом за помощью в качестве балласта ценностной рациональности, включая духовно-культурные ценности как императив развития человеческого хозяйства. Mastering technocratism is possible only if a balance is maintained between Technos and humanism for help as a ballast of value rationality, including spiritual and cultural values as an imperative for the development of the human economy.Документ Дотримання морально-етичних норм – реальний шлях забезпечення економічної безпеки України(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 18 листоп. 2016 р.)/ МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ.–Харків, 2016. − С. 418-421., 2016) Гончарова, В. О.; Goncharova, V. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728В Україні сьогодні при значному рівні корупції, а також враховуючі депутатську недоторканість, майже не діють норми права. В такому разі повинна діяти моральна відповідальність. Але у свій час у сьогоднішніх державних менеджерів і бізнесменів не були сформовані морально-етичні норми, не дивлячись на те, що в корпоративній етиці менеджменту існує таке поняття як моральна відповідальність. Сьогодні, на наш погляд, реальним шляхом забезпечення економічної безпеки України є дотримання морально-етичних норм, але для цього потрібно формувати моральну відповідальність у майбутніх державних діячів і бізнесменів під час вивчення економічної науки, предмет якої необхідно змінити, виходячі з її минулого. In Ukraine today, with a significant level of corruption, as well as taking into account parliamentary immunity, the rule of law is almost inoperative. In this case, there must be moral responsibility. But at one time, today's state managers and businessmen did not form moral and ethical standards, despite the fact that in corporate management ethics there is such a thing as moral responsibility. Today, in our opinion, the real way of ensuring the economic security of Ukraine is compliance with moral and ethical standards, but for this it is necessary to form moral responsibility among future statesmen and businessmen when studying economics, the subject of which needs to be changed based on its past. В Украине сегодня при значительном уровне коррупции, а также учитывая депутатскую неприкосновенность, почти не действуют нормы права. В таком случае должна действовать моральная ответственность. Но в свое время у сегодняшних государственных менеджеров и бизнесменов не были сформированы морально-этические нормы, несмотря на то, что в корпоративной этике менеджмента существует такое понятие как моральная ответственность. Сегодня, на наш взгляд, реальным путем обеспечения экономической безопасности Украины является соблюдение морально-этических норм, но для этого нужно сформировать нравственную ответственность у будущих государственных деятелей и бизнесменов при изучении экономической науки, предмет которой необходимо изменить, исходя из ее прошлого.Документ Неекономічні чинники боротьби з тіньовою економікою(Тіньова економіка: світові тенденції та українські реалії [Текст] : матеріали міжвідомчої наук.-практ. конф. (Київ, 23 черв. 2017 р.) / [редкол.: В. В. Чернєй, С. С. Чернявський, В. І. Шакун та ін.]. − Київ : Нац. акад. внутр. справ, 2017. – 448 с., 2017) Гончарова, В. О.; Goncharova, V. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Основним чинником боротьби з тіньовою економікою повинно стати дотримання морально-етичних норм, але для цього потрібно формувати моральну відповідальність у майбутніх державних діячів і бізнесменів під час вивчення економічної науки, предмет якої необхідно змінити, виходячи з її минулого. The main factor in the fight against the shadow economy should be the observance of moral and ethical standards, but for this it is necessary to form moral responsibility among future statesmen and businessmen when studying economics, the subject of which needs to be changed based on its past. Основным фактором борьбы с теневой экономикой должно стать соблюдение морально-этических норм, но для этого нужно сформировать нравственную ответственность у будущих государственных деятелей и бизнесменов при изучении экономической науки, предмет которой необходимо изменить, исходя из ее прошлого.Документ Неекономічні чинники забезпечення економічної безпеки України(Управління системою економічної безпеки: від теорії до практики: тези доповідей та повідомлень учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Львів, 1 червня 2018 р.). – Львів: ЛьвДУВС 2018. – С. 49-51., 2018) Гончарова, В. О.; Goncharova, V. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Так звані інституційні механізми управління системою економічної безпеки України зводяться до суто економічних, а саме: ставки рефінансування, податкової ставки та курсу національної валюти. Економічні функції держави відбивають примітивне його бачення, тобто держава покликана лише забезпечити задоволення тих потреб, які не може задовольнити ринок. Виходячи з історичного досвіду США саме соціальне партнерство стає вкрай необхідним для вирішення найгостріших проблем людини у глобалізованому світі. The so-called institutional mechanisms for managing the system of economic security of Ukraine are reduced to purely economic ones, namely: refinancing rates, tax rates and the national currency rate. The economic functions of the state reflect its primitive vision, that is, the state is intended only to ensure that those needs that the market cannot satisfy are met. Based on the historical experience of the United States, it is social partnership that becomes extremely necessary for solving acute human problems in a global world. Так называемые институциональные механизмы управления системой экономической безопасности Украины сводятся к чисто экономическим, а именно: ставки рефинансирования, налоговой ставки и курсу национальной валюты. Экономические функции государства отражают примитивное его видение, то есть государство призвано лишь обеспечить удовлетворение тех потребностей, которые не может удовлетворить рынок. Исходя из исторического опыта США именно социальное партнерство становится крайне необходимым для решения острых проблем человека в глобальном мире.Документ О возможностях восстановления человеческого потенциала(Потенціал стійкого розвитку та фінансова безпека соціально-економічних систем: Матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Дніпропетровськ, 8 травня 2015 р.). – Дніпропетровськ: НО «Перспектива», 2015. – С. 7-9., 2015) Гончарова, В. А.; Goncharova, V. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Речь идет о мотивации человека к критическому мышлению. В дальнейшем мы сможем говорить о возможностях формирования одной из форм человеческого потенциала, т.е. человеческом капитале. It is about the motivation of a person to critical thinking. In the future we will be able to talk about the possibilities of forming one of the forms of human potential, i.e. human capital. Йдеться про мотивацію людини до критичного мислення. Надалі ми зможемо говорити про можливості формування однієї з форм людського потенціалу, тобто людський капітал.Документ О необходимости определения категории «личность» постнеоклассической экономической наукой(Наука в современном мире: Материалы V Межд. науч.-практ. конф. (г. Киев, 21 января 2016 г.). – В 2-х ч. – К.: мультидисциплинарный научный журнал «Архивариус», 2016. – Ч. 2. – С. 59-62., 2016) Гончарова, В. А.; Goncharova, V. A.; Гончарова, В. О.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Проанализировано разграничение таких категорий как «человек», «личность», «индивид» и «индивидуальность». Обоснована необходимость определения категории «личность» постнеоклассической экономической наукой. Analyzed the distinction between such categories as "people", "personality", "individual" and "individuality". The necessity of determining the category of "personality" by post-neoclassical economics is substantiated. Проаналізовано розмежування таких категорій як «людина», «особистість», «індивід» і «індивідуальність». Обґрунтовано необхідність визначення категорії «особистість» постнеоклассіческой економічною наукою.Документ О перспективе формирования экономики знаний в Украине(Економіка. Управління. Інновації. − 2014. № 2 (12). – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_2_19.pdf., 2014) Гончарова, В. А.; Goncharova, V. A.; Гончарова, В. О.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Автором рассмотрено определение перспектив формирования экономики знаний в Украине, влияние человеческого капитала на место государства в международном разделении труда, а также направлений повышения уровня качества человеческого капитала, как основного фактора формирования и развития экономики знаний. Автором розглянуто визначення перспектив формування економіки знань в Україні, вплив людського капіталу на місце держави в міжнародному розподілі праці, а також напрямів підвищення рівня якості людського капіталу, як основного фактору формування та розвитку економіки знань. The author considers definition of prospects of formation of economy of knowledge in Ukraine, influence of the human capital to the place of the state in the international division of labour, and also directions of increase of a degree of quality of the human capital, as major factor of formation and development of economy of knowledge.Документ Оновлення сучасної економічної науки шляхом формування постнекласичного економічного знання(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 листоп. 2018 р.) . – Харків, 2018. − С. 232-234., 2018) Гончарова, В. О.; Goncharova, V. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Проаналізовано деякі характеристики сучасної постнекласичної науки та аргументовано необхідність оновлення сучасної економічної науки шляхом формування постнекласичного економічного знання.Документ Орієнтація на цілісну особистість як необхідність при формуванні постнекласичного економічного знання(Причорноморські економічні студії. – 2018. – № 35, ч. 1. – С. 5-9, 2018) Гончарова, В. О.; Goncharova, V. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728У статті визначена сутність інтегральної цілісності, яка виражається у природній (органічній) цілісності. Також обґрунтована відмінність природи людини та людини-особистості. Так остання має триіпостасну цілісну підсвідомо-свідомо-духовну природу. Разом із тим, розкриваючись через триіпостасну цілісну підсвідомо-свідомо-духовну природу, людина виконує творчий акт, тим самим являє собою особистість і розвивається як вона.Документ Основа новой экономической парадигмы – человек-личность(The International Scientific and Practical Web-Congress of Economists and Jurists "LIVING ECONOMICS: Yesterday, Today, Tomorrow", professional scientific publication, − ed.dep.: Geneva (Switzerland), Odessa (Ukraine), St. Petersburg (Russian Federation), 2016, p. 272. − 16-18 Р., 2016-05-23) Гончарова, В. А.; Goncharova, V. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Сегодня на Западе понятие экономическое развитие позиционируется как развитие сущностных сил человека, накопления богатства человеческой личности. У нас есть время и возможности, которые заключаются в том, что основой новой экономической парадигмы должен стать человек-личность. Today in the West, the concept of economic development is positioned as the development of the essential forces of man, the accumulation of wealth of the human person. We have time and opportunities that lie in the fact that the basis of a new economic paradigm to become a human-person. Сьогодні на Заході поняття економічний розвиток позиціонується як розвиток сутнісних сил людини, накопичення багатства людської особистості. У нас є час і можливості, які полягають в тому, що основою нової економічної парадигми має стати людина-особистість.Документ От экономики знаний к экономике человека(International Scientific-Practical Conference Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization: Conference Proceedings. January 29, 2016. Klaipeda: Baltija Publishing. 356 pages. – Р. 1-3., 2016) Гончарова, В. А.; Goncharova, V. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Когда у нас речь идет об экономике знаний, то подразумевают, что выиграет тот, кто сумеет наиболее эффективно быстро внедрить новые передовые технологии, быть конкурентным по отношению к общим вызовам. Если и вспоминают о человеке, то лишь как о средстве получения прибыли. When it comes to the knowledge economy, it means that the one who is able to most effectively implement new advanced technologies and be competitive in relation to common challenges will benefit. If they remember a person, it is only as a means of making a profit. Коли у нас мова йде про економіку знань, то мають на увазі, що виграє той, хто зуміє найефективніше швидко впровадити нові передові технології, бути конкурентним по відношенню до спільним викликам. Якщо і згадують про людину, то лише як про засіб отримання прибутку.Документ От экономического человека к личности(Глобальні та національні проблеми економіки. − 2017. − Вип. 17. – С. 8-11, 2017) Гончарова, В. А.; Goncharova, V. A.; Гончарова, В. О.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728В статье рассматриваются характеристики экономического человека и последствия от его деятельности. В ходе исследования обосновывается, что экономический человек является нецелостным человеком ввиду сознательного упрощения его до индивида, дивида. В связи с экономической детерминацией всей жизни экономического человека произошло ограниченное развитие его духовного начала. Бессознательно и бездумно используя современные технологии, он поставил под угрозу исчезновения человечество. К нему относятся как к средству получения прибыли. Одержимый экономической выгодой, он и сам обращается с собой как с товаром. Выход из глобального кризиса сегодня видится в отказе от методологического индивидуализма неоклассического мейнстрима и ввиду этого в переходе к личностной методологии постижения реальности. Таким образом, рассмотренные в статье характеристики экономического человека и последствия его деятельности четко показывают, что преодоление кризиса экономической науки и человека прямо связано не с примитивизацией человека (экономический человек, индивид, дивид), его целей и ценностей, дефиниций и современными экономическими практиками, а с разработкой целостных методик, где именно целостный человек − личность – будет являться предметом их исследования.Документ Про формування економіки знань із врахуванням сучасних способів мислення людини(Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури: європейський вектор – нові виклики та можливості: Тези доповідей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Львів, 14-16 травня 2015 р.). – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM).− Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2015. – С. 90-91., 2015) Гончарова, В. О.; Goncharova, V. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Розглянуто основні ознаки кліпового, критичного та креативного мислення. Зазначено, що для формування економіки знань у сучасних умовах необхідно розвивати інноваційне мислення, але воно повинно бути ланкою ланцюжка сучасних способів мислення людини. Тобто, необхідна взаємодія кліпового, критичного та креативного мислення, підґрунтям яких повинно стати так зване понятійне мислення. The main features of clip, critical and creative thinking are considered. It was noted that for the formation of the knowledge economy in modern conditions it is necessary to develop innovative thinking, but it should be a link in the chain of modern ways of human thinking. That is, it is necessary to interact with the clip, critical and creative thinking, the basis of which should be the so-called conceptual thinking. Рассмотрены основные признаки клипового, критического и креативного мышления. Отмечено, что для формирования экономики знаний в современных условиях необходимо развивать инновационное мышление, но оно должно быть звеном цепочки современных способов мышления человека. То есть, необходимо взаимодействие клипового, критического и креативного мышления, основой которых должно стать так называемое понятийное мышление.Документ Соціальне партнерство в аспекті забезпечення соціальної безпеки держави(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 204 - 206., 2020) Гончарова, В. А.; Goncharova, V. A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728В статті зазначається, що розвиток системи соціального партнерства створює можливість досягнення відносного балансу інтересів працівників і роботодавців на основі співробітництва, компромісу, веде до соціального консенсусу. Воно служить діючим інструментом сполучення економічної ефективності та соціальної справедливості. Сьогодні відносно важко спрогнозувати точну дату закінчення світової економічної кризи. Однак можна впевнено стверджувати, що саме соціальне партнерство є важливим інструментом прискорення не тільки забезпечення соціальної безпеки держави, а й стійкого розвитку. В статье отмечается, что развитие системы социального партнерства создает возможность достижения относительного баланса интересов работников и работодателей на основе сотрудничества, компромисса, ведет к социальному консенсусу. Оно служит действующим инструментом сочетания экономической эффективности и социальной справедливости. Сегодня относительно трудно спрогнозировать точную дату окончания мирового экономического кризиса. Однако можно уверенно утверждать, что именно социальное партнерство является важным инструментом ускорения не только обеспечения социальной безопасности государства, но и устойчивого развития. The article notes that the development of the social partnership system creates an opportunity to achieve a relative balance of interests of employees and employers on the basis of cooperation, compromise, leads to social consensus. It is an effective tool for combining economic efficiency and social justice. Today it is relatively difficult to predict the exact date of the global economic crisis. However, it is safe to say that social partnership itself is an important tool for accelerating not only the social security of the state, but also sustainable development.Документ Соціальне партнерство в аспекті забезпечення соціальної безпеки держави(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. − С. 204-206, 2020) Гончарова, В. О.; Goncharova, V. A.; https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Сьогодні можна впевнено стверджувати, що саме соціальне партнерство є важливим інструментом прискорення не тільки забезпечення соціальної безпеки держави, а й стійкого розвитку.Документ Сущностные силы личности как определяющие детерминанты новой экономической парадигмы(Молодий вчений. − 2016. № 1 (28). – Ч. 1. − С. 48-51., 2016) Гончарова, В. А.; Goncharova, V. A.; Гончарова, В. О.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728В качестве определяющих детерминант новой экономической парадигмы обоснованы сущностные силы (сущность) человеческой личности. В результате данного научного исследования определена структура сущностных сил (раскрыта сущность) личности. Личность необходимо рассматривать как человека, имеющего единую внутреннюю духовно-сознательно-бессознательную природу. В качестве метода исследования выбран триалектический метод познания. Таким образом, сделан один из первых шагов в исследовании теоретических вопросов личностной методологии. As the determinants defining of a new economic paradigm grounded essential powers (essence) of the human person. As a result of this research determined the structure of the essential powers (essence) of the person. Person must be regarded as a person with a single inner spiritual and conscious-unconscious nature. As a research method selected trialektic method of knowledge. So did one of the first steps in the study of theoretical issues of personal methodology. Як визначальні детермінанти нової економічної парадигми обгрунтовані сутнісні сили (сутність) людської особистості. В результаті даного наукового дослідження визначена структура сутнісних сил (розкрито сутність) особистості. Особистість необхідно розглядати як людину, що має єдину внутрішню духовно-свідомо-несвідому природу. В якості методу дослідження обрано тріалектичний метод пізнання. Таким чином, зроблено один із перших кроків у дослідженні теоретичних питань особистісної методології.Документ Сущность личности в постнеоклассической фундаментальной экономической науке(Развитие науки в ХХІ веке: материалы IX Междунар. заоч. наук.-практ. конф. (г. Харьков, 30 дек. 2015 г.) : в 2-х ч. – Д.: науч.-информ. центр «Знание», 2015. – Ч. 1. – С. 159-162, 2015) Гончарова, В. А.; Goncharova, V. A.; Гончарова, В. О.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Исследованы теоретические вопросы сущности личности как единого целого с помощью триалектического метода познания. Theoretical questions of essence of the person as a whole is investigated by trialektic method of learning. Досліджено теоретичні питання сутності особистості як єдиного цілого за допомогою триалектичного методу пізнання.Документ Цінності як визначальний чинник розвитку сусупільства в умовах діджіталізації(Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення: тези доп. Міжнар. наук. інтернет-конф.: вип.48 (м. Тернопіль, 12 травня 2020 р.) / – Тернопіль, 2020. С. 101-102., 2020-05-12) Гончарова, В. О.; Goncharova, V. A.; Гончарова, В. А.; https://orcid.org/0000-0001-7103-9728Саме духовно та культурні цінності вирішують долю не тільки особистості, а й суспільства в цілому. Небезпечним є світ, в якому не залишилося ніяких цінностей. It is spiritual and cultural values that decide the fate of not only an individual, but also society as a whole. A dangerous world in which there are no values left. Именно духовно и культурные ценности решают судьбу не только личности, но и общества в целом. Опасно мир, в котором не осталось никаких ценностей.