Перегляд за Автор "Holub, M. V."
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративне право України. Загальна частина у схемах : навч. посіб.(Харків : ХНУВС, 2019. – 236 с., 2019) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020; Глушкова, Д. Г.; Glushkovа, D. G.; Голуб, М. В.; Holub, M. V.; Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Крикун, В. В.; Krykun, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555X; Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198; Лобова, Ю. К.; Lobova, Yu. K.; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3312-9199; Панов, І. О.; Panov, I. O.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Сенчук, І. І.; Senchyk, I. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0025-8143; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; Токарева, К. О.; Токарева, К. О.; Хань, О. О.; Khan, O. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9912-1547; Цибульник, Н. Ю.; Tsybulnyk, N. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5128-0511; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Юшкевич, О. Г.; Iushkevych, O. G.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0024-6070; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику у вигляді структурно-логічних схем розкрито зміст норм загальної частини адміністративного права України: сутність публічного адміністрування, його принципи; предмет, метод, принципи і систему адміністративного права; систему суб’єктів адміністративного права; публічну службу та iнше. Для студентів, аспірантів, викладачів закладів різного рівня акредитації, наукових і практичних працівників та всіх, хто цікавиться питаннями адміністративного права.Документ Адміністративне судочинство (у схемах) : навчальний посібник(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Моргунов, О. А.; Morhunov, O. A.; Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; Голуб, М. В.; Holub, M. V.; Мельник, В. А.; Melnyk, V. A.; Панов, І. О.; Panov, I. O.; Тихонова, Д. С.; Tihonova, D. S.; Токарєва, К. О.; Tokarieva, K. O.; Юшкевич, О. Г.; Iushkevych, O. G.; Іванов, А. О.; Ivanov, A. O.; Клубань, М. В.; Kluban, M. V.; Крут, К. О.; Krut, K. O.; Могілевська, Л. Г.; Mohilevska, L. H.; Стреляний, В. І.; Strelianyi, V. I.; Глушкова, Д. В.; Hlushkova, D. V.; Сиромятнікова, М. С.; Syromiatnikova, M. S.; Холдоєнко, А. В.; Kholdoienko, A. V.У навчальному посібнику у стислій та доступній формі розглянуто основні питання навчальної дисципліни «Адміністративне судочинство України», основні положення адміністративної юстиції як інституту судового захисту, повноваження адміністративних судів щодо розгляду справ адміністративної юрисдикції, порядок звернення до адміністративних судів. Використовуючи цей посібник для підготовки до заліку, можна в найкоротші строки систематизувати знання, отримані під час вивчення дисципліни, зосередити увагу на ключових поняттях, їх ознаках та особливостях. Також доцільно застосовувати посібник для дистанційного й заочного вивчення адміністративного права та адміністративного судочинства України. Для курсантів і студентів ЗВО юридичного профілю, викладачів, аспірантів та ад’юнктів, науковців, практичних працівників, а також широкого кола читачів, які цікавляться проблематикою адміністративного судочинства.Документ Адміністративно-правове регулювання охорони громадського порядку у регіоні : автореферат дисертації(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2013) Голуб, М. В.; Holub, M. V.; Безпалова, О. І. - науковий керівникДисертацію присвячено аналізу теоретичних, адміністративно-правових та організаційних засад охорони громадського порядку у регіоні. Визначено сутність та значення охорони громадського порядку у регіоні, уточнено правовий зміст основних понять і категорій. Сформульовано стратегічні пріоритети державної регіональної політики у сфері охорони громадського порядку. Проаналізовано адміністративно-правовий статус суб’єктів охорони громадського порядку у регіоні. З’ясовано особливості організаційно-правового забезпечення охорони громадського порядку на регіональному рівні. Окреслено особливості організації охорони громадського порядку на прикордонних територіях України. Запропоновано перспективні напрямки використання закордонного досвіду організації охорони громадського порядку на регіональному та локальному рівнях. Обґрунтовано необхідність активізації участі громадськості в охороні громадського порядку на регіональному рівні. Визначено низку організаційно-правових заходів щодо підвищення ефективності діяльності органів внутрішніх справ у сфері охорони громадського порядку на регіональному рівні.Документ Визначення напрямів діяльності правоохоронних органів України щодо дотримання прав біженців як результат використання досвіду країн ЄС(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 156 - 159, 2022) Голуб, М. В.; Holub, M. V.; ORCID: https://orсid.org/0000-0002-5257-081X; Голуб, В. М.; Holub, V. M.; ORCID: https://orсid.org/0000-0003-4620-8942Зазначено, що країни Європейського Союзу занепокоєні ситуацією не тільки з надходженням біженців, а й з наслідками їх подальшого перебування на території європейських країн і, в тому числі, на території України. Одна з проблем, яка пов’язана з перебуванням біженців в Україні – значна кількість порушень діючого законодавства як з боку вищезазначених осіб, так і у відношенні них, що викликає у правоохоронних органів держави необхідність відповідного правового реагування. Отмечено, что страны Европейского Союза обеспокоены ситуацией не только из поступлением беженцев, а с последствиями их дальнейшего пребывания на территории европейских стран и, в том числе, на территории Украины. Одна из проблем, связанная с пребыванием беженцев в Украине – значительное количество нарушений действующего законодательства как со стороны вышеупомянутых лиц, так и в отношении них, что вызывает у правоохранительных органов государства необходимость соответствующего правового реагирования. It is noted that the countries of the European Union are concerned about the situation not only with arrival of refugees, but also with the consequences of their subsequent stay on the territory of European countries and, including, on the territory of Ukraine. One of the problems related to the stay of refugees in Ukraine is a significant number of violations of current legislation both by the above-mentioned persons and in relation to them, which causes law enforcement state bodies the need for appropriate legal response.Документ Використання досвіду функціонування муніципальної поліції європейських країн – дієвий спосіб підвищення ефективності роботи поліції України(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 80-82., 2019) Голуб, М. В.; Holub, M. V.; ORCID: https://orсid.org/0000-0002-5257-081XАвтор наполягає, що для забезпечення публічного порядку на території України було б доцільно розглянути можливість відновлення функціонування підрозділів муніципальної поліції, яка б сприяла регіональним поліцейськім підрозділам у вирішенні завдань щодо охорони публічного порядку та публічної безпеки. В цій справі доречно використати досвід роботи муніципальної поліції країн Європейського Союзу. В статті розглянуто повноваження та організацію роботи муніципальної поліції деяких європейських країн.Документ Громадське формування як одна з форм взаємодії населення та національної поліції у справі забезпечення публічного порядку на прикладі Харківської області(25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 лютого 2020 р.) / МВС України, Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ. – Суми: Видавничий дім «Ельдорадо», 2020. – С. 10-12, 2020) Голуб, М. В.; Holub, M. V.; ORSID: http://orsid. org/0000-0002-5257-081XДоводиться, що одним з важливіших завдань Національної поліції є забезпечення належного стану публічного порядку і публічної безпеки, а також організація дієвої і ефективної взаємодії та співпраці з населенням, що є обов’язковою умовою досягнення позитивних зрушень в боротьбі зі злочинністюДокумент Деякі напрями використання міжнародного досвіду правоохоронними органами системи МВС України(Право та інновації. - 2022. - №4(40). - С. 100-106, 2022) Голуб, М. В.; Holub, M. V.; ORCID: https://orсid.org/0000-0002-5257-081XРозглянуто питання щодо необхідності використання досвіду роботи правоохоронних органів країн Європейського Союзу та США відповідними інституціями системи Міністерства внутрішніх справ України. Акцентовано увагу на тому, що за умов дії правового режиму воєнного стану правоохоронні структури України виконують завдання, пов’язані з відбиттям збройного нападу рф, а також забезпеченням недоторканості кордонів держави, підтриманням належного стану публічного порядку і безпеки, виявленням проявів колабораціонізму на підконтрольних територіях. Наголошено, що в умовах дії на території України правового режиму воєнного стану від правоохоронних органів системи МВС України повинна бути максимально ефективна робота як результат використання всіх можливостей і напрацювань і, в тому числі, використання досвіду роботи правоохоронних органів країн-партнерів.Документ Деякі напрями роботи Національної поліції з попередження та протидії випадкам домашнього насильства(Науковий вісник публічного та приватного права. – 2020. – Вип. 1. – С. 130-133, 2020) Голуб, М. В.; Holub, M. V.Наголошено на високій латентності правопорушень, пов’язаних із домашнім насильством. Зокрема, спроби приховати ці факти членами сім’ї, серйозні наслідки несвоєчасного реагування з боку відповідних структур – все це зобов’язує підрозділи Національної поліції оперативно та професійно вживати заходів щодо запобігання та протидії домашньому насильству.Документ Ефективне використання Національною поліцією України можливостей громадських формувань у забезпеченні публічного порядку (на прикладі Харківської області)(Актуальні проблеми держави і права. – 2019. – Вип. 84. - С. 24-30, 2019) Голуб, М. В.; Holub, M. V.; ORCID: https://orсid.org/0000-0002-5257-081XПроаналізовано деякі особливості організаційно-правових засад діяльності Національної поліції України щодо взаємодії з громадськістю в такій її формі участі в заходах із забезпечення публічного порядку, як громадське формування. З’ясовано, що організація підготовки членів громадських формувань з охорони публічного порядку здійснюється територіальними органами Національної поліції України. Навчання проводяться зі слухачами, які увійшли до складу громадських формувань уперше; як правило, у цьому процесі не задіяні члени формувань, які вже мають певний досвід участі в таких формуваннях. Керівні регіональні органи Національної поліції України у процесі підготовки безпосередньої участі не беруть. Важливо акцентувати увагу на тому, що на цей час досі не прийнято нормативний документ, який регламентував би процес підготовки членів громадських формувань з охорони публічного порядку і в якому були би визначені основні напрями підготовки, права й обов’язки територіальних органів та управлінських структур. Підкреслено, що сьогодні мають місце позитивні зрушення, які сприяють стабілізації оперативної обстановки, проте водночас є й певні проблеми. Зазначено, що без залучення населення, активної участі територіальних громад, їх окремих представників принципового позитивного зрушення у справі забезпечення публічного порядку на вулицях та в інших громадських місцях досягти неможливо. Стверджено, що чим більша частина населення села, селища чи міста буде задіяна у спільних із Національною поліцією України заходах із забезпечення публічного порядку на території свого населеного пункту, чим відповідальніше будуть ставитися до цього громадяни, чим різноманітнішими будуть форми цієї участі, чим більше будуть враховані регіональні особливості кожної конкретної місцевості, тим вагомішими будуть результати такої взаємодії.Документ Запровадження проєкту "Поліцейський офіцер громади": реальні дії з наближення поліцейського сервісу до людей (на прикладі Харківської області)(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2020. – № 4 (91). – С. 108-120, 2020) Голуб, М. В.; Holub, M. V.Розглянуто питання щодо подальшого наближення поліцейського сервісу до людей – членів об’єднаної територіальної громади. Акцентовано увагу на необхідності здійснення подальших кроків, спрямованих на зміцнення партнерських відносин поліції та членів громади. Звернено увагу на важливу роль Національної поліції у процесі впровадження децентралізації, вжиття заходів із забезпечення публічного порядку і безпеки на територіях об’єднаних громад. Висвітлено значення пілотного проєкту «Поліцейський офіцер громади» для подальшого підвищення рівня довіри населення до поліції.Документ Муніципальна поліція як елемент правоохоронної системи деяких країн Європи(Південноукраїнський правничий часопис. - 2019. - № 4, ч. 2. - С. 26-29, 2019) Голуб, М. В.; Holub, M. V.; ORSID: http://orsid. org/0000-0002-5257-081XВизначено, що реформування системи органів МВС України спрямовується на вдосконалення та оптимізацію її структури, організацію діяльності з метою протидії злочинності, корупції, своєчасного виявлення та запобігання загрозам внутрішній безпеці України, підвищення рівня захисту прав і свобод громадян, профілактику злочинів і правопорушень. Наголошено, що для більш ефективного проведення заходів із забезпечення публічного порядку на території України було б доцільно розглянути можливість відновлення функціонування підрозділів муніципальної поліції, яка б сприяла регіональним поліцейськім підрозділам у вирішенні завдань щодо охорони публічного порядку та публічної безпеки. Запропоновано використати досвід роботи муніципальної поліції країн Європейського Союзу, а також і досвід України.Документ Необхідність вдосконалення проведення організаційних заходів при здійсненні охорони публічного порядку як однієї із форм управлінської діяльності(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 листоп. 2016 р. – Харків, 2016. – С. 62-66, 2016) Голуб, М. В.; Holub, M. V.; ORCID: https://orсid.org/0000-0002-5257-081XНаголошено на необхідності вдосконалення організаційних форм управлінської діяльності правоохоронними підрозділами, у тому числі і Національною поліцією, задіяними для забезпечення охорони громадського порядку та публічної безпеки. Наведено приклади застосування деяких організаційних форм управління силами та засобами, які здійснюють заходи щодо охорони правопорядку на вулицях та інших громадських місцях.Документ Необхідність удосконалення взаємодії підрозділів Національної поліції України щодо реагування на випадки домашнього насильства(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. ІІІ наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 11 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 103-105, 2023) Голуб, М. В.; Holub, M. V.Розглянуто питання підвищення ефективності профілактики та протидії домашньому насильству, наголошено на необхідність підвищення не тільки професійного рівня складу груп швидкого реагування, а й забезпечення дієвої взаємодії відповідних підрозділів Національної поліції з іншими державними та недержавними інституціями, задіяними в цьому напряму роботи (мобільні бригади соціально-психологічної допомоги Міністерства соціальної політики України, організаційні структури та посадові особи органів місцевого самоврядування, відповідні громадські організації, окремі громадські діячі та активісти).Документ Особливості діяльності деяких правоохоронних органів: національний та зарубіжний досвід(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2023. – № 2 (101), ч. 1. - С. 84-95, 2023) Голуб, М. В.; Holub, M. V.; Токарєва, К. О.; Tokarieva, K. O.У роботі досліджено особливості й сучасні тенденції розвитку правоохоронних систем деяких країн Європи, США та Японії щодо заходів, спрямованих на забезпечення належного стану публічної безпеки та охорони публічного порядку. Враховуючи міжнародний досвід, надано пропозиції щодо вдосконалення основних напрямів діяльності правоохоронних органів системи МВС України.Документ Проблеми організації охорони публічного порядку під час проведення масових заходів: порівняльно-правовий аналіз(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2019 р.). - Харків : ХНУВС, 2019. - С. 56-58, 2019) Голуб, М. В.; Holub, M. V.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-5257-081XЗазначено, що ефективне функціонування правоохоронноı̈ системи незалежноı̈ Украı̈ни вимагає від керівництва Національноı̈ поліціı̈ Украı̈ни вивчення та впровадження позитивного досвіду роботи правоохоронних органів європейських краı̈н, зокрема у сфері охорони публічного порядку.