Перегляд за Автор "Ilnytskyi, M. S."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ EU-Ukraine partnership in the security sector: legal framework and development prospects(Lex Humana. – 2023. – Vol. 15, № 4. – P. 73-85, 2023) Melnyk, S.; Zahumenna, Yu. O.; Загуменна, Ю. О.; Ilnytskyi, M. S.; Ільницький, М. С.; Spivak, M.У статті досліджено правові аспекти безпекової політики України в контексті її євроінтеграційних прагнень з урахуванням відкритої збройної агресії Росії проти нашої держави. Зазначається, що Європейський Союз набув значного досвіду забезпечення безпеки в регіоні завдяки взаємодії між державами-членами та його центральними органами безпеки, а також у співпраці з окремими державами, що не є членами, зокрема Україною.Документ Виборчий процес як форма реалізації принципів демократизації(Вісник Кримінологічної асоціації України. - 2018. - № 2 (19). - С. 224-236, 2018) Ільницький, М. С.; Ilnytskyi, M. S.Українське суспільство все ще продовжує жити демократичним вибором, а не демократією як способом життя чи мислення. Тому і серед основних проблем становлення української демократії залишаються актуальними зміцнення її конституційних засад і створення гарантій еволюційного розвитку, які б виключали можливість соціальних потрясінь; забезпечення сталого розвитку ринкової економіки із чіткими соціальними ознаками, обрання адекватної до суспільно-політичних і економічних реалій моделі демократичних перетворень тощо. Демократія як спосіб життя кожної особи та держави в цілому формується протягом досить тривалого часу, а відсутність в українському суспільстві реальних позитивних змін породжує соціальне напруження, нетерпіння, нігілістичне сприйняття основних її засад, що може призвести до посилення недемократичних тенденцій у суспільстві, породжувати кризові явища та інші негаразди.Документ Виборчі процедури як складова виборчого процесу(Supremaţia Dreptului = Верховенство Права: междунар. науч. журн. – 2018. – № 2. – С. 9-15, 2018) Ільницький, М. С.; Ilnytskyi, M. S.У статті на основі аналізу аргументовано, що використання інформаційних технологій на прикладі таких виборчих процедур як голосування та підрахунок, і встановлення результатів виборів вказує на ряд позитивних рис для виборчого процесу. Це, зокрема, збільшення частини виборців, які бажають брати участь в голосуванні, забезпечення можливостей голосування для людей з обмеженими можливостями, точний підрахунок результатів голосування, зменшення зловживань під час зазначеного процесу, зменшення часу на підрахунок голосів, економія коштів та інші. До проблем їх впровадження для України відноситься перш за все фінансове забезпечення, крім того, залишається відсоток виборців, що не буде довіряти такій системі голосування, і тих, які не будуть готові нею скористатися. Тому застосування інформаційних технологій слід здійснювати поступово, підготувавши для цього відповідну фінансову, технічну, правову, соціальну підставу. У зазначеному дослідженні акцентується увага на тих виборчих процедурах, вдосконалення механізму здійснення яких є вимогою часу, і Україна, як держава з високим науково-технічним потенціалом, має його здійснювати.Документ Виборчі технології як форма правореалізації(Jurnalul juridic national: teorie şi practică = Национальный юридический журнал: теория и практика. - 2018. - № 3, Т. 1 (Iunie). - С. 21-24, 2018) Ільницький, М. С.; Ilnytskyi, M. S.У статті аргументовано необхідність того, щоб виборче законодавство України нині має вирішити такі важливі питання, як підвищення ефективності виборчого процесу; сприяння утвердженню партій у суспільстві й піднесенню їх авторитету; партійність виборчого закону, структурування парламенту; сприяння політичній структурізації суспільства; забезпечення обранню стійкої парламентської більшості, яка спроможна буде створити дієвий Кабінет Міністрів України й узяти на себе відповідальність за дії Верховної Ради тощо. Досліджено проблему правової реалізації виборчих технологій, дано їх порівняльно-правовий аналіз. The article argues the need for the electoral legislation of Ukraine today to address such important issues as improving the efficiency of the electoral process; promoting the establishment of parties in society and raising their authority; party law of the election law, structuring of the parliament; promoting the political structuring of society; ensuring the election of a stable parliamentary majority that will be able to create an effective Cabinet of Ministers of Ukraine and take responsibility for the actions of the Verkhovna Rada, etc. The problem of legal realization of election technologies is investigated, their comparative legal analysis is given. В статье аргументирована необходимость того, чтобы избирательное законодательство Украины сейчас должно решить такие важные вопросы, как повышение эффективности избирательного процесса; содействие утверждению партий в обществе и повышению их авторитета; партийность избирательного закона, структурирование парламента; содействие политической структуризации общества; обеспечение избрания устойчивого парламентского большинства, который способен будет создать действенный Кабинет Министров Украины и взять на себя ответственность за действия Верховной Рады и т. д. Исследована проблема правовой реализации избирательных технологий, дан их сравнительно-правовой анализ.Документ Кодифікація виборчого законодавства як один зі шляхів вдосконалення виборчого процесу в Україні(Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. - 2017. - № 6, т. 4. - С. 248-254, 2017) Ільницький, М. С.; Ilnytskyi, M. S.Розглянуто окремі положення і пропозиції щодо кодифікації виборчого законодавства в Україні, проаналізовано окремі проекти законодавства з питань удосконалення виборчого процесу. Прийняття Виборчого кодексу забезпечить цілісне уніфіковане законодавче регулювання підготовки і проведення виборів в Україні, сприятиме більш повній реалізації виборчих прав громадян, стабільності виборчого законодавства, дотриманню основних засад демократичних виборів, подальшому утвердженню демократії в Україні.Документ Особливі соціальні виплати військовослужбовцям, як об’єкт фінансово-правового захисту(Форум Права. – 2023. – № 1 (74). – С. 132-140, 2023) Ільницький, М. С.; Ilnytskyi, M. S.; Крет, Ю. М.; Kret, Yu. M.Постановка проблеми. Гарантовані державою права та свободи громадян України розповсюджуються на військовослужбовців, проте з врахуванням важливості їх діяльності, нагальною вимогою постає визначення правових засад фінансування особливих соціальних виплат, тобто пені, гарантій, компенсацій винагород тощо, які встановлені чинним законодавством з метою захисту їх соціальних потреб. Враховуючи обмеженість публічних фінансових ресурсів, що спрямовуються на соціальних захист військовослужбовців та компетенцію органів публічної адміністрації по їх призначенню та виплатами, актуальним є з'ясування особливостей різновидів соціальних виплат та окреслення повноважень по їх фінансуванню, як потужного засобу фінансово-правого захисту військовослужбовців, що гарантується державою. Метою статті є визначення сутності та особливостей фінансово-правого регулювання соціальних виплат військовослужбовцям, формулювання авторських дефініцій, та доведення потреби їх законодавчого впровадження, як своєрідних фінансових інструментів соціального захисту військовослужбовців в період воєнного стану, а також обґрунтування пріоритетних шляхів удосконалення компетенції Кабінету Міністрів України по їх регулюванню, як потужного суб'єкта фінансово-правого захисту. Серед наукових методів застосовано формальнодогматичній метод пізнання – для опису та аналізу існуючих фінансово-правових норм, що регламентують право на соціальні виплати, як інструменту захисту; аксіологічні підходи – для визначення сутності фінансово-правового захисту, зокрема, "пільг", "гарантій", "компенсацій". Гносеологічний підхід – для дослідження правових засад реалізації компетенції Кабінету Міністрів України по фінансовому забезпеченню соціальних виплат військовослужбовцям. Результати. Визначені дефініції: "пільги", "гарантії", "компенсації", як інструменти фінансово-правового захисту, що мають своєрідні характеристики та запропоноване їх законодавче врегулювання, як потужного заходу задоволення особливих соціальних потреб військовослужбовців в умовах воєнного стану. Обґрунтовані шляхи удосконалення компетенції суб'єктів фінансово-правого захисту по їх впровадженню. Висновки. Показано, що фінансово-правовий захист військовослужбовців має на меті забезпечення їхнього достойного матеріального становища та соціального благополуччя. Це досягається шляхом встановлення відповідних норм і правил, які гарантують отримання соціальних виплат, пільг та компенсацій. Забезпечення адекватного фінансово-правового захисту військовослужбовцям має велике значення для збереження мотивації та професійного потенціалу в армії. Це сприяє залученню та збереженню кваліфікованих кадрів, підвищує ефективність військових операцій та сприяє підтримці військової дисципліни та моралі.Документ Теоретико-правові засади виборчого процесу(Європейські перспективи. - 2018. - № 2. – С. 11-19, 2018) Ільницький, М. С.; Ilnytskyi, M. S.Розглянуто теоретико-правові засади виборчого процесу в Україні як система конституційних принципів, показано важливе значення забезпечення реалізації вказаних принципів. Аргументовано, щоб до гарантій забезпечення вказаних принципів входили економічні, соціальні, культурні, юридичні гарантії. Не менш важливе значення має підвищення ролі політико-правової культури громадян та формування правової свідомості. The theoretical and legal principles of the electoral process in Ukraine as a system are considered constitutional principles, shows the importance of ensuring the implementation of these principles. It is argued that the guarantees of these principles include economic, social, cultural, legal guarantees. Equally important is the increasing role of political and legal culture of citizens and formation of legal consciousness. Рассмотрены теоретико-правовые основы избирательного процесса в Украине как система конституционных принципов, показано важное значение обеспечения реализации указанных принципов. Аргументировано, чтобы в гарантии обеспечения указанных принципов входили экономические, социальные, культурные, юридические гарантии. Не менее важное значение имеет повышение роли политико-правовой культуры граждан и формирование правового сознания.