Перегляд за Автор "Kalchenko, T. M."
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Публікація Basic Grammar: Reference and Practice: Part II: навчальний посібник(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; Бортник, Ю. М.; Bortnyk, Yu. M.; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Савченко, О. О.; Savchenko, O. O.; Юлія БортнікВ посібнику зібрана певна кількість граматичного матеріалу, яка складається з теоретичної та практичної частини. Низка різноманітних вправ розташована за головними граматичними темами, які охоплюють систему англійських часів, пасивний стан, модальні дієслова, безособові форми дієслова, порівняльний ступінь прикметників, теперішній досконалий час, минулий довершений час, умовні придаткові речення, тощо. Вправи містять нескладну лексику та матеріал для запам’ятовування основних граматичних форм і вироблення навичок їхнього застосування. Посібник створений для розвитку навичок академічної мови та критичного мислення, що необхідні для успішного навчання в університеті на різних факультетах.Публікація Basic Grammar: Reference and Practice: навчальний посібник(Харків : ХНУВС, 2021. – 134 с., 2021) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.Посібник висвітлює низку базових граматичних явищ сучасної англійської мови і пропонує систему вправ, націлену на закріплення теоретичного матеріалу. Для курсантів та всіх, хто вивчає англійську мову.Документ Historical need to create polyceistics(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 267., 2019) Horbach, N. L.; Горбач, Н. Л.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Kalchenko, T. M.; Кальченко, Т. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883The role of the police in the countries of Western Europe and the need to create a new science of policing are considered. It is noted that the work of the police at that time required a theoretical basis, and in the middle of the 17th century century, the science of police science appeared.Документ International experience in combating cybercrime and human trafficking(Протидія кіберзлочинності та торгівлі людьми : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 31 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 81-82, 2023) Potan, K. O.; Kalchenko, T. M.; Кальченко, Т. М.Розглянуто міжнародний досвід боротьби з кіберзлочинністю та торгівлею людьми.Публікація Lexical approach to teaching english grammar to the students of military and law enforcement universities(Наукові інновації та передові технології. - 2023. - № 1(15). - С. 328-342, 2023) Savchenko, O. O.; Савченко О. О.; Horbach, N. L.; Горбач, Н. Л.; Kalchenko, T. M.; Кальченко, Т. М.; Bortnyk, Yu. M.; Бортник, Ю. М.; Юлія БортнікЛексичний підхід визначає лексику як основу мови та підкреслює принцип, що мова складається з граматизованої лексики. Протягом останніх десятиліть цей підхід викликає велику зацікавленість у тих, хто вивчає іноземну мову, як альтернатива традиційним методам навчання, що засновані на вивченні граматичних правил. Лексичний підхід базується на здатності розуміти та створювати фрази іноземною мовою як лексичні одиниці (фрагменти). Лексичний підхід до навчання граматиці розуміється як навчання граматичним явищам, таким як словоформи, словосполучення та мовні моделі, що є скоріше лексикою, ніж граматичними правилами. Для підвищення ефективності усного мовлення навчання має бути зосереджене на виконанні цілого комплексу практичних граматичних дій, що передбачає розуміння правильної послідовності граматичних операцій. Оволодіння граматикою означає, що студент не тільки знає окреме правило, але й вміє реалізувати конкретне граматичне явище і правильно його вживає в мовленні. Лексичний підхід до навчання англійської мови для військових і правоохоронців має базуватися на роботі з комунікативно важливим граматичним матеріалом та професійно-орієнтованою лексикою, підібраною відповідно до вимог навчальної програми, з урахуванням стратегій й способів навчання. Це зумовлює необхідність пошуку нових шляхів оновлення та оптимізації процесу навчання іноземної мови у навчальних закладах, що готують військових та правоохоронців, для забезпечення оволодіння іноземною мовою, специфіка якої визначається подальшою професійною діяльністю військових спеціалістів та фахівців внутрішніх справ. У статті пропонується огляд основних теоретичних засад лексичного підходу з урахуванням методологічного підгрунтя та педагогічних наслідків використання даного підходу в контексті навчання фахівців зазначених спеціальностей граматиці англійської мови.Документ Using digital technologies to identify cases of human trafficking(Протидія кіберзлочинності та торгівлі людьми : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 31 трав. 2023 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2023. – С. 87-88, 2023) Shymko, A. O.; Шимко, А. О.; Kalchenko, T. M.; Кальченко, Т. М.Розкриті питання використання цифрових технологій для виявлення випадків торгівлі людьми.Публікація Використання інформаціоно-комунікаційних технологій у процесі іншомовної підготовки правоохоронців(Сolloquium-journal. - 2022. - № 36(152). - P. 4-6, 2022) Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; Бортник, Ю. М.; Bortnyk, Y. M.; Юлія БортнікРозглянуто переваги використання інформаційних технологій у навчальному середовищі, сучасні комп’ютерні технології. Надано оцінку використанню дистанційного навчання в навчальному процесі. Проаналізовано процес впровадження мультимедійних технологій в університетську освіту .Викладачі діляться власним досвідом роботи з такою програмою, як Power Point. Надано опис та аналіз досвіду роботи викладачів з програмою Hot Potatoes для підвищення якості самостійної роботи курсантів та студентів в позаурочний час.Документ Деякі ефективні шляхи розвитку слухання(Polish Science Journal. - 2021. - Issue 9(42). - P. 141-145, 2021) Кальченко , Т. М.; Kalchenko, T. M.; Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.Розглянуто різні способи розвитку навичок аудіювання. Проаналізовано найбільш сучасні та ефективні навчальні стратегії, які допомагають учням слухати і розуміти. Досліджено питання, що таке ефективне слухання і визначено способи його досягнення.Публікація Деякі психологічні бар'єри під час навчання говоріння(Актуальні проблеми вдосконалення системи вивчення англійської мови в ЗВО МВС: Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 25 квіт. 2024 р.). – Одеса : ОДУВС, 2024. – С. 17-20, 2024) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Бортник, Ю. М.; Bortnyk, Yu. M.; Юлія Бортнік; Кальченко Тетяна МихайлівнаНині комунікація іноземною мовою вважається найважливішою набутою навичкою, що є непростим завданням, яке потребує великих зусиль. Тож розглянуто деякі психологічні бар'єри під час навчання говорінню.Документ Еволюція методів навчання іноземної мови та їх використання у закладах вищої освіти(Вісник науки та освіти. - 2024. - № 3(21). - С. 707-722, 2024) Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.В статті ретроспективно розглядається методика викладання іноземної мови, що використовується викладачами закладів вищої освіти з метою формування у студентів іншомовної комунікативної компетентності, яка необхідна для успішного фахового спілкування і вирішення певних комунікативних задач в реальних життєвих ситуаціях. Дослідження проводиться у напрямку розгляду традиційних і нових методів навчання іноземних мов, визначення переваг і недоліків цих методів, окреслення тенденцій їх розвитку з впровадженням інформаційно-комунікаційних технології у навчальний процес. Значна увага приділяється важливому для сьогодення напрямку електронного навчання, що стрімко розвивається з опорою на онлайн платформи в контексті дистанційного навчання. Користуючись платформами, викладачі проводять заняття, а також створюють онлайнкурси, завантажують електронні матеріали, які включають тексти, презентації, відео, аудіо та різноманітні завдання. Наявність мобільних додатків адоптує користування платформами з різних пристроїв, що робить навчання більш зручним.Документ Использование многопользовательских ролевых онлайн игр в обучении английскому языку(Актуальные научные исследования в современном мире. - 2020. - Вып. 6(62), ч. 7. - С. 70-73, 2020) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883В статье рассматриваются некоторые ролевые игры он-лайн оказывающие положительное влияние на изучение иностранного языка. Кроме того, в статье подтверждается вывод о том, что ролевые игры являются мотивирующими для изучения языка. В данной работе анализируются как преимущества, так и недостатки ролевых игр. Some online role-playing games, having a positive impact on the study of a foreign language are considered in this article. In addition, the article confirms the conclusion that role-playing games are motivating for learning a foreign language. The article analyzes both the advantages and disadvantages of roleplaying games. У статті розглядаються деякі рольові ігри он-лайн, які позитивно впливають на вивчення іноземної мови. Крім того, в статті підтверджується висновок про те, що рольові ігри є мотивуючими для вивчення мови. В даній роботі аналізуються як переваги, так і недоліки рольових ігор.Документ Кейс-метод як засіб формування професійної іншомовної комунікативної компетенції майбутніх правоохоронців(25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 лют. 2020 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2020. – С. 234-236, 2020) Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883Розглядається використання кейс-методу під час вивчення іноземної мови з метою розвитку навичок усіх видів мовленнєвої діяльності, що сприяє формуванню іншомовної комунікативної компетенції, необхідної для професійного спілкування.Документ Наклонение и модальность в английском языке(Актуальні питання гуманітарних наук 1 (37), C.112-119, 2021) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883Статья посвящена соотношению наклонения и модальности в современном английском языке. Разные ученые сформировали целый спектр мнений о категории наклонения и ее месте среди грамматических категорий. Лингвисты, занимающиеся проблемой наклонения, редко повторяют друг друга, предлагая собственную точку зрения. Вопрос этой глагольной категории еще недостаточно изучен, но разработан целый ряд проблем, связанных с процессами развития категории наклонения в английском языке. Важным методологическим принципом при исследовании категории наклонения является учет неразрывной связи формы и значения. Несоблюдение этого принципа приводило к тому, что при классификации форм категории наклонения основным критерием были особенности образования форм независимо от передаваемых ими значений, или, наоборот, в исследовании, основывающемся на критерии значения, не учитывались различия формообразования. Отсюда и расхождения во мнениях по поводу сущности категории наклонения, объема значений, объединяемых этим понятием, и форм. Коммуникация включает не только передачу факта, но и выражение оценки или установки факта. Поэтому модальность является универсальным понятием языков мира, но её способы выражения разнообразны и эквивалент найти трудно. Категория модальности принадлежит к числу одной из самых сложных и противоречивых проблем современной лингвистики, не получившей пока однозначной интерпретации. Актуальность такого явления как модальность отчасти вызвана тем, что в каждом языке она имеет свои специфические средстав выражения, присущие данному конкретному языку. Также в статье обсуждаются взаимосвязи между логической и языковой модальностями. Представлена типология языковых средств, используемых для выражения языковой модальности. Проанализированы различные подходы к категории наклонения как морфологического средства выражения модальности.Документ Основні граматичні відмінності між американським та британським варіантами англійської мови(Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія. - 2022. - Вип. 55. - С. 153-158, 2022) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Савченко, О. О.; Savchenko, O. O.Висвітлено основні причини виникнення відмінностей між двома варіантами англійської мови. Розглянуто граматичні особливості американського варіанта англійської мови, що починався як «спрощена мова», в основі якої лежала розмовна мова британської буржуазії та торговців, а потім зазнав певних змін. Розкрито сутність цих граматичних відмінностей та вироблено можливі способи оптимального пред’явлення інформації про ці відмінності під час вивчення англійської мови.Публікація Причини та види іншомовної тривожності під час вивчення другої мови(Наукові інновації та передові технології. - 2023. - № 14(28). - С. 945-953, 2023) Горбач, Н. В.; Horbach , N. V.; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Бортник, Ю. М.; Bortnyk , Yu. M.; Cавченко, О. О.; Savchenko, O. O.; Юлія Бортнік; Кальченко Тетяна МихайлівнаВиявлено причини іншомовної тривожності у студентів та розкрито способи її подолання. Встановлено найпоширеніші види діяльності, які викликають іншомовну тривожність серед студентів. Розглянуто подолання почуття тривожності під час вивчення другої мови та взаємозв'язок між тривожністю та іншими мовними навичками: читанням, аудіюванням і письмом.Документ Роль дебатів під час вивчення англійської мови у вищій школі(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 117-118., 2019) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883Автори зазначили, що дебати можуть бути потужним інструментом. Це може допомогти студентам навчитися говорити природно і уважно слухати. Розглянута підготовка до дебатів, яка має три етапи: створення наочного інструменту для передачі аргументу, подання аргументу та відповідь на аргумент іншої команди.Документ Эффективные методы обучения английскому языку будущих полицейских(Актуальные научные исследования в современном мире: сборник научных трудов ХXІ Междунар. науч. конф. (г. Переяслав-Хмельницкий, 26-27 янв. 201 7 г.). – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – Вып. 1 (21), ч. 6. – С. 33-35, 2017) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883В данной статье рассматриваются современные методы обучения английскому языку. Особое внимание уделяется использованию системы ролевых игр Приводятся описания конкретных ролевых игр для развития навыков говорения и аудирования.