Перегляд за Автор "Kiz, S. M."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правові засади діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури як суб’єкта реалізації державної антикорупційної політики в Україні : автореф. дис.(Харків, 2019) Кізь, С. М.; Kiz, S. M.; Кизь, С. Н.; Безпалова, О. І. - науковий керівникДисертацію присвячено аналізу адміністративно-правових засад діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури як суб’єкта реалізації державної антикорупційної політики в Україні. В роботі визначено сутність державної антикорупційної політики. З’ясовано місце Спеціалізованої антикорупційної прокуратури в системі суб’єктів реалізації державної антикорупційної політики в Україні. Розкрито правові засади діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури та з’ясовано місце серед них норм адміністративного законодавства. Узагальнено зарубіжний досвід діяльності органів публічної адміністрації щодо протидії корупції та опрацьовано можливості його використання в Україні. Розроблено пропозиції щодо розвитку адміністративного законодавства в частині удосконалення діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури. Надано рекомендації щодо удосконалення взаємодії Спеціалізованої антикорупційної прокуратури з іншими суб’єктами реалізації державної антикорупційної політики.Документ Закордонний досвід протидії корупції на прикладі особливого адміністративного району Гонконг(Юридичний бюлетень. - 2018. - Вип. 7, ч. 2. - С. 218-224, 2018) Кізь, С. М.; Kiz, S. M.Статтю присвячено дослідженню успішного досвіду подолання тотальної корупції на прикладі Особливого адміністративного району Китайської Народної Республіки – Гонконгу. Розглянуто основні моделі створення спеціалізованих органів по боротьбі з корупцією. Проаналізовано правову основу діяльності, повноваження, організаційну структуру та сфера діяльності Незалежної комісії проти корупції у Гонконзі, на підставі цього з’ясовано що інституції, створені для боротьби з корупцією, дійсно можуть ефективно впливати на зменшення рівня проявів цього негативного явища у сфері публічного адміністрування, та для цього необхідна наявність деяких умов, а саме: повна незалежність та відсутність важелів впливу на таку інституцію, наявність органів, що контролюють та перевіряють звітність антикорупційної комісії, підтримка уряду країни. Наголошено, що Департамент із запобігання корупції проводить детальні до слідження практики та процедур організацій державного сектору та допомагає їм в ефективному виконанні рекомендацій щодо запобігання корупції. Департамент також надає експертні консультації організаціям державного сектору, при розробці нових процедур або політики або коли існує потреба в наданні швидких рекомендацій щодо запобігання корупції. Звернуто увагу, що департамент запобігання корупції надає безкоштовні та конфіденційні консультації з питань запобігання корупції організаціям приватного сектору за запитом. Зроблено висновок про доцільність розширення окремих повноважень Національного Антикорупційного Бюро України в частині доступу до інформації, матеріалів у справі, тощо. Крім того, необхідно імплементувати до положень національного антикорупційного законодавства норми, що стосуються захисту особистості особи, яка повідомляє про факти виявлення корупції.Документ Недоліки адміністративно - правового законодавства, що негативно позначаються на діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури(Вісник Пенітенціарної асоціації України. - 2019. - № 1. - С. 63-73, 2019) Кізь, С. М.; Kiz, S. M.Автором акцентовано увагу на тому, що процес удосконалення організації та функціонування Спеціалізованої антикорупційної прокуратури неможливий без перегляду ряду норм адміністративного права, які визначають основні засади її роботи. Насамперед, необхідно уніфікувати термінологію, яка застосовується в профільних нормативно-правових актах, переглянути адміністративно-деліктне законодавство щодо встановлення відповідальності прокурорів за порушення антикорупційного законодавства, а також забезпечити реалізацію принципу незалежності.Документ Принципи діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури як суб’єкта реалізації державної антикорупційної політики в Україні(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2019. - Вип. 3, т. 1. - С. 155-160, 2019) Кізь, С. М.; Kiz, S. M.У статті проаналізовано наукові позиції вчених щодо розуміння принципів діяльності органів прокуратури, у тому числі й Спеціалізованої антикорупційної прокуратури. Надано власне розуміння діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури як суб’єкта реалізації державної антикорупційної політики. Сформовано авторський підхід до класифікації принципів діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури як суб’єкта реалізації державної антикорупційної політики. Визначено, що принципи діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури відіграють важливу роль у нормативно-правовому регулюванні діяльності даного органу кримінальної юстиції, виступають фундаментальною основою виконання покладених на нього повноважень та відображають спрямованість на утвердження верховенства права.