Перегляд за Автор "Klochko, A. M."
Зараз показуємо 1 - 20 з 69
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Improvement of the existing missiles and ammunition supply system of the Armed Forces of Ukraine in accordance with NATO standards(Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління. – 2022. – № 4 (64). – С. 29-34, 2022) Klochko, A. M.; Клочко, А. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6898-964XПриділено особливу увагу вирішенню завдань ресурсного забезпечення обороноздатності країни. Зазначено, що першочергово потребує вирішення питання налагодження замкненого циклу виробництва боєприпасів, аналіз та адаптація досвіду країн НАТО в організації координації та контролю процесами забезпечення Збройних Сил України ракет і боєприпасів. Забезпечення належного фінансування заходів розвитку обороннопромислового комплексу дозволить запровадити комплексний підхід до ефективної політики, планування і управління ресурсами. Проаналізовано удосконалення системи забезпечення ракетами та боєприпасами Збройних Сил України у відповідності до стандартів НАТО. Акцентовано увагу на системі зберігання боєзапасу за стандартами НАТО. У цьому контексті особливе значення має захису місць зберігання засобів ураження від вибухонебезпечних предметів. Доведено, що впровадження комплексного підходу до ефективної політики, планування і управління ресурсами з євроатлантичними принципами та системи логістики сил оборони відповідно до керівних положень, стандартів та інструкцій НАТО дозволить створити дієві механізми економічного забезпечення сектору безпеки і оборони. Наголошено на тому, що застосування противником запалювальної зброї спричиняє найбільшу небезпеку для місць зберігання боєприпасів, військової техніки, майна та зосередження особового складу. Констатовано, що застосування противником безпілотних літальних апаратів ставляє потенційну загрозу. Надано рекомендації щодо захисту місць зберігання засобів ураження від вибухонебезпечних предметів. Запропоновано модель системи зберігання боєзапасу за стандартами НАТО.Документ Legal guaranteeing for providing financial services in Ukraine: problems and possible ways to overcome them in modern realities(Lex Humana, Petrópolis. – 2022. –Vol. 14, № 1. – P. 324-336, 2022) Hetmanets, O. P.; Гетманець, О. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799; Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5281-6007; Melnyk, S.; Klochko, A. M.; Клочко, А. М.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964XФінансова стабільність і гарантії продовжують залишатися предметом великого інтересу для кожного суспільства; за відсутності такої стабільності фінансова система країни й надалі перебуватиме під загрозою. Метою статті є аналіз правових гарантій процесів надання фінансових послуг в Україні, виявлення проблемних моментів у цій сфері та формування можливих шляхів їх подолання. Якість правових гарантій функціонування ринку фінансових послуг залежить від ряду факторів, зокрема політичного режиму держави, наявності реальної правової держави, рівня розвитку фінансово-правових інститутів тощо. стверджував, що фінансовий сектор економіки держави не здатний ефективно функціонувати без належного правового регулювання, якість якого може бути досягнута лише в умовах стабільного та безперешкодного політичного режиму. Враховуючи ситуацію в різних країнах світу, а також враховуючи історичний досвід, встановлено, що ефективне правове регулювання фінансових послуг здебільшого є в демократичних країнах, де реально реалізовано верховенство права. Зроблено висновок, що ефективне правове забезпечення надання фінансових послуг може покращити вітчизняний фінансовий ринок, а розвиток національної фінансової системи та національної економіки сприятиме підвищенню якості правового забезпечення у цій сфері. Значну допомогу в цьому зможе надати практичний досвід розвинутих демократичних країн.Документ Адміністративно-правовий статус суб’єктів кадрового забезпечення органів внутрішніх справ України(Адміністративне право України: сучасний стан та шляхи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 квіт. 2012 р.). – Харків : ХНУВС, 2012. – С. 73-75, 2012) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6898-964XЗазначено, що адміністративно-правовий статус суб’єктів кадрового забезпечення є проявом статусу особи, співвідноситься з ним як особливе та загальне і характеризує місце зазначеної категорії осіб у системі суспільного розподілу праці як суб’єкта правовідносин, врегульованих адміністративно-правовими нормами.Документ Адміністративно-правові аспекти підготовки майбутнього поліцейського у ВНЗ системи МВС України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2015. - № 1 (68). - С. 111-119., 2015) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964XНа підставі аналізу наукових точок зору та відповідних нормативно-правових актів розроблено авторське бачення адміністративно-правових аспектів підготовки майбутніх поліцейських у ВНЗ МВС України. Встановлено, що з метою підготовки не лише кваліфікованого, але й морально, психологічно та етично підготовленого працівника органів внутрішніх справ необхідно вжити системних заходів щодо всебічно цілеспрямованого розвитку майбутнього поліцейського.Документ Аспекти імплементації гендерної політики в кадровому забезпеченні Національної поліції України(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 39-41, 2021) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964XПідкреслено, що впровадження принципу гендерного паритету у діяльності Національної поліції України є не лише умовою, спричиненою євроінтеграцією нашої країни. Як показує досвід європейських країн, служба жінки в поліції має позитивні результати: вона покращує соціально-психологічний клімат у колективі, сприяє підвищенню якості добору персоналу, підвищує довіру до поліції в очах громадськості. Проте проблеми гендерної рівності все ж залишаються актуальними, потребують подальшого вивчення позитивного міжнародного досвіду та його впровадження у вітчизняне законодавство.Документ Взаємодія Національної поліції із громадскістю та органами державної влади: міжнародний досвід(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 49 - 51., 2022) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964XВ статті зазначається, що процеси взаємодії Національної поліції з громадськістю та органами державної влади в Україні, потребують розроблення законодавчо врегульованих механізмів реалізації, в яких слід враховувати зарубіжний досвід, практика якого ґрунтується, на тому, що поліція досить рідко може комплексно вирішувати проблеми безпеки у громаді, покладаючись лише на власні сили. В статье отмечается, что процессы взаимодействия Национальной полиции с общественностью и органами государственной власти в Украине нуждаются в разработке законодательно урегулированных механизмов реализации, в которых следует учитывать зарубежный опыт, практика которого основывается, на том, что полиция довольно редко может комплексно решать проблемы безопасности в обществе, полагаясь только на собственные силы. The article notes that the processes of interaction between the National Police and the public and public authorities in Ukraine require the development of legally regulated implementation mechanisms, which should take into account foreign experience, the practice of which is based on the fact that the police can rarely solve community security problems, relying only on their own strength.Документ Виділення рівнів загроз, які впливають на зміни в оперативній обстановці(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 2 (49). – С. 41-51, 2010) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964X; Єманов, В. В.; Yemanov, V. V.Наведено обґрунтування понять і видів оперативної обстановки у сфері охорони громадського порядку та виділені рівні загроз, які її визначають. Explanation of notions and species of operative situation in the sphere of public order keeping is presented. Levels of threats which determine it are separated out. Приведено обоснование понятий и видов оперативной обстановки в сфере охраны общественного порядка и выделены уровни угроз, которые её определяют.Документ Вплив міжнародно-правових стандартів на формування національної політики України у сфері правоохоронної діяльності(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 48-51., 2020) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964XУкраїна з моменту проголошення незалежності стала складовою частиною міжнародної системи захисту прав людини та взяла на себе відповідні міжнародні зобов’язання, зокрема в межах європейської системи захисту прав людини, яка є найбільш розвинутою і найефективнішою у світі. Визнано, що на сьогодні стандарти прав і свобод людини, що мають забезпечуватися в Україні, необхідно розширювати, приєднуючись до якомога більшої кількості наявних універсальних та європейських нормативно-правових актів із прав людини. Украина с момента провозглашения независимости стала составной частью международной системы защиты прав человека и взяла на себя соответствующие международные обязательства, в частности в рамках европейской системы защиты прав человека, наиболее развитой и эффективной в мире. Признано, что на сегодняшний день стандарты прав и свобод человека, которые должны обеспечиваться в Украине, необходимо расширять, присоединяясь к как можно большему количеству имеющихся универсальных и европейских нормативно-правовых актов по правам человека. Ukraine from the moment of declaration of independence has become an integral part of the international system for the protection of human rights and has assumed relevant international obligations, in particular within the framework of the European system for the protection of human rights, the most developed and effective in the world. It is recognized that today the standards of human rights and freedoms that must be ensured in Ukraine need to be expanded, joining as many existing universal and European legal acts on human rights as possible.Документ Громадський контроль за діяльністю поліції в Україні(Вісник Національного університету цивільного захисту України. Сер.: Державне управління. – 2017. – Вип. 1(6). – С. 194-201, 2017) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964X; Собина, В. О.; Sobina, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6908-8037У статті розглянуте питання правової регламентації громадського контролю за діяльністю Національної поліції України. Особливу увагу приділено питанням механізмів реалізація громадського контролю в сучасних умовах та формам його реалізації.Документ Громадський контроль за діяльністю поліції в Україні(Вісник Національного університету цивільного захисту України. Серія : Державне управління. - 2017. - Вип. 1. - С. 194-201, 2017) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964X; Собина, В. О.; Sobyna, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6908-8037У статті розглянуте питання правової регламентації громадського контролю за діяльністю Національної поліції України. Особливу увагу приділено питанням механізмів реалізація громадського контролю в сучасних умовах та формам його реалізації.Документ Державна політика у сфері технічного захисту інформації(Вісник Національного університету цивільного захисту України. Серія : Державне управління. – 2023. – Вип. 2 (19). – С. 429-436, 2023) Садковий, В. П.; Sadkovy, V.; Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; Борисова, Л. В.; Нікітіна, Л. О.; Коломієць, В. С.У статті досліджуються питання наукової розробки проблеми державної політики у сфері технічного захисту інформації, питання організаційних, правових і технічних заходів захисту інформації. Сформульовані основні напрями реалізації державної політики щодо захисту державних інформаційних ресурсів в інформаційно-телекомунікаційних системах та шляхи виконання низки заходів відповідно до визначених завдань. Зазначено, що вимоги безпеки ідентифікуються систематичною оцінкою ризиків, які визначають відповідні управлінські дії та пріоритети управління ризиками інформаційної безпеки для забезпечення зниження ризиків до прийнятного рівня. Визначені принципи та основні напрями формування і проведення державної політики у сфері технічного захисту інформації для унеможливлення реалізації загрози для інформації. Звертається увага на підготовку і видання відповідних нормативно-правових актів та нормативних документів з урахуванням міжнародного досвіду. Зроблено висновок, що забезпечити безпеку комп’ютерної інформації в телекомунікаційній мережі неможливо, так як абсолютно захищена система непридатна для її використання, крім того не всі шляхи подолання безпеки реально відомі.Документ До питання співвідношення понять «кадри» та «персонал» як ключових елементів кадрового забезпечення органів внутрішніх справ України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2011. – № 4 (55). – С. 374-378) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964XДосліджено співвідношення понять «кадри» та «персонал» та їх вплив на формування й діяльність кадрового забезпечення органів внутрішніх справ України. Correlation of concepts «shots» and «personnel», and also their influence on forming and activity of the skilled providing of organs of internal affairs of Ukraine is investigated. Исследовано соотношение понятий «кадры» и «персонал», а также их влияние на формирование и деятельность кадрового обеспечения органов внутренних дел Украины.Документ До проблеми розуміння поняття "правоохоронний орган"(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. — С. 21-22, 2019) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964XЗазначено, що правоохоронна діяльність виявляється в її основних функціях, які, у свою чергу, визначають відповідно функціональний розподіл відповідних спеціалізацій у системі правоохоронних органів. Зокрема, до основних функцій правоохоронної діяльності відносяться досудове слідство по кримінальних справах, захист у кримінальних та цивільних справах та надання іншої юридичної допомоги, охорона громадського порядку і безпеки громадян, боротьба із злочинністю, а також правосуддя. Відповідно до основних напрямків державою створені правоохоронні органи, що їх здійснюють, а саме суди, прокуратура, органи, які виявляють та розслідують правопорушення, органи і установи юстиції, адвокатури та деякі інші органи, що здійснюють правоохоронні функції або конституційний контроль, організаційне забезпечення діяльності судів, виявлення і розслідування злочинів, надання юридичної допомоги.Документ Забезпечення інформаційної безпеки в умовах сучасного суспільства(Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Політичні науки та публічне управління. – 2022. – № 3 (63). – С. 38-42, 2022) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6898-964XПроаналізовано системи забезпечення інформаційної безпеки в сучасному суспільстві. Акцентовано увагу на основні кіберзагрози національній безпеці України. У цьому контексті особливе значення мають створення єдиної національної системи кібербезпеки для подолання цих кіберзагроз. Доведено, що національні інтереси України у сфері інформаційної безпеки повинні полягати у розвитку сучасних телекомунікаційних технологій, у захисті державних інформаційних ресурсів від несанкціонованого доступу. Наголошено на тому, що необхідно зробити в країні для подальшої розбудови ефективної та дієвої системи кібернетичної безпеки. Констатовано, що механізми захисту інформаційної безпеки України поділяються на два рівні (законодавчий та адміністративний). Зазначено, що запорукою створення надійної системи охорони інформації сьогодні може бути тільки зміцнення самої української держави та її державних органів, відповідальних за забезпечення інформаційної безпеки в країні. Підкреслено, що для посилення протидії інформаційній війні Росії проти України важливим є вивчення досвіду інших країн.Документ Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навчальний посібник(Харків : Стильна типографія, 2017. – 1164 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; ResearcherID: B-9017-2018; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6748-3321; ResearcherID: B-8227-2018; Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964X; Грищенко, О. В.; Hryshchenko, O. V.; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8136-0694; Данильченко, Ю. Б.; Danylchenko, Yu. B.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Головко, О. М.; Holovko, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1459-5434; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Корж, В. П.; Korg, V. P.; ; Литвинов, О. М.; Lytvynov, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2952-8258; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6376-1160; Слінько, С. В.; Slinko, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8611-3759; Степанюк, Р. Л.; Stepaniuk, R. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8201-4013; Фролов, Ю. М.; Frolov, Yu. M.; ; Юхно, О. О.; Yukhno, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4771-0531; Борко, А. Л.; Borko, A. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5498-1620; Коровайко, О. І.; Korovaiko, O. I.; ; Орлов, Ю. В.; Orlov, Y. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1981-0794; Сімонович, Д. В.; Simonovych, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0285-4005; Фелик, В. І.; Felyk, V. I.; ; Христинченко, Н. П.; Khrystynchenko, N. P.; ; Ященко, А. М.; Yashchenko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3956-3487; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Бондаренко, О. О.; Bondarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6901-7298; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Васильєв, А. А.; Vasiliev, A. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9480-7814; Галкін, Д. В.; Halkin, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7247-1037; Гарна-Іванова, І. О.; Garna-Ivanova, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5962-9864; Глобенко, Г. І.; Globenko, G. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1533-9213; Гнусов, Ю. В.; Gnusov, Y. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9017-9635; ResearcherID: J-6825-2016; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185; Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4191-061X; ResearcherID: D-1788-2016; Загуменна, Ю. О.; Zagumenna, Yu. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0617-8363; Захарченко, О. В.; Zaharchenko, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7384-383X; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729; Книженко, С. О.; Knyzhenko, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1944-4256; ResearcherID: AAG-9629-2019; Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1956-4888; Лєшукова, І. В.; Lieshukova, I. V.; ; Лисенко, А. М.; Lysenko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0780-2148; Лозова, С. М.; Lozova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3348-3331; Малиновська, Т. М.; Malynovska, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7713-7617; Марков, В. В.; Markov, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2024-657X; Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-478X; Матюшкова, Т. П.; Matiushkova, T. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7973-4581; Михайлова, Ю. О.; Mikhailova, Y. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6736-7980; ResearcherID: M-1012-2016; Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620; Панова, І. В.; Panova, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Пироженко, О. С.; Pyrozhenko, O. S.; ; Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-3627; Пчеліна, О. В.; Pchelina, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0224-1767; ; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Рось, Г. В.; Ros, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7021-3672; Соловйова, О. Є.; Soloviova, O. Ye.; Федосова, О. В.; Fedosova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5577-8333; ResearcherID: I-7854-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Черевко, К. О.; Cherevko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3384-8388; Шульга, А. М.; Shulga, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3745-4869; Абламський, С. Є.; Ablamskyi, S. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4716-3985; ; Авдєєв, О. О.; Avdeiev, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4203-8165; Аюпова, Р. М.; Aiupova, R. M.; Гладкова, Є. О.; Gladkova, Ye. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4621-1738; ResearcherID: I-7032-2016; Грітчіна, В. Ю.; Hritchina, V. Yu.; Даниленко, А. В.; Danylenko, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7721-2955; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Ільченко, О. В.; Ilchenko, O. V.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казначеєва, Д. В.; Kaznacheieva, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7596-294X; ; Кікінчук, В. В.; Kikinchuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2241-6384; ResearcherID: E-7775-2019; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; ; Корнієнко, В.В.; Korniienko, V.V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7682-1281; Корнієнко, Д. М.; Korniienko, D. M.; Кочура, О. О.; Kochura, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0638-2911; Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3530-4269; Наумова, А. О.; Naymova, A. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4273-8068; Нікітченко, В. В.; Nikitchenko, V. V.; Нікуліна, А. Г.; Nikulina, A. G.; Онищенко, Ю. М.; Onyshchenko, Y. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7755-3071; ResearcherID J-6857-2016; Романюк, В. В.; Romaniuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6077-4591; Рєзнік, О. М.; Reznik, O. M.; Рєзнікова, С. С.; Rieznikova, S. S.; ; Северин, О. О.; Severyn, O. O.; ; Терещук, С. С.; Tereshchuk, S. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7263-4155; Цвіркун, Н. Ю.; Tsvirkun, N. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9195-3349; ; Чича, Р. П.; Chycha, R. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3267-2840; Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6096-2020; ResearcherID: D-1818-2016; Андрійченко, Н. С.; Andriichenko, N. S.; Балац, Р. М.; Balats, R. M.; ORCID.http//orcid.org/0000-0003-2145-9593; Гайворонська, В. В.; Haivoronska, V. V.; Грачов, В. О.; Hrachov, V. O.; Єдин, Р. В.; Yedyn, R. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1224-0223; Краснова, Н. В.; Krasnova, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1986-9083; Лубенцов, А. В.; Lubentsov, A. V.; ; Михальський, О. О.; Mykhalskyi, O. O.; ; Рвачов, О. М.; Rvachov, O. M.; ; ; Салманов, О. В.; Salmanov, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9421-5085; ; Святокум, І. О.; Sviatokum, I. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4374-5494; ResearcherID: I-7047-2016; Сичов, С. О.; Sychov, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1452-5815; Юхно, М. О.; Yukhno, M. O.; Сокуренко, В. В. - редакторУ навчальному посібнику представлено методичні рекомендації, пропозиції і зауваження до проектів нормативно-правових актів та наукові роз’яснення окремих положень чинного законодавства, розроблені кафедрами факультету № 1 Харківського національного університету внутрішніх справ. Наукові праці, що включено до навчального посібника, безпосередньо стосуються питань удосконалення форм та методів діяльності слідчих і інших підрозділів органів Національної поліції України. Для працівників органів Національної поліції України, науковців, викладачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, курсантів, студентів та слухачів навчальних закладів юридичного профілю, а також усіх, хто цікавиться питаннями удосконалення діяльності органів Національної поліції України і інших органів правопорядку.Документ Злочинність в УСРР та протидія їй у першій половині 1930-х років(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.88-94, 2017) Греченко, В. А.; Grechenko, V. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6046-0178; Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964XРозглянуто причини й основні прояви злочинності в Українській СРР у першій половині 1930-х років. Основну увагу приділено сутності каральної політики радянської держави, спробам влади протидіяти злочинності й ролі міліції в цьому процесі.Документ Кадрове забезпечення органів внутрішніх справ України: порядок та основні елементи(Форум права. – 2014. – № 4. – С. 175–180, 2014) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964XЗ’ясовано та обґрунтовано порядок та основні елементи кадрового забезпечення органів внутрішніх справ України. Проаналізовано наслідки недоліків профорієнтаційної діяльності органів внутрішніх справ. Надано пропозиції щодо покращення навчально-виховного процесу в системі професійної підготовки.Документ Комунікативна компетентність та її когнітивні аспекти(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 15 квіт. 2021 р.). — Харків: ХНУВС, 2021. – С. 73-75, 2021) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964XВ статті визначається поняття компетентності, комунікативної компетентності, когнітивності, когнітивних аспектів компетентності. Визначається структура комунікативної компетентності.Документ Конфліктологічна компетентність як функція формування стрес-менеджменту майбутніх офіцерів поліції(Особистість, суспільство, війна: тези доп. учасників міжнар. психолог. форуму (м. Харків, 7 квіт. 2023 р.). – Харків, 2023. – С. 116-119, 2023) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6898-964XАктуальність запровадження інноваційних технологій в освітній процес безпосередньо торкається і підготовки фахівців ризиконебезпечних професій, до числа яких треба віднести і професію поліцейського.Документ Корупція в Україні(Сучасні проблеми фінансового моніторингу : V Всеукр. наук.-практ. конф. : зб. матеріалів (м. Харків, 8-9 груд. 2016 р.). – Харків: ХНЕУ імені С. Кузнеця, ТО Ексклюзив, 2016. – С. 71-73, 2016) Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; ORCID: http://orcid.org/ 0000-0002-6898-964XВідзначено, що корупція має загальнонаціональний системний характер і справляє значний вплив на українську політику, економіку та інші сфери суспільного життя. Підкреслено, що потужний потенціал в економічній, політичній, правовій та соціальній сферах дає надію на покращення ситуації щодо корупції як суспільного явища в нашій країні. Відмічено, що сучасна державна влада почала здійснювати активні кроки на шляху протидії корупції в Україні, хоча в цілому державна антикорупційна політика досі не набула ознак комплексності й системності.