Перегляд за Автор "Kolomiets, Y. M."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гідність людини як юридична категорія(Право і Безпека. – 2011. – № 2(39). – С. 15-19., 2011) Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808; Задерій, І. А.; Zaderii, I. A.Розглянуто проблему визначення гідності як юридичної категорії. Досліджено різні підходи вчених до визначення сутнісних характеристик даного соціального та правового феномену. Виокремлено характерні ознаки, котрі дозволяють виділити об’єктивну та суб’єктивну складові даного юридичного явища.Документ Засоби протидії Європейського Союзу поширенню COVID-19 крізь призму забезпечення права на охорону здоров’я(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 248-251., 2020) Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808; Обзор, А. С.; Obzor, A. S.Зазначено, що цей рік став показовим у сфері міжнародного співробітництва та єдності між країнами-членами ЄС під час кризових ситуацій. Мали місце негативні явища, які показали, що не всі країни були готові зіштовхнутись із такою ситуацією. Інституції ЄС мають здійснювати низку заходів щодо усунення прогалин у законодавчій та організаційній сфері Союзу, які б гарантували дієвість кризисного механізму IPCR у боротьбі з поширенням COVID-19, що цілком відповідатиме положенням міжнародних стандартів у галузі прав людини щодо забезпечення права на охорону здоров’я. Отмечено, что этот год стал показательным в сфере международного сотрудничества и единства между странами-членами ЕС в кризисных ситуациях. Имели место негативные явления, которые показали, что не все страны готовы столкнуться с такой ситуацией. Институции ЕС должны осуществлять ряд мер по устранению пробелов в законодательной и организационной сфере Союза, которые гарантировали бы действенность кризисного механизма IPCR в борьбе с распространением COVID-19, что будет полностью соответствовать положениям международных стандартов в области прав человека по обеспечению права на здравоохранение. It was noted that this year has become indicative in the field of international cooperation and unity between EU member states in crisis situations. There have been negative developments that have shown that not all countries are ready to face such a situation. EU institutions should implement a series of measures to fill the gaps in the legislative and organizational sphere of the Union, which would guarantee the effectiveness of the IPCR crisis mechanism in combating the spread of COVID-19, which will be fully consistent with the provisions of international human rights standards on ensuring the right to health care.Документ Компетенція Президента Республіки Польща щодо охорони її суверенітету, незалежності і територіальної цілісності(Аналітично-порівняльне правознавство. - 2022. - № 3. - С. 326-330, 2022) Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-478X; Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808Проаналізовано роль та повноваження Президента Республіки Польща з охорони суверенітету, незалежності та державної цілісності. Визначено місце і роль повноважень, що складають дану функцію в системі компетенцій Президента Польщі. Встановлено критерії, що обумовлюють його конкретні повноваження у сфері охорони суверенітету, незалежності та державної цілісності та впливають на дієвість їх реалізації в умовах мирного та воєнного часу. До традиційних повноважень Президента Республіки Польща як глави держави, пов’язаних із охороною суверенітету, незалежності та державної цілісності віднесено його повноваження, пов’язані із представництвом держави та міжнародними зносинами, а також керівництво Збройними Силами й повноваження у сфері оборони та внутрішньої безпеки. Зауважено, що у Республіці Польща результативність реалізації даних напрямів досягається за допомогою злагодженої роботи всіх органів державної влади, яку очолює глава держави. Підкреслено, що з огляду на те, що сфера охорони суверенітету, незалежності і територіальної цілісності Польської держави є предметом відання як глави держави, так і Уряду, то виникає необхідність чіткого розподілу повноважень указаних суб’єктів. Наголошено, що реалізація Президентом Республіки Польща функції щодо охорони суверенітету, незалежності і територіальної цілісності польської держави як в умовах збройного конфлікту, так і в мирний час безпосередньо нав’язують до дієвості системи органів державного управління, що представляють вертикаль безпосереднього примусу: армії, поліції та служб безпеки та одночасного використання інших конституційно-правових механізмів стримувань і противаг.Документ Конституційне право : підручник(Харків, 2019. – 484 с., 2019) Бакумов, О. С.; Bakumov, O. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4003-1974; Варунц, Л. Д.; Varunts, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0024-385X; Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808; Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0217-78X; Радченко, О. І.; Radchenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1572-8048; Устименко, О. С.; Ustymenko, O. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5169-0123; Філіпська, Н. О.; Filipska, N. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9558-9422; Бакумов, О. С.; Гудзь, Т. І.; Марчук, М. І.У підручнику розглядаються основні питання теорії конституційного права, розкриваються його предмет, система та джерела. На основі аналізу національних правових систем, змісту конституцій, з урахуванням досягнень юридичної науки висвітлюються основні положення конституційного права різних країн, включаючи Україну. Аналізуються інститути конституційного права України, встановлюються притаманні їм особливості, специфіка регулювання суспільних відносин нормами конституційного права, правовий статус суб’єктів конституційно-правових відносин, їхня правозастосовна діяльність, особливості конституційно-правової відповідальності.Документ Першопочатки українського етногенезу та націотворення(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ.- 2006.- Вип. 32.- С. 208 - 216, 2006) Коломієць, Т. В.; Kolomiiets, T. V.; Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808Досліджується формування українського етносу та націотворення з перших кроків політичних, економічних, культурних державницьких та соціально-культурних перетворень. Исследуется формирование украинского этноса и нации с первых шагов политических, экономических, культурных государственных и социально-культурных преобразований. The formation of the Ukrainian ethnic group and national formation are studied from the first steps of political, economic, cultural statesmanship and socio-cultural transformations.Документ Права жінок як об’єкт міжнародного захисту(Правоохоронна функція держави : теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2019 р.). – Харків : ХНУВС, 2019. - С. 97-98, 2019) Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808Тези доповіді присвячені дослідженню проблем захисту прав жінок. Наголошується, що незважаючи на наявність міжнародних актів, проблема нерівності жінок в сучасному суспільстві залишається болючою і сьогодні, враховуючи, що вони все ще стають об'єктом дискримінації у різних сферах життєдіяльності індивіда.Документ Права жінок як об’єкт міжнародного захисту(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 трав. 2019 р.). - Харків : ХНУВС, 2019. - С. 97-98, 2019) Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808Відмічено, що значення прав людини є визначальним у формуванні як національного, так і міжнародного права. З правової точки зору процес глобалізації полягає в переведенні проблеми прав людини в цілому і прав жінок і дітей зокрема з суто національного рівня на рівень міжнародного права, наслідком чого стало, з одного боку, прийняття низки спеціальних міжнародних конвенцій і декларацій, а з іншого боку, визнання індивідуума, незалежно від статі і віку, суб'єктом міжнародного права з усіма правами, обов'язками і можливостями, які випливають з цього.Документ Права і свободи особи в українській ліберально-правовій думці другої половини ХІХ – початку ХХ століття(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2005. - Вип. 30. - С. 301-307, 2005) Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808; Коломієць, Т. В.; Kolomiiets, T. V.Проаналізовано ідеї вітчизняного лібералізму, розглянуто конституційні перетворення в тих європейських державах, які значно просунулися вперед у реалізації ліберальних цінностей. Досліджено права і свободи особи в українській ліберально-правовій думці другої половини ХІХ – початку ХХ століття. The ideas of national liberalism have been analyzed, the constitutional transformations in those European states have been considered, and they have made considerable progress in the realization of liberal values. The rights and freedoms of the individual in the Ukrainian liberal-legal thought of the second half of the 19th - beginning of the 20th centuries were investigated. Проанализированы идеи отечественного либерализма, рассмотрены конституционные преобразования в тех европейских странах, которые значительно продвинулись вперед в реализации либеральных ценностей. Исследованы права и свободы личности в украинской либерально-правовой мысли второй половины XIX - начала ХХ века.Документ Правоохоронна функція в історії місцевого самоврядування(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2012. – № 3. – С. 15-22., 2012) Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808; Гудзь, Т. І.; Gudz, T. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті розглядаються особливості реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування на кожному етапі розвитку місцевого самоврядування в Україні.Документ Програмні засади російського та українського конституціоналізму на початку ХХ століття(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2003. – Вип. 24. - С. 163-170, 2003) Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808Розглянуто розвиток ідей конституціоналізму в Росії та в Україні на початку ХХ ст. Визначено, що українська конституційна думка набагато випереджала російське державницьке розуміння самої ідеї конституціоналізму. Рассмотрено развитие идей конституционализма в России и в Украине в начале ХХ в. Определено, что украинское конституционное мнение гораздо опережало российское государственное понимание самой идеи конституционализма. The development of the ideas of constitutionalism in Russia and Ukraine in the early twentieth century. It was determined that the Ukrainian constitutional opinion was far ahead of the Russian state understanding of the very idea of constitutionalism.Документ Реформа судових та правоохоронних органів України(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Право. – 2017. – Вип. 23. – С. 161-164., 2017) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Y. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5171-7808У статті розглянуті основні напрями реформування судових та правоохоронних органів України, проаналізовано їх роль у механізмі захисту конституційного ладу України. Стверджується, що побудова в Україні правоохоронних органів європейського зразка з додержанням принципів верховенства права, неупередженості, доброчесності та дотримання прав і свобод людини і громадянина, мають суттєво вплинути на весь механізм захисту конституційного ладу.