Перегляд за Автор "Kononenko, T. P."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Екстремальні ситуації: аспекти психологічного забезпечення діяльності(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 238-240., 2019) Кононенко, Т. П.; Kononenko, T. P.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5368-8158Автором зазначено, що психологічне забезпечення діяльності в екстремальних ситуаціях є цілісною системою соціально-психологічних, психологічних і психофізіологічних заходів, спрямованих на оцінку й прогнозування адаптації, індивідуальної і групової надійності та професійної безпеки з метою оптимального використання індивідуальних адаптивних ресурсів, можливостей і здібностей для підвищення ефективності діяльності, збереження й відновлення здоров’я людини.Документ Особливості репрезентації ґендерної тематики в британській жіночій прозі останньої третини ХХ ст. (А. Картер, Ф. Велдон, Дж. Вінтерсон) : автореф. дис.(Київ, 2008) Кононенко, Т. П.; Kononenko, T. P.; Наливайко, Д. С. - науковий керівникУ дисертації комплексно проаналізовано тенденції критичного перегляду і реінтерпретації різноманітних аспектів ґендерної асиметрії у творах сучасних британських письменниць. Простежено зв’язок їхньої прози з явищем жіночої готики, розглянуто особливості модифікації готичного дискурсу і посилення його деконструктивістського потенціалу у феміністичній літературі. У процесі дослідження художнього матеріалу й есеїстики А.Картер, Ф.Велдон і Дж.Вінтерсон встановлено корелятивні зв’язки між британською літературною пропозицією і (пост)феміністичними концепціями (Е. Сіксу, Ю. Крістевої, Дж. Батлер, Р. Брайдотті), низкою постмодерністських концепцій (Ж.-Ф. Ліотара, Ж. Бодріяра, М. Фуко, С. Жижека). Визначено ключові елементи конфігурації жіночого письма кожної з письменниць (зокрема, адаптація сюрреалістичного досвіду в інтелектуальній прозі А. Картер; епатажна контроверсійність фемінізму Ф. Велдон; практика спіральної нарації і постмодерністський романтизм Дж. Вінтерсон). На основі аналізу творів, написаних починаючи з 1970-х рр. до кінця ХХ ст., робиться висновок про поступовий відхід аналізованих британських письменниць із позицій радикального фемінізму, переорієнтацію на зняття ґендерної полярності, культивування екзистенційної поліваріантності й мінливої ґендерної ідентичності.Документ Туристична дестинація як елемент системи туризму в Україні(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (18-19 травня 2018 року, м. Суми). – Суми, 2018. – С. 142-144., 2018) Кононенко, Т. П.; Kononenko, T. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5368-8158Сучасний етап розвитку туризму в Україні має ознаки інтенсивної стадії життєвого циклу, підтвердженням чого є зростання ємності туристських потоків, обсягів реалізованого туристичного продукту, підвищення прибутковості туризму та надходжень до бюджетів усіх рівнів. Оскільки життєвий цикл туристичних дестинацій на відміну від життєвого циклу товарів не має стадії загибелі за винятком турбулентних ситуацій, то перехід до глобальної стадії життєвого циклу української дестинації виступає першочерговим завданням в розвитку туризму в нашій державі.Документ Умови формування мотивів навчально– пізнавальної діяльності студентів Сумської філії ХНУВС(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2016 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2016. – С. 236-238, 2016) Кононенко, Т. П.; Kononenko, T. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5368-8158Встановлено, що умовами ефективності процесу формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності студентів Сумської філії ХНУВС виступають: організація навчальної діяльності, яка побудована на принципах особистісно орієнтованого підходу, що сприяє активізації мотиваційних компонентів через забезпечення суб’єктної позиції студентів на всіх етапах навчального заняття.