Перегляд за Автор "Kuchuk, H."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Devising a procedure for defining the general criteria of abnormal behavior of a computer system based on the improved criterion of uniformity of input data samples(Eastern-European Journal of enterprise technologies = Східно-європейський журнал передових технологій. - 2022. - Vol. 6, No 4 (120). – P. 40-49, 2022) Semenov, S.; Mozhaiev, O. O.; Можаєв, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1412-2696; Kuchuk, N.; Mozhaiev, M.; Tiulieniev, S.; Gnusov, Y. V.; Гнусов, Ю. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9017-9635; Yevstrat, D.; Chyrva, Y.; Kuchuk, H.Розглянуто процес виявлення аномалій в комп'ютерних системах. Вирішено завдання своєчасного виявлення аномалій в комп’ютерних системах на основі математичної моделі, в основі якої лежать критерії однорідності вибірок вхідних даних. Визначено необхідність і можливість розробки універсального і водночас науково обґрунтованого підходу до відстеження станів системи. Розроблено методологію визначення загального критерію аномалії поведінки комп’ютерної системи в залежності від вхідних даних. Це підвищить надійність виявлення аномалії в поведінці системи, що, в свою чергу, має підвищити її безпеку. Для розв’язання задачі побудовано математичну модель для виявлення аномалій у поведінці комп’ютерної системи. Математична модель відрізняється від загальновідомих можливістю виділення серії спостережень, результати яких показують аномалію в поведінці комп'ютерної системи. Це дало змогу забезпечити необхідний рівень достовірності результатів моніторингу та досліджень. У процесі моделювання досліджено та вдосконалено критерії однорідності вибірок вхідних даних. Доведено доцільність використання удосконаленого критерію однорідності вибірок вхідних даних у випадку істотно нерівномірного розподілу значень від датчиків комп’ютерних систем. Розроблено алгоритм функціонування засобу тестування програмного забезпечення. Результати дослідження показали, що довірча ймовірність того, що значення статистичних значень зсуву за певним критерієм не відхиляється від математичного сподівання більш ніж на 0,05, приблизно дорівнює 0,94. Область застосування отриманих результатів – системи виявлення аномалій комп’ютерних систем. Необхідною умовою використання запропонованих результатів є наявність серії спостережень за станом комп’ютерної системи.Документ Minimization of power losses by traction-transportation vehicles at motion over a bearing surface that undergoes deformation(Eastern-European Journal of Enterprise Technologies = Східно-Європейський журнал передових технологій. – 2019. – № 1 (97), Vol 1. – P. 69-74, 2019) Mozhaiev, O. O.; Можаєв, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1412-2696; Kuchuk, H.; Кучук, Г. А.; Shvets, D. V.; Швець, Д. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Tretiak, V. M.; Третяк, В. М.; Tretiak, M. V.; Третяк, М. В.; Ostropilets, V. R.; Остропілець, В. Р.; Markov, V. V.; Марков, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2024-657X; Mozhaiev, M. O.; Можаєв, М. О.; Kolisnyk, T. P.; Колісник, Т. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7442-8136; Nechausov, A.; Нечаусов, А. С.Дослідження присвячено розробленню методу мінімізації втрат потужності тягово-транспортних засобів при русі по опорній поверхні з утворенням колії. Метою даного дослідження є підвищення тягового коефіцієнту корисної дії позашляхових тягово-транспортних засобів шляхом визначення та мінімізації втрат потужності на утворення колії на опорній поверхні під впливом ходових частин засобу. Підвищення коефіцієнту корисної дії тягово-транспортних засобів, котрий складає 55÷65 %, є пріоритетним напрямом розвитку механізації сільського господарства. Частина втрат, які залежать від конструкції засобу, в процесі експлуатації майже не контролюється. Але на суттєві втрати в ходових системах, які доходять до 20 %, можна впливати. Суть впливу полягає в узгоджені налаштування ходових систем тягово-транспортних засобів із станом опорної поверхні. Зокрема, в процесі даного дослідження був проведений аналіз величин потужностей, що витрачаються на переміщення елементів системи «остов машини – підвіска – ходова система – опорна поверхня, яка деформується» на підставі визначення силових та кінематичних факторів. На підставі прямих вимірювань визначаються втрати потужності ходовими системами на утворення колії на опорній поверхні та переміщення елементів ходової системи. Запропоновано визначати потужність, яка витрачається на утворення колії здійснювати шляхом множення частки сили ваги, яка припадає на відповідний рушій на швидкість руйнування опорної поверхні. На підставі отриманих результатів та аналізу експериментальних даних зроблено такий висновок. Запропонована методика визначення втрат потужності на утворення колії тягово-транспортними засобами на опорній поверхні дозволяє обґрунтовувати вибір параметрів ходових систем з метою підвищення тягового коефіцієнту корисної дії.