Перегляд за Автор "Kyslynska, D. M."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження професійних цінностей майбутніх правоохоронців(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали наук.-практ. конф. (м. Харків, 8 квіт. 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 77-79, 2016) Кислинська, Д. М.; Kyslynska, D. M.Розглянуто проблему ціннісних орієнтацій в психології. Проаналізовано підходи до визначення цього феномену. Представлено результати дослідження професійних цінностей майбутніх правоохоронців.Документ Особливості процесу саморегуляції поведінки майбутніх правоохоронців(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 3, т. 2. - С. 121-124, 2016) Кислинська, Д. М.; Kyslynska, D. M.Проаналізовано особливості процесу саморегуляції поведінки майбутніх правоохоронців. Розглянуто рівень сформованості індивідуальної системи саморегуляції довільної автивності та загальний рівень саморегуляції поведінки майбутніх правоохоронців у процесі фахової підготовки.Документ Особливості формування ціннісних регуляторів поведінки у майбутніх правоохоронців : автореферат дисертації(Харків, 2016) Кислинська, Д. М.; Kyslynska, D. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5834-383X; Кислинская, Д. М.; Мілорадова, Н. Е. - науковий керівникДисертаційне дослідження присвячено вивченню існуючих підходів до розуміння понять «цінності» та «ціннісні орієнтації особистості», значення цінностей у системі регуляції поведінки та специфіки формування ціннісних регуляторів поведінки у майбутніх правоохоронців. Визначено, що ціннісні регулятори поведінки майбутніх правоохоронців – це система цінностей особистості, яка утворює змістовну сторону її спрямованості та виконує функцію регуляції поведінки. Доведено, що формування ціннісних регуляторів поведінки майбутніх правоохоронців відбувається під впливом низки умов внутрішнього та зовнішнього характеру. Підкреслено вплив спеціальних умов вищого навчального закладу на процес їх формування. Розроблено теоретичну схему процесу формування ціннісних регуляторів поведінки у майбутніх правоохоронців. Емпірично досліджено особливості ціннісної сфери особистості та процесу саморегуляції поведінки у майбутніх правоохоронців та їх взаємозв’язок. Виокремлено та проаналізовано фактори, що впливають на формування ціннісних регуляторів поведінки у майбутніх правоохоронців. Розроблено схему психологічного супроводу формування ціннісних регуляторів поведінки у майбутніх правоохоронців і сформульовано методичні рекомендації щодо його впровадження.Документ Сенсожиттєві орієнтації майбутніх правоохоронців(Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологія. - 2016. - Вип. 3, 2016) Кислинська, Д. М.; Kyslynska, D. M.Розглянуто особливості сенсожиттєвих орієнтацій правоохоронців на етапі професійної підготовки, це дає можливість оцінити їх здатність до структурування взаємин з навколишнім середовищем і усвідомленої регуляції поведінки. Підкреслено, що ціннісні орієнтації є центральним регулюючим елементом життєвої перспективи і виражають свідоме ставлення людини до дійсності. Визначено місце сенсожиттевих орієнтацій у професійному визначенні та становленні майбутніх правоохоронців протягом навчання в профільному вузі. Проаналізовано загальний показник осмисленості життя, три конкретні сенсожиттеві орієнтації (мета, процес, результат) і два аспекти локусу контролю (Я, життя).Документ Формування ціннісних регуляторів поведінки майбутніх правоохоронців в умовах фахової підготовки(Право і безпека. – 2016. – № 3 (62). – С. 129-133, 2016) Кислинська, Д. М.; Kyslynska, D. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5834-383XРозглянуто особливості формування ціннісних регуляторів поведінки правоохоронців на етапі фахової підготовки. Виокремлено та розкрито сутність чотирьох основних функцій ціннісних орієнтацій особистості: визначення мети, мотивування, оцінювання та саморегуляції активності людини. Підкреслено значення періоду навчання у вищому навчальному закладі для розвитку ціннісно-смислових структур особистості. Виокремлено, проаналізовано та надано змістовну характеристику чотирьом основним етапам формування ціннісних регуляторів поведінки майбутніх правоохоронців. Розкрито сутність засобів організації процесу формування системи ціннісних орієнтацій майбутніх правоохоронців на етапі професійної підготовки.Документ Цінності та ціннісні орієнтації в психологічних теоріях(Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Психологія. - 2016. - Вип. 53. -, 2016) Кислинська, Д. М.; Kyslynska, D. M.; Мілорадова, Н. Е.; Miloradova, N. E.Зазначено, що психологічні теорії пояснюють цінності з позиції наукових теорій. Біхевіоризм розглядає цінності як результат асоціативного навчання. Психоаналіз вбачає ціннісно-нормативну регуляцію особистості в глибинний структурах «Его», «Супер-Его» та «Ід», які вступаючи в консенсус чи, навпаки, в протиріччя, утворюють поведінку людини. Гуманістична психологія вбачає цінності в «самості» особистості та зв’язує їх з потребами людини, вводить терміни «функціональна автономія», розуміючи під цим перетворення цінностей; розглядає ціннісні орієнтації як особистісний сенс. Вітчизняні вчені вводять поняття «спрямованість», «ціннісні орієнтації» та «особистісні цінност»; говорять про включення в механізми діяльності та поведінки особистості; роблять висновки про те, що ціннісні орієнтації характеризуються двома властивостями – значенням та особистісним змістом.Документ Ціннісні орієнтації майбутніх правоохоронців(Бочаровські читання : матеріали наук.-практ. конф. [з міжнар. участю], присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 18 берез. 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 183-185, 2016) Кислинська, Д. М.; Kyslynska, D. M.Надано теоретичний огляд проблеми дослідження цінностей та ціннісних орієнтацій. Проаналізовано поняття «цінності» та «ціннісні орієнтації». Розглянуто формування ціннісної структури індивіда. Надано результати дослідження ціннісних орієнтацій правоохоронців.