Перегляд за Автор "Minakova, S. B."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні аспекти формування синдрому емоційного вигорання викладача закладу вищої освіти(Актуальні напрями практичної психології і психотерапії : матеріали VIII Міжнар. наук.- практ. конф. молодих вчених, студентів та аспірантів (м. Харків, 16 груд. 2020 р.). - Харків: ХНУВС, 2020. - С. 117 - 119., 2020) Мінакова, С. Б.; Minakova, S. B.Висвітлюються результати дослідження психологічного аспекту формування синдрому емоційного вигорання викладачів закладів вищої освіти. Результати дослідження показали, що на розвиток даного синдрому впливає багато факторів: неправильно організована освітня діяльність зі студентами, організаційні та професійні стреси, умови праці. Освещаются результаты исследования психологического аспекта формирования синдрома эмоционального выгорания преподавателей высшего образования. Результаты исследования показали, что на развитие данного синдрома влияет много факторов: неправильно организованная образовательная деятельность со студентами, организационные и профессиональные стрессы, условия труда. The results of the study of the psychological aspect of the formation of the syndrome of emotional burnout of teachers of higher education are highlighted. The results of the study showed that the development of this The syndrome is influenced by many factors: improperly organized education activities with students, organizational and professional stress, working conditions.Документ Психологічні аспекти формування синдрому емоційного вигорання викладача закладу вищої освіти(Актуальні напрями практичної психології і психотерапії : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, студентів та аспірантів (м. Харків, 16 груд. 2020 р.). - Харків: ХНУВС, 2020. - С. 117-119, 2020) Мінакова, С. Б.; Minakova, S. B.Досліджено фактори, які впливають на розвиток синдрому емоційного вигорання у викладачів закладів вищої освіти. Зазначено, що важливим завданням збереження працездатності фахівця є попередження впливу негативних чинників, пов’язаних із професійною діяльністю. The factors influencing the development of emotional burnout syndrome in teachers of higher education institutions have been studied. It is noted that an important task of maintaining the efficiency of the specialist is to prevent the impact of negative factors, related to professional activities. Исследованы факторы, влияющие на развитие синдрома эмоционального выгорания у преподавателей высших учебных заведений. Отмечено, что важной задачей сохранения работоспособности специалиста является предупреждение негативного воздействия, связанного с профессиональной деятельностью.