Перегляд за Автор "Nadion, O. V."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правове забезпечення фінансової безпеки банків України : автореф. дис.(Харків, 2017) Надьон, О. В.; Nadion, O. V.; Наден, Е. В.; Зозуля, І. В. - науковий керівникУ роботі системно досліджено теоретичні засади адміністративно-правового забезпечення фінансової безпеки банків України. Розглянуті поняття та структура забезпечення фінансової безпеки банків; з’ясовані особливості фінансової безпеки банків: правова природа та складові; встановлені відносини із забезпечення фінансової безпеки банків як складової предмета адміністративного права. Досліджені суб’єкти забезпечення фінансової безпеки банків України; визначені повноваження суб’єктів загальної компетенції щодо забезпечення фінансової безпеки банків та встановлені функції суб’єктів спеціальної компетенції щодо забезпечення фінансової безпеки банків; з’ясовані особливості Національного банку України як основного регулятора фінансової безпеки банків. Досліджено шляхи удосконалення адміністративно-правового забезпечення фінансової безпеки вітчизняної банківської системи. Розглянуто принципи оптимізації взаємодії та координації діяльності органів державної влади та Національного банка України у сфері фінансової безпеки банків;, охарактеризовані особливості організації фінансової безпеки банків в умовах проведення антитерористичної операції та визначені принципи управління проблемними активами в банківській системі України.Документ Адміністративно-правове забезпечення фінансової безпеки банків: поняття та необхідні ознаки(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2016. - Вип. 39, т. 2. - С. 17-21., 2016) Надьон, О. В.; Nadion, O. V.Стаття присвячена дослідженню сутності адміністративно-правового забезпечення фінансової безпеки банків, розкрито його основні ознаки. Окрема увага приділяється дослідженню названої дефініції, спираючись на поняття «правове забезпечення», акцентується увага на особливостях фінансової безпеки банків. У роботі обґрунтовані та запропоновані власні визначення «адміністративно-правове забезпечення» та «адміністративно-правове забезпечення фінансової безпеки банків».Документ Адміністративно-правові заходи щодо організації фінансової безпеки банків в умовах проведення антитерористичної операції(Форум права. – 2017. – № 1. – С. 136–143, 2017) Надьон, О. В.; Nadion, O. V.На основі аналізу чинного законодавства визначено три групи адміністративно-правових заходів щодо організації фінансової безпеки банків в умовах проведення антитерористичної операції в Україні. Охарактеризовано особливості організації фінансової безпеки банків в умовах проведення антитерористичної операції та запропоновано розширити надання банківських послуг в зоні АТО за рахунок інноваційних технологій інтернет-банкінгу та сучасних форм організації бізнесу – аутсорсингу, які дозволяють мінімізувати ризики для фінансової безпеки банків.Документ Взаємодія й координація як форма забезпечення фінансової безпеки банків України(Право і суспільство. - 2017. - № 1. Ч. 1. - С. 199-205, 2017) Надьон, О. В.; Nadion, O. V.У статті розкрито зміст і значення взаємодії й координації державних органів із питань забезпечення фінансової безпеки банків. Окрема увага приділена необхідності нормативного регулювання взаємодії й координації суб’єктів забезпечення фінансової безпеки у фінансовому секторі економіки. Надано пропозиції щодо структури і змісту Регламенту взаємодії й координації Національного банку України та державних органів у сфері забезпечення фінансової безпеки банків в Україні.Документ Практика управління проблемними активами банків в Україні за участі держави(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2017. - № 2 (77). - С. 137-148, 2017) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Надьон, О. В.; Nadion, O. V.На підставі аналізу статистичних даних і законодавства України з питань, пов’язаних з управлінням проблемними активами банків, визначено сучасні проблеми забезпечення фінансової безпеки банків. Окрему увагу приділено висвітленню безсистемності роботи державних органів у питаннях протидії фінансовим ризикам, спричинених зростанням обсягів простроченої заборгованості у банках. Висловлено пропозиції щодо належного правового забезпечення «націоналізації» банків, дано відповідне визначення й виділено чотири основні ознаки такого правового явища.Документ Рада національної безпеки й оборони України та Служба безпеки України як суб’єкти спеціальної компетенції із забезпечення фінансової безпеки банків(Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. - 2017. - № 4. - С. 87-91, 2017) Надьон, О. В.; Nadion, O. V.Розкрито повноваження Ради національної безпеки й оборони України та Служби безпеки України , що дають їм можливість протидіяти фінансовим загрозам та небезпекам, які можуть виникнути, виникають та діють у банківській системі України. Обгрунтовано висновки та запропоновано удосконалення законодавства у сфері безпеки задля оптимізації процесу та підвищення рівня забезпечення фінансової безпеки банків названими органами. The powers of Council of National Security and Defense of Ukraine and Security Service of Ukraine are disclosed, which enable them to counter the financial threats and dangers that may arise, arise and operate in the banking system of Ukraine. The work is accompanied by scientifically substantiated conclusions and proposals on improving the legislation in the sphere of security in order to optimize the process and improve the level of financial security ofbanks by these bodies. Раскрыты полномочия Совета национальной безопасности и обороны Украины и Службы безопасности Украины , которые дают им возможность противодействовать финансовым угрозам и опасностям, которые могут возникнуть, возникают и действуют в банковской системе Украины. Обоснованы выводы и усовершенствование законодательства в сфере безопасности для оптимизации процесса и повышения уровня обеспечения финансовой безопасности банков названными органами.