Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012"
Зараз показуємо 1 - 20 з 37
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правові засади діяльності спортивних федерацій в Україні: аналіз поточних проблем(Форум права. - 2017. - № 5. - С. 157–163, 2017) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Довгань, О. І.; Dovgan, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8551-5403Відмічені відмінності у розумінні спортивних федерацій в Україні та за кордоном. Рекомендовано для спортивних федерацій з числа унікальних, визнаних тільки в Україні, видів фізичної культури і спорту отримувати міжнародне визнання перед надаванням їм статусу національних. Надані пропозиції усунення неприпустимого дублювання спортивних федерацій та дотримання усіма спортивними федераціями завдання розвитку спорту в якості головних статутних вимог, а також відновлення загального принципу існування та організації спорту – вільного доступу до того, що визначено за його предмет. Рекомендовано розглядати умови набуття спортивною федерацією певного (наприклад, національного, Всеукраїнського) статусу як елемент її державної акредитації.Документ Базові засади переходу до нової концепції реформування системи органів МВС України(Часопис Академії адвокатури України. – 2010. – Т. 3, № 3 (8). – С. 01-06, 2010) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Виконано аналіз базових засад переходу до нової Концепції реформування системи органів МВС України, що мають бути враховані при її розробці, а також оцінка застосовності та можливості реалізації означених пропозицій.Документ Безпечність та якість продуктів в Україні в умовах євроінтеграції: питання удосконалення законодавства(Форум права. – 2017. – № 4. - С. 80–86, 2017) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Показано, що нормативно-правове забезпечення є одним із головних факторів, що обумовлює якість і безпечність харчових продуктів. Розглянуто законодавчі колізії деяких з базових для людини щодо безпечності харчових продуктів визначень – ключових термінів Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».Документ Види відповідальності державних посадовців за неналежне виконання ними державних повноважень(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2012. – № 2 (57). – С. 49-56, 2012) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Проаналізовано особливості відповідальності державних посадовців за неналежне виконання ними державних повноважень за видами відповідальності – конституційною, кримінальною, адміністративною, цивільно-правовою та дисциплінарною, пропозиції з чого можуть бути реалізовані у вітчизняному законодавстві. The characteristics of public officials responsible for the improper performance of their governmental powers by type of liability – the constitutional, criminal, administrative, civil and disciplinary – are analyzed; the proposal can be implemented in domestic law. Проанализированы особенности ответственности государственных должностных лиц за ненадлежащее исполнение ими государственных полномочий по видам ответственности – конституционной, криминальной, административной, гражданско-правовой и дисциплинарной, предложения по вопросу которых могут быть реализованы в отечественном законодательстве.Документ Види і форми діяльності Державної фіскальної служби України та правові засади їх реалізації(Форум права. – 2017. – № 1. – С. 52– 59, 2017) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Мироненко, І. С.; Myronenko, I. S.Виконано аналіз видів і форм діяльності Державної фіскальної служби України та висунуто пропозиції з удосконалення чинної нормативно-правової бази.Документ Державна автоінспекція як об’єкт реформування в системі МВС України(Форум права. - 2008. - № 1. – С. 164-186, 2008) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Розглянуті найбільш значимі заходи щодо ДАЇ МВС України, які можна віднести до «реформаторських», а також виконаний аналіз нормативно-правової (переважно відомчої) бази щодо реформування ДАЇ.Документ Деякі особливості нормативно-правового супроводження безпеки суб’єктів господарювання(Форум права. – 2016. – № 2. – С. 93–98, 2016) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Розглянуто загальні засади та деякі особливості сучасного стану нормативно-правового супроводження безпеки суб’єктів господарювання в сферах автомобільного транспорту, електроенергетики та теплопостачання, торгівлі й послуг, у тому числі ресторанного господарства, техногенної та пожежної безпеки. Визначені юридичні колізії та недоліки законодавства, піддана критиці штучна практика розподілу суб’єктів господарювання виключно за трьома ступенями ризику їх діяльності. Зроблено висновок, що відсутність порушень законодавчих норм забезпечує належний стан безпеки суб’єктів господарювання.Документ Деякі питання адміністративної відповідальності за правопорушення в галузі житлово-комунального господарства(Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2014. – Вип. 24. Т. 3. – С. 118–121, 2014) Зозуля, І. В.; Синельникова, Г. В.; Zozulia, I. V.; Synelnykova, G. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012В статті аналізуються теоретичні положення та нормативні засади адміністративної відповідальності в галузі житлово-комунального господарства. Окрему увагу приділено адміністративній відповідальності юридичних осіб. Піднімається питання недосконалості правового регулювання процесу застосування до них заходів відповідальності. Розглянуті деякі суперечливі питання щодо притягнення до відповідальності фізичних осіб за правопорушення, передбачені нормами глави 11 Кодексу України про адміністративні правопорушення.Документ Закон України «Про міліцію»: доконституційний період вдосконалення(Форум права. – 2012. – № 3. – С. 215-219, 2012) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Виконано аналіз заходів із удосконалення базових положень Закону України «Про міліцію» в доконституційний період, надані пропозиції з удосконалення норм Закону.Документ Звернення керівництва МВС України як особлива форма його діяльності(Форум права. – 2012. – № 2. – С. 278–288, 2012) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Виконано аналіз звернень керівництва Міністерства внутрішніх справ України, що були видані за часи незалежності держави; висунуті зауваження та пропозиції щодо удосконалення такої форми діяльності.Документ Концептуальне забезпечення реформування системи МВС України: аналіз відомчого супроводження(Форум права. - 2008. - № 3. – С. 162-176, 2008) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Виконано аналіз стану концептуального забезпечення реформування системи МВС України, зокрема, за нормативно-правовими актами щодо розробки концепцій реформування МВС України, і заходів, що супроводжують цей процес. Досліджена динаміка відомчих заходів із реформування та їхньої дієвості, а також викриті основні недоліки концептуального забезпечення реформування системи МВС України.Документ Концептуальне забезпечення реформування системи МВС України: мета, завдання та базові принципи в запропонованих проектах(Форум права. – 2009. – № 1. – С. 174–183, 2009) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Виконана оцінка мети, завдань і базових принципів постановочної частини запропонованих проектів Концепції реформування системи МВС України щодо їх спроможності, доказовості, спрямованості, слушності, обґрунтованості та реалізуємості.Документ Модернізація, трансформація чи реформування системи МВС України?(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2004. – Вип. 27. - С. 296-301, 2004) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Розглянуто три можливих шляхи розвитку системиМВС України – модернізацію, трансформацію та реформування. Проаналізовані практики реформування будь-яких соціальних систем та розглянуто технологію реформування системи МВС України. Рассмотрены три возможных пути развития системиМВС Украины - модернизацию, трансформацию и реформирования. Проанализированы практики реформирования любых социальных систем и рассмотрены технологии реформирования системы МВД Украины. Three possible ways of development of the system and the air force of Ukraine are considered - modernization, transformation and reform. The practices of reforming any social systems are analyzed and the technologies for reforming the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine are examined.Документ Нові форми і методи діяльності органів внутрішніх справ: практика проголошення та запровадження(Форум права. - 2015. - № 2. - С. 58-63., 2015) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Виконано аналіз сутності поняття «нові форми і методи діяльності органів внутрішніх справ» та їхньої трактовки в новітніх програмних документах з питань реформування МВС України, якими наразі є Концепція першочергових заходів реформування системи Міністерства внутрішніх справ і ія розвитку органів внутрішніх справ України, а також визначена реальна практика їх проголошення та запровадження.Документ Нормативно-правові засади діяльності Секретаріату Президента України(Форум права. - 2006. - № 2. – С. 53-70, 2006) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012; Зозуля, О. І.; Zozulia, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5428-4622Відносно конституційно позначеної прерогативи глави держави створення органів, що забезпечують здійснення його повноважень, розглянуті засади нормативно-правового регулювання етапів створення, становлення та діяльності Секретаріату Президента України, особливості його інституалізації, розвитку та побудови відносин з громадянським суспільством.Документ Оптимізація практики відряджень службовців силових структур до державних органів як складова реформування кадрової політики в Україні(Форум права. - 2007. - № 3. – С. 108-123, 2007) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Виконаний аналіз нормативно-правових засад практики відряджень (заміщень посад) військовослужбовців Збройних Сил України, інших військових формувань, правоохоронних органів спеціального призначення в державні органи, установи і організації як складової реформування кадрової політики в Україні. З’ясований реальний стан функціонування інституту службовців силових структур, які відряджаються центральними органами державної влади України в організації і установи для забезпечення і контролю якісного виконання спеціальних доручень, та потреби в оптимізації такої практики з огляду на її результативність.Документ Оптимізація структури концепції реформування системи органів МВС України(Форум права. – 2010. – № 2. – С. 160–165, 2010) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Виконано аналіз недоліків структур базової (1996 року) концепції розвитку системи Міністерства внутрішніх справ та запропонованих у 2002-2008 роках проектів концепції реформування; висунені пропозиції з їх оптимізації.Документ Оптимізація структури МВС України як елемент його реформування(Форум права. - 2015. - № 1. - С. 115–122., 2015) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Розглянуто деякі нормативно-правові та організаційні заходи, що супроводжують процес оптимізації структури Міністерства внутрішніх справ України та впливають на її досконалість, дієздатність та ефективність його діяльності за результатами реформування.Документ Особливості Державної фіскальної служби України як суб’єкта державного управління(Право і безпека. - 2015. - № 2 (57). - С. 59–66., 2015) Зозуля, І. В.; Шулатова, І. С.; Zozulia, I. V.; Shulatova, I. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Показано, що поняття «суб’єкт державного управління» та «суб’єкт-об’єктні відносини» є засадничими в науці адміністративного права та державного управління, а Державна фіскальна служба України є суб’єктом державного управління, наділеним певними компетенціями і державно-владними повноваженнями. Встановлено, що суспільні відносини, які виникають у процесі управлінської діяльності Державної фіскальної служби України, є об’єктом її діяльності як суб’єкта державного управління.Документ Пошук балансу і врівноваженої координації процесу реформування системи МВС України під час реформування правоохоронних органів держави(Форум права. - 2005. - № 1. –С. 35-43, 2005) Зозуля, І. В.; Zozulia, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3507-0012Досліджені місце, тенденції, особливості, а також проблеми реформування системи МВС України, що потребують збалансованого вирішення під час реформування правоохоронних органів держави.