Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793"
Зараз показуємо 1 - 20 з 50
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Coping behavior of criminal police officers at different stages of professional activity(Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. – 2020. – Vol. 11, Issue 2. – P. 124-146, 2020) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Okhrimenko, I.; Radchenko, K. A.; Gorbenko, D.У статті представлено дослідження особливостей и і механізмів психологічного захисту співробітників поліції на різних етапах професійної діяльності.Документ Neurophysiological aspects of natural science training of future psychologists in higher education institutions in Finland and Sweden(BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. - 2022. - Vol. 13, Issue 1. - P. 112-131, 2022) Bilyk, V.; Girenko, S. P.; Гіренко, С. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481; Dzhahupov, H. V.; Джагупов, Г. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793Актуальність дослідження природничо-наукової підготовки майбутніх психологів щодо наявності нейронаукових знань у змісті освіти полягає в тому, що нейронауки проникли в усі сфери соціонічної підготовки і є синергетичним компонентом для гуманітарних аспектів психології людини.Документ Relationship between motivation of professional activity of security and defense sector workers with qualities and attitudes to different parties(Systematic Reviews in Pharmacy. – 2021. – Vol. 12, Issue 1 (January). – P. 326-333, 2021) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Petruk, O.; Bedan, V.; Vikhtiuk, A.; Kudermina, O.; Izbash, S.У статті представлені результати дослідження характеристик професійної мотивації працівників охорони та оборони та виявлено взаємозв'язок між мотивацією та індивідуально-психологічними якостями та ставленням людей до різних аспектів реальності у працівників поліції та військовослужбовців. Встановлено, що основними мотиваторами професійної діяльності військовослужбовців є: 1) високий заробіток, 2) різноманітність, 3) досягнення складних цілей, 4) цікава, суспільно корисна робота. Найважливішими мотиваторами для працівників міліції є: 1) цікава, суспільно корисна робота, 2) структурування роботи, 3) високий заробіток, 4) досягнення складних цілей. Ряд статистично значущих прямих та зворотних кореляцій між мотиваторами роботи та якостями особистості та ставленням військовослужбовців та співробітники поліції визначили різні аспекти реальності, що допоможе керівнику (психологу) підвищити ефективність та раціональне використання персоналу.Документ Research of the motivational component of professional activity of employees of the security and defense sector(International Journal of Criminology and Sociology. – 2021. – № 10. – Р. 620-629, 2021) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Dotsenko, V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Petruk, O.; Bedan, V.; Vikhtiuk, A.; Kudermina, O.; Izbash, S.У статті представлено дослідження особливостей професійної мотивації працівників охорони та оборони, виявлено взаємозв'язок мотивації з індивідуально-психологічними якостями та ставленням людей до різних аспектів дійсності у співробітників поліції та військовослужбовців. Виявлено логічний зв'язок кореляцій між трудовими мотиваторами та особистісними якостями та ставленням військовослужбовців та співробітників поліції до різних аспектів дійсності, що допоможе керівнику (психологу) підвищити ефективність. У статті йдеться про те, що адекватне та своєчасне стимулювання діяльності, засноване на особистісних якостях та відношенні до різних сторін життя працівників охорони та оборони, дозволить запобігти виникненню негативних факторів (розвиток емоційного вигоряння, девіантної поведінки, негативних психічних станів та ін.) та успішно скоригувати їх.Документ Research of the motivational component of professional activity of employees of the security and defense sector(International Journal of Criminology and Sociology. – 2021. – Vol. 10. – P. 620-629, 2021) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Petruk, O.; Bedan, V.; Vikhtiuk, A.; Kudermina, O.; Izbash, S.У статті представлено дослідження характеристик професійної мотивації працівників охорони та оборони та розкрито взаємозв'язок між мотивацією та індивідуально-психологічними якостями та ставленням людей до різних аспектів реальності у працівників поліції та військовослужбовців. Виявлено логічний взаємозв'язок між мотиваторами праці та якостями особистості та ставленням військовослужбовців та працівників поліції до різних аспектів реальності, що допоможе керівнику (психологу) підвищити ефективність.Документ Training Technologies as a Means of Communicative Competences Development of Prejudicial Inquiry Agencies’ Investigators(Postmodern Openings. – 2022. – Vol. 13, Issue 2. – P. 01-22, 2022) Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Okhrimenko, I. M.; Орхіменко, І. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8813-5107; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Matiienko, T.; Rivchachenko, O.Комунікативний компонент професійної діяльності слідчого є домінуючим, оскільки свідчить про здатність працівника організовувати роботу на основі професійно виваженого спілкування з об’єктами взаємодії. Етап здобуття вищої освіти у закладах зі специфічним навчальним середовищем є сензитивним періодом для розвитку основних соціогенних структур особистості та становлення професійної ідентичності майбутніх фахівців.Документ Використання коучінгових технологій у підготовці працівників поліції(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 5 квіт. 2019 р.). - Харків, 2019. - С. 69-72, 2019) Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793Розкриваються особливості використання основних технологій та інструментів коучингу в процесі професійного навчання і підвищення кваліфікації працівників поліції. Коучингові технології представлені як засіб і підвищення мотивації до навчання і розкриття потенціалу особистості.Документ Використання проективної методики Вартегга в експрес-діагностиці курсантів-першокурсників(Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 3(40). - С. 212-216, 2014) Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793У статті представлені результати теоретичному аналізу та емпіричного дослідження можливостей використання тесту Е. Вартегга у психодіагностиці курсантів першого курсу. Визначено, що проективна методика незакінчених малюнків Е. Вартегга дозволяє швидко та інформативно дослідити ті глибинні, індивідуальні особливості курсантів-першокурсників, які найменше доступні безпосередньому спостереженню чи опитуванню за допомогою традиційних методів психодіагностики.Документ Використання інноваційних технологій у процесі формування психологічної культури поліцейського(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2019. – С. 114-117, 2019) Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793Аналізуються особливості впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес ЗВО зі специфічними умовами навчання. Представлено комплекс соціально-психологічних тренінгів спрямованих на формування психологічної культури поліцейського»: «Адаптація», «Мріяти, планувати, досягати цілей», «Самоорганізація життя».Документ Гендерні особливості копінг-поведінки першокурсників ХНУВС під час табірних зборів(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 берез. 2020 р.). - Харків, 2020. - С. 241-245, 2020) Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793Проаналізовано результати емпіричного дослідження гендерних особливостей використання стратегій і моделей копінг-поведінки у першокурсників закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання під час табірних зборів.Документ Гендерні особливості уявлень про сімейне життя майбутніх правоохоронців(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 25 квіт. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 251-255, 2019) Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736Висвітлено результати дослідження гендерних особливостей уявлень про сімейне життя у майбутніх правоохоронців які не мають досвіду подружнього життя. На основі аналізу діагностики рольових очікувань і домагань майбутніх правоохоронців розкрито сформований у них образ майбутньої дружини/чоловіка.Документ Екстремальна підготовка – необхідний елемент формування правоохоронця-професіонала(Особистість, суспільство, закон: психологічні проблеми та шляхи їх розв’язання: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 30 берез. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 192-193, 2017) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793Проаналізовано складові екстремальної підготовки правоохоронця-професіонала та визначено доцільність її впровадження в період навчання у виші. Наголошено, що здійснення кваліфікованої підготовки правоохоронців до вирішення різноманітних екстремальних ситуацій повинно стати одним із напрямків формування професіоналів-правоохоронців.Документ Застосування тренінгу «Командоутворення» в період адаптації курсантів-першокурсників до умов освітньо-професійного середовища ЗВО зі специфічними умовами навчання(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 334-336., 2020) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793Зазначено, що тренінгові технології повинні бути гармонійно включені до програм підготовки та перепідготовки працівників поліції різних підрозділів. Саме тренінг є сполучною ланкою між теорією та практикою, що сприятиме оволодінню працівниками поліції системою відповідних професійно-психологічних прийомів, застосування яких підвищує результативність професійної діяльності в цілому. Отмечено, что тренинговые технологии должны быть гармонично включены в программы подготовки и переподготовки работников полиции разных подразделений. Именно тренинг является связующим звеном между теорией и практикой, способствующей овладению работниками полиции системой соответствующих профессионально-психологических приемов, применение которых повышает результативность профессиональной деятельности в целом. It is noted that training technologies should be harmoniously included in the training and retraining programs for police officers from different departments. It is training that is the link between theory and practice, which contributes to the mastery of police officers with a system of appropriate professional psychological techniques, the use of which increases the effectiveness of professional activity in general.Документ Значення рольової поведінки у професійній діяльності працівників поліції(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 берез. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 166-170, 2018) Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793Представлено результати теоретичного аналізу вивчення проблеми рольової поведінки особистості. Описано вплив виконання професійної ролі на особистість. Визначено цілі використання професійних ролей працівниками поліції. Висвітлено психологічну структуру рольової поведінки та механізми її реалізації працівниками поліції.Документ Зоопсихологія : навчальний посібник(Харків: ХНУВС, 2019. — 240 с., 2019) Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793У навчальному посібнику висвітлено основні поняття навчальної дисципліни «Зоопсихологія». Розкрито особливості розвитку і функціонування психіки у тварин, співвідношення вродженого й набутого та взаємозв’язок психіки і поведінки. Висвітлено особливості психіки і поведінки собак та варіанти їх взаємодії з людиною. Для курсантів закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання, які навчаються за спеціальністю 262 «Правоохоронна діяльність» і в майбутньому обіймуть посади офіцерів-кінологів у кінологічних службах Національної поліції України.Документ Копінг-поведінка першокурсників зво зі специфічними умовами навчання: гендерний аспект(Вісник Національного університету оборони України. - 2019. - № 3 (53). - С. 61-69, 2019) Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Макаренко, П. В.; Makarenko, P. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9055-3287Подано результати емпіричного дослідження гендерних особливостей використання стратегій і моделей копінг-поведінки у першокурсників закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання під час табірних зборів. Діагностовано, що дівчата частіше, порівняно з юнаками, переживають високий рівень психологічного стресу. Виявлено гендерні відмінності у сприйнятті стрес-факторів табірних зборів. Визначено, що у юнаків переважають просоціальні, пасивні та активні стратегії копінг-поведінки, а у дівчат домінують просоціальні, пасивні і прямі стратегії копінгу.Документ Метод каскадного навчання у професійній підготовці курсантів ЗВО зі специфічними умовами навчання(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 211 - 214., 2020) Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793Представлено каскадний метод навчання та проаналізовано досвід його використання в професійній підготовці курсантів поліції. Показано можливість використання каскадного методу навчання для розвитку навичок softskills у курсантів поліції під час провадження науково-педагогічної та інноваційної діяльності. Представлен каскадный метод обучения и проанализирован опыт его использования в профессиональной подготовке курсантов полиции. Показана возможность использования каскадного метода обучения для развития навыков softskills у курсантов полиции при осуществлении научно-педагогической и инновационной деятельности. The cascade method of teaching is presented and the experience is analyzed its use in the training of police cadets. The possibility of using the cascade method is shown training to develop softskills for police cadets in implementation of scientific, pedagogical and innovative activities.Документ Методи розвитку стресостійкості у правоохоронців на етапі фахової підготовки(Право і безпека. – 2018. – № 2 (69). – С. 29-35, 2018) Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793Презентовано результати теоретичного аналізу сучасних напрямків, підходів, способів, методів і прийомів опанування стресом. На підставі аналізу різних наукових підходів систематизовано методи розвитку здатності опановувати стресом у правоохоронців, які навчаються у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання, за трьома напрямками: профілактика, нейтралізація та корекція стресу й відновлення ресурсів організму. Презентовано низку тренінгів із формування й розвитку стресостійкості та ресурсозбереження у працівників поліції на етапі фахової підготовки.Документ Методичні рекомендації щодо формування безпечної поведінки дітей у соціальних мережах(Харків : ХНУВС, 2021. – 60 с., 2021) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Гнусов, Ю. В.; Gnusov, Yu. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9017-9635; ResearcherID: J-6825-2016; Рвачов, О. М.; Rvachov, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3500-9393; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639У методичних рекомендаціях розглянуто психологічні та педагогічні питання, пов’язані із формуванням безпечної поведінки дітей у соціальних мережах, профілактикою суїцидальної поведінки дітей у контексті залучення їх до небезпечних груп у мережі Інтернет та в соціальних мережах. Надано рекомендації працівникам поліції підрозділів ювенальної превенції та батькам щодо попередження вказаних явищ. Матеріали можуть бути корисними для проведення роботи з дітьми, підлітками, вчителями загальноосвітніх шкіл та батьками.Документ Навчально-тренінгова програма «Життєконструювання особистості в кризові періоди життя»(Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – № 1 – С. 19–26, 2012) Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793У статті представлено організаційно-методичний алгоритм проведення навчально-тренінгової програми «Життєконструювання особистості в кризові періоди життя». Зазначена тренінгова програма розроблена для дорослих людей у віці 35 – 45 років, які знаходяться у передкризовому стані або переживають кризу середини життя і потребують професійної допомоги психолога. Робота в даному тренінгу є одним із ефективних способів активізації у дорослої людини процесу самопізнання і вироблення вмінь та навичок конструктивного вирішення життєвих криз.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »