Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Slavic Scholar and Educator Pyotr Bezsonov (1827-1898): A Life and Legacy(Academic Journal of Interdisciplinary Studies. – 2021. – Vol 10, No 3 (May). – P. 134-142, 2021) Kaplin, A.; Honcharova, O.; Hlushych, V.; Marykivska, H. A.; Мариківська, Г. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292; Budianska, V.; Lavinda, S.В даний час ім'я Петра Безсонова, визнаного в дореволюційній Росії вченого, відомо лише вузькому колу дослідників, оскільки деякі міфи і стереотипи про нього виявилося важко спростувати. Проте, він простежується в історії славістики як старанний збирач творів давньоруської та слов'янської літератури та дослідник болгарського, білоруського та сербського фольклору, зокрема народних пісень, дослідник слов'янських мов і діалектів, талановитий педагог і редактор. . Заснована на справжніх джерелах, таких як листи, документи і мемуари, а також на публікації дев'ятнадцятого століття, які стали бібліографічною рідкістю, ця стаття спрямована на те, щоб представити перероблену біографію вченого через розкриття раніше невідомих або недооцінених фактів його життя і дослідницької діяльності ; також, щоб виділити його досягнення в області слов'янської історії, літератури та мовознавства; нарешті, визначити місце, заслужене Безсонова в російській і європейській культурі в цілому. Особливу увагу приділено харківському періоду, пов'язаного з роками його професорства в Харківському університеті.Документ Slavic scholar and educator Pyotr Bezsonov (1827-1898): a life and legacy(Academic Journal of Interdisciplinary Studies. – 2021. – № 10 (3), Р. 134-142, 2021) Kaplin, A.; Honcharova, O.; Hlushych, V.; Marykivska, H.; Мариківська, Г. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292; Budianska, V.; Lavinda, S.У нинішній час ім'я Петра Бессонова, визнаного в дореволюційній Росії науковця, відомо лише вузькому колу дослідників, тому що деякі міфи та стереотипи про нього виявилося важко розвіяти. Однак в історії слав’янознавства він відомий як збирач творів давньої російської та слов'янської літератури, дослідник болгарського, білоруського та сербського фольклору, зокрема народних пісень, дослідник слов'янських мов та діалектів, талановитий педагог і редактор. На основі справжніх джерел, таких, як письма, документи та мемуари, а також видань XIX століття, які є бібліографічною рідкістю, у цій статті ставиться задача представити перероблену біографію вченого через виявлення досі невідомих або недооцінених фактів його життя. Особливу увагу приділено харківському періоду, пов'язаному з роками його професорства в Харківському університеті.Документ Застосування різних типів групової взаємодії в процесі підготовки менеджерів освіти до ділового спілкування(Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 51, т. 1. - С. 153-159, 2022) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292Досліджено проблему підготовки менеджерів освіти в умовах кардинальних змін у суспільстві, що у свою чергу вимагає від них нових підходів до управління освітніми закладами. Проаналізовано застосування різних типів групової взаємодії під час підготовки до ділового спілкування майбутніх менеджерів освіти. Розглянуто процеси групової взаємодії в мікрогрупах та малих групах. Зазначено, що ділові і рольові ігри вважаються одним із найкращих способів організації комунікативного навчання. Наведено приклади рольових і ділових ігор, що застосовувалися в процесі підготовки менеджерів освіти.Документ Мистецтво ділового спілкування менеджера освіти як складник його професіоналізму(Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 43, т. 1. - С. 78-82, 2022) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292Розглянуто проблему вміння здійснювати процес ділового спілкування менеджерами освіти. Розкрито сутність ділової бесіди, переговорів, нарад, публічних виступів як форм ділового спілкування. Показано всі етапи зазначених форм ділового спілкування (початок ділового спілкування, передача початкового повідомлення, активне слухання, аргументування своєї позиції, підбиття підсумків, закінчення ділового спілкування), доведено необхідність дотримання всіх етапів цих форм ділового спілкування. Зазначено, що від уміння здійснювати ділове спілкування – обмін пропозиціями, вимогами, поглядами й мотивацією з метою розв’язання конкретних проблем освітнього закладу – залежить успіх функціонування цього закладу.Документ Національно-патріотичне виховання майбутніх поліцейських на заняттях з української мови професійного спрямування(Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 34, т. 2. - С. 93-97, 2021) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292Досліджено шляхи здійснення національно-патріотичного виховання поліцейських на заняттях з української мови професійного спрямування. Для цього потрібно формувати мотивацію для вивчення української мови, удосконалювати мовленнєву культуру, підвищувати загальнокультурний рівень майбутніх поліцейських, виховувати в них почуття національної гідності й відповідальності за свою країну та народ, патріотичних почуттів, поглядів, переконань.Документ Підготовка майбутніх поліцейських до ділового спілкування на заняттях з української мови професійного спрямування(Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 55, т. 2. - С. 129-133, 2023) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292Наголошено, що від культури ділового спілкування, володіння комунікативними вміннями і навичками значною мірою залежить успішність професійної діяльності майбутнього поліцейського, який має вміти добре орієнтуватись у різноманітних комунікативних ситуаціях, обирати адекватні засоби, форми, прийоми спілкування, висловлювати власні погляди, налагоджувати продуктивні взаємини з колегами, партнерами, потерпілими, свідками, підозрюваними. Проаналізовано застосування рольових і ділових ігор як шляхів формування ділового мовлення студентів. Завдання рольової гри – забезпечення всебічного й глибокого аналізу тієї чи іншої проблеми, а завдання ділової гри – моделювання фахової діяльності.Документ Спеціфіка підготовки до ділового спілкування майбутніх правоохоронців на заняттях з української мови професійного спрямування(Педагогічні науки: теорія та практика. - 2021. - № 2(38). - С. 138-144, 2021) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292Визначено, що уміння здійснювати ділове спілкування, досягати взаєморозуміння в процесі виконання професійних функцій є найважливішою основою високої ефективності праці майбутнього правоохоронця. Ці уміння можна вдосконалювати на заняттях з української мови професійного спрямування. З цією метою доцільно застосовувати ігрові методи, сюжетно-рольові та ділові ігри, зміст яких має відображати різноманітні професійні ситуації. Оскільки бесіда, інтерв’ю, інтерв’ювання є загальноприйнятими жанрами ділової комунікації в роботі поліцейського, доцільно ці жанри використовувати в рольових і ділових іграх.Документ Формування конкурентоспроможності майбутніх правоохоронців(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 300-303., 2020) Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292Зазначено, що конкурентоспроможна особистість повинна бути професійно компетентною. Однією із складових професійної компетентності є мовленнєва компетентність, яка формується в процесі здійснення основних видів мовленнєвої діяльності: слухання, читання, говоріння, письма. Усебічний мовленнєвий розвиток студентів, зокрема майбутніх правоохоронців, формування їхньої конкурентоспроможності, зокрема мовленнєвої компетентності – найважливіше завдання сучасного навчання. Формування мовленнєвої компетентності здійснюється шляхом виконання спеціального комплексу мовленнєвих завдань, комунікативно-ситуативних завдань, інтерактивних методів навчання. Указано, что конкурентоспособная личность должна быть профессионально компетентной. Одной из составляющих профессиональной компетентности является речевая компетентность, которая формируется в процессе осуществления основных видов речевой деятельности: слушание, чтение, говорение, письма. Всестороннее речевое развитие студентов, в частности будущих правоохранителей, формирование их конкурентоспособности, в частности, речевой компетентности – важнейшая задача современного обучения. Формирование речевой компетентности осуществляется путём выполнения специального комплекса речевых задач, коммуникативно-ситуативных задач, интерактивных методов обучения. It is indicated that a competitive personality must be professionally competent. One of the components of professional competence is speech competence, which is formed in the process of implementing the main types of speech activity: listening, reading, speaking, writing. The comprehensive speech development of students, in particular future law enforcement officers, the formation of their competitiveness, in particular, speech competence, is the most important task of modern education. The formation of speech competence is carried out by performing a special set of speech tasks, communicative-situational tasks, interactive teaching methods.Документ Шляхи формування мовленнєвої культури в закладах вищої освіти(Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 1 (95). - С. 149-159, 2020) Будянська, В. А.; Budianska, V. A.; Мариківська, Г. А.; Marykivska, H. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9561-9292Обґрунтовано педагогічні умови формування мовленнєвої культури студентів у закладах вищої освіти. Визначено шляхи формування мовленнєвої культури майбутніх фахівців: створення культурного мовленнєвого середовища; організації системної роботи з оволодіння студентами упорядкованою сукупністю нормативних мовленнєвих засобів; забезпечення постійного вправляння студентів у красномовстві.