Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Historical need to create polyceistics(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 267., 2019) Horbach, N. L.; Горбач, Н. Л.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Kalchenko, T. M.; Кальченко, Т. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883The role of the police in the countries of Western Europe and the need to create a new science of policing are considered. It is noted that the work of the police at that time required a theoretical basis, and in the middle of the 17th century century, the science of police science appeared.Документ Mental health of children in difficult life circumstances(Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Львів, 28 жовт. 2022 р.). – Львів, 2022. – С. 123-125, 2022) Isayeva, O. V.; Ісаєва, О. В.; Horbach, N. L.; Горбач, Н. Л.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902XДоведено, що основними причинами, що провокують складні життєві обставини дітей є безвідповідальність батьків у вихованні власних дітей; алкоголізм батьків, агресивна поведінка батьків у ставлення до дітей; сімейні конфлікти та безробіття.Документ Кейс-метод як засіб формування професійної іншомовної комунікативної компетенції майбутніх правоохоронців(25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 лют. 2020 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2020. – С. 234-236, 2020) Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883Розглядається використання кейс-методу під час вивчення іноземної мови з метою розвитку навичок усіх видів мовленнєвої діяльності, що сприяє формуванню іншомовної комунікативної компетенції, необхідної для професійного спілкування.Документ Наклонение и модальность в английском языке(Актуальні питання гуманітарних наук 1 (37), C.112-119, 2021) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883Статья посвящена соотношению наклонения и модальности в современном английском языке. Разные ученые сформировали целый спектр мнений о категории наклонения и ее месте среди грамматических категорий. Лингвисты, занимающиеся проблемой наклонения, редко повторяют друг друга, предлагая собственную точку зрения. Вопрос этой глагольной категории еще недостаточно изучен, но разработан целый ряд проблем, связанных с процессами развития категории наклонения в английском языке. Важным методологическим принципом при исследовании категории наклонения является учет неразрывной связи формы и значения. Несоблюдение этого принципа приводило к тому, что при классификации форм категории наклонения основным критерием были особенности образования форм независимо от передаваемых ими значений, или, наоборот, в исследовании, основывающемся на критерии значения, не учитывались различия формообразования. Отсюда и расхождения во мнениях по поводу сущности категории наклонения, объема значений, объединяемых этим понятием, и форм. Коммуникация включает не только передачу факта, но и выражение оценки или установки факта. Поэтому модальность является универсальным понятием языков мира, но её способы выражения разнообразны и эквивалент найти трудно. Категория модальности принадлежит к числу одной из самых сложных и противоречивых проблем современной лингвистики, не получившей пока однозначной интерпретации. Актуальность такого явления как модальность отчасти вызвана тем, что в каждом языке она имеет свои специфические средстав выражения, присущие данному конкретному языку. Также в статье обсуждаются взаимосвязи между логической и языковой модальностями. Представлена типология языковых средств, используемых для выражения языковой модальности. Проанализированы различные подходы к категории наклонения как морфологического средства выражения модальности.Документ Основні граматичні відмінності між американським та британським варіантами англійської мови(Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія. - 2022. - Вип. 55. - С. 153-158, 2022) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Савченко, О. О.; Savchenko, O. O.Висвітлено основні причини виникнення відмінностей між двома варіантами англійської мови. Розглянуто граматичні особливості американського варіанта англійської мови, що починався як «спрощена мова», в основі якої лежала розмовна мова британської буржуазії та торговців, а потім зазнав певних змін. Розкрито сутність цих граматичних відмінностей та вироблено можливі способи оптимального пред’явлення інформації про ці відмінності під час вивчення англійської мови.Документ Роль дебатів під час вивчення англійської мови у вищій школі(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 117-118., 2019) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883Автори зазначили, що дебати можуть бути потужним інструментом. Це може допомогти студентам навчитися говорити природно і уважно слухати. Розглянута підготовка до дебатів, яка має три етапи: створення наочного інструменту для передачі аргументу, подання аргументу та відповідь на аргумент іншої команди.