Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795"
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Investigating the Impact of Structural Changes: The Socio-Economic Security Framework(European Journal of Sustainable Development. - 2023. - Vol. 12, N. 1. - P. 180-198, 2023) Pakhucha, E.; Sievidova, I. O.; Сєвідова, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3703-4610; Romaniuk, I.; Bilousko, T.; Tkachenko, S. O.; Ткаченко, С. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5816-4185; Diadin, A. S.; Дядін, А. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795; Babko, N.Показано забезпечення соціально-економічної безпеки країни, яке визначається як сукупність умов, необхідних для забезпечення нормального економічного розвитку. Окреслено аспекти моделювання соціально-економічної безпеки суб'єктів господарювання, проведеного за допомогою кореляційно-регресійного аналізу та шляхом прогнозування майбутнього рівня безпеки за допомогою кількісних показників. Проаналізовано принцип і характеристики інших методів моделювання та прогнозування та розглянуто їх переваги та недоліки. Це дозволяє вважати доцільним використання кореляції та регресії аналізу та його результатів під час прийняття управлінських рішень щодо підвищення соціально-економічної безпеки суб'єктів господарювання.Документ Діагностико-прогностична функція антикризового фінансового управління(Сучасні проблеми правового, економічного та соці¬ального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 листоп. 2018 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2018. – С. 238-240., 2018) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795Вивчення науково-теоретичного та практичного підходів до пізнання об’єктивної природи кризових процесів і формування інструментально-технологічних основ антикризового фінансового менеджменту підприємства. Study of theoretical and practical approaches to the knowledge of the objective nature of crisis processes and the formation of instrumental and technological foundations of the crisis financial management of the enterprise. Изучение научно-теоретического и практического подходов к познанию объективной природы кризисных процессов и формирования инструментально-технологических основ антикризисного финансового менеджмента предприятия.Документ Ефективність підприємництва в діяльності торгівельних організацій(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 18 листоп. 2016 р.). – Харків, 2016.– С. 441-443, 2016) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795Відзначено, що показником ефективності діяльності торгового підприємства за умов ринкової економіки може служити норма прибутку. Однак використання тільки одного цього показника оцінки ефективності діяльності не завжди забезпечує підприємству успіх на ринку,тому що не враховується ступінь задоволення потреб населення в товарах або послугах. Запропоновано для оцінки ефективності використовувати конкретні (одиничні) показники: ступінь досягнення системою (підприємством) поставлених завдань; економічність використання ресурсів; рентабельність; якість (цінність) організації; продуктивність; якість життя; впровадження нововведень (інновації).Документ Ефективність підприємницької діяльності суб’єктів господарювання в роздрібній торгівлі в умовах конкуренції(Актуальні проблеми та напрями розвитку потенціалу соціально-економічних систем в умовах конкуренції: [кол.] моногр. – Харків, 2017. – С. 154-159, 2017) Чорна, М. В.; Chorna, M. V.; Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795Обгрунтовано соціально-економічні та політичні перетворення, що відбуваються в теперішній час в Україні, та необхідність у виокремленні характерних особливостей підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі, що визначають наукові підходи та методичний інструментарій до оцінки її ефективності.Документ Канали розподілу товарів як фактор розвитку(Соціальна економіка. - 2020. - Вип. 59. - С. 65-72, 2020) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795; Ткаченко, С. О.; Tkachenko, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5816-4185В статті обґрунтовано критеріальну систему каналів розподілу товарних ресурсів, як комплексу посередницької діяльності сфери обігу. Розвинуто класифікацію каналів розподілу товарів на прямі, непрямі й змішані в залежності від пріоритетності вибору. Визначено специфіку їх діяльності. Доведено, що під каналами розподілу товарної продукції виступають посередники, які виконують функції як з наближення товару до кінцевого споживача, так і відповідного права власності. Визначено, що канали розподілу товарів і система руху товарів мають різні вектори інформаційних потоків, що розкривається через зворотний зв’язок зі споживачами. Обґрунтовано фактори впливу на закупівельно-збутову діяльність суб’єктів роздрібної мережі і посередницьких структур, що обумовлюється функціональною структурою управління збутом, а також системою аналізу і контролю за процесом розподілу і діяльністю учасників каналів розподілу на товарному ринку. Вдосконалено систему реалізації конкретного варіанту розміщення логістичного центру, що повинен виходити із критерію оптимальності співвідношення між витратами на забезпечення роботи складського господарства і збільшенням ефективності обслуговування підприємств і організацій роздрібної торгівлі. В результаті дослідження було зроблено висновок, що досягнення ефективного рівня конкурентоздатності суб’єкта досягається за рахунок сегментування ринку, спрямованого на формування однорідних груп за певними критеріями. Доведено, що в системі ціноутворення вирішальне значення має формування методів стимулювання реалізації через надання додаткових послуг з постачання товарів та системи відтермінування сплати за них. Зазначено, що результативними показниками досліджень у сфері дослідження каналів розподілу товарної продукції є аналіз динаміки реалізації і реакції покупців на зміни в організації сфери збуту товарів, де аналізуються мотиви покупок, взаємозв’язок зміни цінової політики та умов реалізації, надання додаткових послуг.Документ Методичний підхід до оцінки рівня ефективності підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі(Вісник Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. - 2017. - Вип. 3 (56), т. 22. - С. 112–118, 2017) Чорна, М. В.; Chorna, M. V.; Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795У статті запропоновано та обґрунтовано методичний підхід до оцінки рівня ефективності підприємниць-кої діяльності в роздрібній торгівлі, який передбачає проведення процедури зонування на основі матриці, кожен сегмент якої характеризує рівень ефективності за двома основними векторами. Представлено сукупність необхідних елементів інформаційного та математичного інструментарію процесу оцінювання, а саме принципів, критеріїв, показників, методів нормування та оцінки. Обґрунтовано метод формалізо-ваного нормування показників з урахуванням кількісного діапазону можливих значень.Документ Підвищення ефективності підприємницької діяльності в роздрібний торгівлі(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 206 - 207., 2020) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795В статті зазначається, що в умовах загострення конкурентної боротьби перед суб'єктами господарювання в роздрібній торгівлі гостро стоять проблеми підвищення ефективності функціонування в цілому, рішення яких неможливо без розробки нових концептуальних положень, методичних підходів, інструментарію оцінки та аналізу. Соціально-економічні та політичні перетворення, що відбуваються в теперішній час в Україні, викликають необхідність у виокремленні характерних особливостей підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі, що визначають наукові підходи та методичний інструментарій до оцінки її ефективності. В статье отмечается, что в условиях обострения конкурентной борьбы перед хозяйствующими субъектами в розничной торговле остро стоят проблемы повышения эффективности функционирования в целом, решения которых невозможно без разработки новых концептуальных положений, методических подходов, инструментария оценки и анализа. Социально-экономические и политические преобразования, происходящие в настоящее время в Украине, вызывают необходимость выделения характерных особенностей предпринимательской деятельности в розничной торговле, определяющих научные подходы и методический инструментарий для оценки ее эффективности. The article notes that in the conditions of intensification of competition before economic entities in retail trade, the problems of improving the efficiency of functioning in general are acute, the solution of which is impossible without the development of new concepts, methodological approaches, tools for evaluation and analysis. Socio-economic and political transformations currently taking place in Ukraine necessitate the identification of the characteristic features of entrepreneurial activity in retail trade, which determine the scientific approaches and methodological tools for assessing its effectiveness.Документ Суспільна безпека в умовах воєнного стану та ментальної війни(Право і безпека. – 2022. – № 3 (86). – С. 128-139, 2022) Ткаченко, С. О.; Tkachenko, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5816-4185; Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795;Досліджено явище ментальної війни під час дії воєнного стану та способи впливу і протидії інформаційним атакам на менталітет нації. Встановлено, що ментальна війна є елементом гібридної війни та її інформаційної складової. Проаналізовано інформаційний масив щодо змісту і сутності понять «менталітет», «ментальність суспільства», «менталітет нації» і ризики руйнівного впливу на них в інтересах протидії шкоді суспільній безпеці. З'ясовано зміст основних нормативно-правових актів, які потребують змін та уточнень у зв’язку з веденням ментальної війни. Наголошено, що проти-дія зовнішнім атакам на менталітет націй повинна мати системно-комплексний характер, який передбачає, зокрема, організацію в навчальних закладах МВС України підготовки кадрів такого профілю.Документ Теоретичні аспекти реалізації стратегії розвитку підприємства(25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 лют. 2020 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2020. – С. 377-378, 2020) Ткаченко, С. О.; Tkachenko, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5816-4185; Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795Розглянуто теоретичні аспекти реалізації стратегії розвитку підприємства.Документ Техніка сценаріїв в системі антикризового фінансового менеджменту підприємства(Соціальна економіка. - 2019. - Вип. 57. - С. 18-24, 2019) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795Визначено особливості сутнісного змісту антикризового управління фінансами, як системи контрзаходів, типізований набір спеціальних заходів, що набувають вирішального значення в діяльності суб’єкта господарювання. Сформульовано ключові завдання антикризового фінансового менеджменту. Обґрунтовано впровадження системного та ситуаційного підходів щодо активізації здатності компанії до виявлення й вирішення нових фінансових проблемних питань та підтримки динамічної рівноваги розвитку. Визначено, що саме техніка сценаріїв дозволяє побудувати альтернативні варіанти можливого розвитку подій залежно від різного сполучення визначальних їхніх факторів. The peculiarities of the essential content of anti-crisis financial management as a system of countermeasures are identified, a standardized set of special measures that become crucial in the activities of the business entity is typed. The key tasks of anti-crisis financial management are formulated. The introduction of systemic and situational approaches to enhance the company's ability to identify and solve new financial problems and maintain a dynamic balance of development is justified. It is determined that the technique of scenarios allows to build alternative variants of possible development of events depending on different combination of their determining factors. Определены особенности сущностного содержания антикризисного управления финансами, как системы контрмер, типизированный набор специальных мер, которые приобретают решающее значение в деятельности предприятия. Сформулированы ключевые задачи антикризисного финансового менеджмента. Обоснованно внедрение системного и ситуационного подходов по активизации способности компании к выявлению и решению новых финансовых проблемных вопросов и поддержания динамичного равновесия развития. Определено, что именно техника сценариев позволяет построить альтернативные варианты возможного развития событий в зависимости от различного сочетания определяющих их факторов.Документ Цінове стимулювання продажів на підприємствах торгівлі(Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2016 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2016. – С. 266-268, 2016) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795Підкреслено, що цінове стимулювання продажів для підприємств торгівлі є засобом збільшення обсягів продажу товарів вирішальним спонукальним мотивом до покупки більш великої його партії, притягнення до товару покупців, які купують його у конкуруючих організацій також ефективним елементом у конкурентній боротьбі за споживача.Документ Інноваційний розвиток роздрібної торговельної мережі та шляхи покращення обслуговування споживачів(Бізнес-інформ. - 2014. - № 12. - С. 319-323, 2014) Дядін, А. С.; Diadin, A. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-2795У статті розглянуто основні підходи до оцінки торговельного обслуговування споживачів, розкрито зміст напрямків методики, дана їх оцінка. Використання запропонованих моделей управління якістю торгівельного обслуговування дозволить визначити напрями вдосконалення комерційних і технологічних процесів з метою залучення покупців, підвищення ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі та їх конкурентоспроможності. Аналізуючи матеріали, опубліковані в науковій літературі, автор намагається характеризувати сучасний стан роздрібної торгівлі, обслуговування споживачів у роздрібних підприємствах великих форматів, в окремих роздрібних торговельних підприємствах. Ураховуючи висновки попередніх дослідників, автор робить спробу представити стан розвитку якості обслуговування споживачів на основі інновацій уроздрібній торговельній мережі. The article deals with the main approaches to the assessment of consumer services, discloses the content of the directions of the methodology, their assessment is given. Using the proposed models of quality management of retail services will determine the directions of improvement of commercial and technological processes in order to attract customers, increase the efficiency of retail businesses and their competitiveness. Analyzing the materials published in the scientific literature, the author tries to characterize the current state of retail trade, customer service at retail enterprises of large formats, in some retail trade enterprises. Taking into account the conclusions of previous researchers, the author attempts to present the state of development of the quality of customer service on the basis of innovations in retail network. В статье рассмотрены основные подходы к оценке торгового обслуживания потребителей, раскрыто содержание направлений методики, дана их оценка. Использование предложенных моделей управления качеством торгового обслуживания позволит определить направления совершенствования коммерческих и технологических процессов с целью привлечения покупателей, повышения эффективности деятельности предприятий розничной торговли и их конкурентоспособности. Анализируя материалы, опубликованные в научной литературе, автор пытается характеризовать современное состояние розничной торговли, обслуживания потребителей в розничных предприятиях больших форматов, в отдельных розничных торговых предприятиях. Учитывая выводы предыдущих исследователей, автор делает попытку представить состояние развития качества обслуживания потребителей на основе инноваций в розничной торговой сети.