Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання відеоматеріалів під час проведення занять з іноземної мови(Актуальные научные исследования в современном мире. - 2019. - Вып. 9 (53), ч. 4. - С. 100-103, 2019) Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Коршенко, А. Є.; Korshenko, A. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8479-1791У статті розглядається доцільність використання відеоматеріалів з метою формування іншомовної комунікативної компетенції. Звертається увага на типи відео та етапи роботи з ними під час занять. Визначається вплив відеосюжетів на такі форми психічної діяльності як увага та пам'ять.Документ Використання кейс-технологій у навчанні іншомовному спілкуванні(Polish science jornal. - Warsaw, 2021. - Issue 11(44) . - P. 146-152, 2021) Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Коршенко, А. Є.; Korshenko, A. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8479-1791; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185У статті розглядається використання на заняттях з іноземної мови кейс-технологій з метою навчання здобувачів вищої освіти іншомовному спілкуванню. Аналізуються погляди науковців стосовно впливу методу кейсів на розвиток комунікативних та професійних вмінь та навичок майбутніх фахівців. формування всебічно розвиненої особистості з критичним мисленням. Висвітлюються сутність кейсметоду, звертається увага на структуру кейсів та принципи, що покладені в основу їх класифікацій.Документ Кейс-метод як засіб формування професійної іншомовної комунікативної компетенції майбутніх правоохоронців(25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 лют. 2020 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2020. – С. 234-236, 2020) Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883Розглядається використання кейс-методу під час вивчення іноземної мови з метою розвитку навичок усіх видів мовленнєвої діяльності, що сприяє формуванню іншомовної комунікативної компетенції, необхідної для професійного спілкування.Документ Наклонение и модальность в английском языке(Актуальні питання гуманітарних наук 1 (37), C.112-119, 2021) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883Статья посвящена соотношению наклонения и модальности в современном английском языке. Разные ученые сформировали целый спектр мнений о категории наклонения и ее месте среди грамматических категорий. Лингвисты, занимающиеся проблемой наклонения, редко повторяют друг друга, предлагая собственную точку зрения. Вопрос этой глагольной категории еще недостаточно изучен, но разработан целый ряд проблем, связанных с процессами развития категории наклонения в английском языке. Важным методологическим принципом при исследовании категории наклонения является учет неразрывной связи формы и значения. Несоблюдение этого принципа приводило к тому, что при классификации форм категории наклонения основным критерием были особенности образования форм независимо от передаваемых ими значений, или, наоборот, в исследовании, основывающемся на критерии значения, не учитывались различия формообразования. Отсюда и расхождения во мнениях по поводу сущности категории наклонения, объема значений, объединяемых этим понятием, и форм. Коммуникация включает не только передачу факта, но и выражение оценки или установки факта. Поэтому модальность является универсальным понятием языков мира, но её способы выражения разнообразны и эквивалент найти трудно. Категория модальности принадлежит к числу одной из самых сложных и противоречивых проблем современной лингвистики, не получившей пока однозначной интерпретации. Актуальность такого явления как модальность отчасти вызвана тем, что в каждом языке она имеет свои специфические средстав выражения, присущие данному конкретному языку. Также в статье обсуждаются взаимосвязи между логической и языковой модальностями. Представлена типология языковых средств, используемых для выражения языковой модальности. Проанализированы различные подходы к категории наклонения как морфологического средства выражения модальности.Документ Роль дебатів під час вивчення англійської мови у вищій школі(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 117-118., 2019) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2153-5883Автори зазначили, що дебати можуть бути потужним інструментом. Це може допомогти студентам навчитися говорити природно і уважно слухати. Розглянута підготовка до дебатів, яка має три етапи: створення наочного інструменту для передачі аргументу, подання аргументу та відповідь на аргумент іншої команди.Документ Самостійна робота як засіб розвитку професійної іншомовної комунікативної компетенції курсантів(Актуальные научные исследования в современном мире. - 2020. - Вып. 10 (66), ч. 5, 2020-10) Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360; Коршенко, А. Є.; Korshenko, A. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8479-1791У статті розглядається питання самостійної роботи курсантів як важливого компонента формування іншомовної комунікативної компетенції сучасних правоохоронців. Аналізуються точки зору науковців стосовно проблематики самостійної роботи з іноземної мови. Висвітлюються форми та методи ефективної організації самостійної роботи. Наводяться результати дослідження у контексті відношення курсантів до самостійної навчальної діяльності.Документ Удосконалення іншомовної компетентності курсантів з використанням інтерактивних засобів навчання(Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти: Тези доповідей Міжвузівського науково-методичного семінару, м. Харків, 28 січ. 2020 р. – Харків, 2020 – С.22-25, 2020) Коршенко, А. Є.; Korshenko, A. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8479-1791; Іванова, І. Л.; Ivanova, I. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7089-9360В статті надано одну з класифікацій життєвих умінь. Показано як розвивати ці життєві вміння в аудиторії і поза її межами. Згадано про те, що виховна функція мови сприяє формуванню гармонійно розвиненої людини, а процес навчання є процесом спільної діяльності того, хто вчить, і того, хто навчається. Зазначено, що для засвоєння знань достатньо передати інформацію від викладача до курсанта вербальним способом, а компетентність формується і вдосконалюється тільки під час діяльності, зокрема мовленнєвої.