Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610X"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правовий захист прав дитини в Україні : монографія(Харків : Панов, 2019. - 352 с., 2019) Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610XУ монографії розкрито питання щодо змісту та сутності адміністративно-правового захисту прав дитини в Україні. Охарактеризовано методологічні засади його реалізації та етапи формування. Розглянуто систему суб’єктів адміністративно-правового захисту прав дитини в Україні та вироблено напрямки оптимізації їх діяльності. Окрему увагу було присвячено питанням діяльності органів Національної поліції як суб’єктів захисту прав дитини в Україні. У висновках сформульовані шляхи удосконалення адміністративноправового захисту прав дитини в Україні. Для наукових, науково-педагогічних, педагогічних та соціальних працівників, державних службовців, аспірантів, ад’юнктів, студентів, слухачів, курсантів та інших здобувачів вищої освіти, а також усіх тих, хто цікавиться проблемами адміністративно-правового захисту прав дитини.Документ Забезпечення прав дитини в контексті реалізації правоохоронної діяльності органами Національної поліції України(Сучасні проблеми адміністративного права та процесу : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 132-135, 2017) Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610XВизначено особлива роль співробітників правоохоронних органів у захисті прав дітей, а особливе положення окремих категорій підлітків накладає подвійні обов’язки на таких співробітників. Зазначено, що чинне законодавство щодо забезпечення прав, свобод та законних інтересів дітей потребує удосконалення. Акцентовано увагу на тому, що міжнародні стандарти мають обов’язково впроваджуватися у вітчизняну правотворчу та правореалізаційну діяльність публічної адміністрації.Документ Компетенція окремих підрозділів ораганів Національної поліції України щодо захисту прав дитини(Юридичний бюлетень. – 2018. – Вип. 7, ч. 2. – С. 62-69, 2018) Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610XВ статті розкриваються основні повноваження уповноважених підрозділів органів Національної поліції України щодо захисту прав дітей. Обґрунтована необхідність проведення аналізу норм чинного законодавства, яке регламентує діяльність спеціально уповноважених підрозділів органів Національної поліції України. На підставі дослідження діяльності ювенальної превенції Нацполіції, приймальників-розподільників для дітей, дільничних офіцерів поліції, а також працівників патрульної служби, визначено, що на працівників підрозділів ювенальної превенції Нацполіції покладено досить широкі повноваження у сфері забезпечення та захисту прав, свобод та законних інтересів дитини. Наголошено, що з метою проведення ознайомлювальних, попереджувальних і виховних бесід з дітьми та їх батьками, законними представниками, членами сім’ї з метою усунення причин і умов, які сприяли вчиненню адміністративного чи кримінального правопорушення дитиною працівники підрозділів ювенальної превенції Нацполіції ведуть постійну роз’яснювальну роботу серед батьків та дітей, організовують інформаційні зустрічі у навчальних закладах, виступають на радіо та телебаченні, забезпечують проведення особистого приймання громадян. Зроблено висновки: компетенція підрозділів ювенальної превенції має удосконалюватися відповідно до вимог міжнародних стандартів роботи з неповнолітніми; вироблений та процесуально закріплений механізм реалізації правових норм має супроводжувати кожне положення, яке регламентує діяльність уповноважених суб’єктів адміністративно-правового захисту прав дитини; мають бути нівельовані будь-які прояви дублювання компетенції між уповноваженими підрозділами органів Нацполіції; постійна взаємодія та узгодженість дій мають супроводжувати роботу уповноважених суб’єктів органів Національної поліції; належне кадрове забезпечення та постійне підвищення кваліфікації співробітників мають бути ключовими напрямками роботи Департаменту кадрової роботи Національної поліції України.Документ Окремі проблеми практичного застосування статті 44-3 КУпАП (порушення правил щодо карантину людей)(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 93 - 96, 2022) Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610XВ статті зазначено, що норма статті 44-3 КУпАП, яка передбачає адміністративну відповідальність за порушення правил щодо карантину людей потребує внесення до неї відповідних змін та доповнень з тим щоб покращити її реалізацію. Одночасно з цим, її практичне застосування потребує фаховості та уважності з боку уповноважених осіб, особливо працівників органів Національної поліції. Адже основним завданням адміністративної відповідальності, окрім іншого, є запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції і законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття, сумлінного виконання своїх обов’язків, відповідальності перед суспільством. Тому дуже важливо сформувати якісну доказову базу та створити умови для об’єктивного та неупередженого розгляду справи по суті. В статье указано, что норма статьи 44-3 КУоАП, которая предусматривает административную ответственность за нарушение правил по карантину людей, требует внесения в нее соответствующих изменений и дополнений с тем, чтобы улучшить ее реализацию. В то же время, ее практическое применение требует профессиональности и внимательности со стороны уполномоченных лиц, особенно работников органов Национальной полиции. Ведь основной задачей административной ответственности, кроме прочего, является предотвращение правонарушений, воспитание граждан в духе точного и неукоснительного соблюдения Конституции и законов Украины, уважения прав, чести и достоинства других граждан, к правилам сожительства, добросовестному исполнению своих обязанностей, ответственности перед обществом. Поэтому очень важно сформировать качественную доказательную базу и создать условия для объективного и беспристрастного рассмотрения дела по существу. The article states that the norm of Article 44-3 of the Code of Administrative Offenses, which provides for administrative liability for violating the rules on human quarantine, needs to be amended and supplemented in order to improve it. implementation. At the same time, its practical application requires professionalism and attention on the part of authorized persons, especially employees of the National Police. After all, the main task of administrative responsibility, among other things, is to prevent crime, educate citizens in the spirit of strict and strict observance of the Constitution and laws of Ukraine, respect for rights, honor and dignity other citizens, to the rules of coexistence, conscientious performance of their own duties, responsibilities to society. That is why it is very important to form a high-quality evidence base and to create conditions for an objective and impartial consideration of the case on the merits.Документ Основні напрямки взаємодії органів ювенальної превенції Національної поліції України та закладів освіти(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 132-133., 2019) Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610XВказано, що взаємодія працівників органів ювенальної превенції Національної поліції України з навчальними закладами є пріоритетним напрямком профілактики правопорушень серед неповнолітніх. Розглянуто деякі пілотні проекти постійної співпраці поліції з населенням та місцевою владою, головна мета яких полягає у створенні спільного безпечного простору.Документ Особливості бюджетної децентралізації в Україні(Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2019. - Вип. 28 (1). - С. 264-271, 2019) Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; ResearcherID: G-8140-2019; Храмцов, О. М.; Khramtsov, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0137-2626; Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610X; Тищенкова, І. O.; Tyshchenkova, І. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0323-5035Розвиток бюджетної децентралізації в Україні характеризується значними досягненнями в зростанні дохідної частини місцевих бюджетів. В той же час спостерігається певна недостатність фінансових коштів для забезпечення діяльності у бюджетній сфері. Децентралізація характеризується процесом передачі повноважень і фінансових ресурсів від центральних органів влади до місцевих. Такі відносини передбачають різний рівень розподілу бази формування фінансових коштів між державним (центральним) бюджетом та місцевими бюджетами органів самоврядування. На прикладі зарубіжного досвіду розглянуто рівні розвитку бюджетної децентралізації, визначено основні ії ознаки та результати реформування місцевого самоврядування України за рахунок бюджетної децентралізації, можливості удосконалення механізму формування дохідної частини місцевих бюджетів та контроль за виконанням місцевих бюджетів. Згідно з дослідженням економічної та правової літератури визначені основні умови бюджетної децентралізації в Україні (виходячи з розширення дохідної бази місцевих бюджетів, закріплення або збільшення відсотка стабільних податкових платежів та зборів за місцевими бюджетами). Децентралізованими можна вважати системи фінансового забезпечення місцевого самоврядування тих країн, де власні надходження місцевих бюджетів складають понад 50%, а країни, де рівень надходжень від трансфертів складає понад 45%, мають централізовану систему фінансового забезпечення. За основу пропонується взяти досвід Великобританії, в частині використання відрахувань від загальнодержавних податків (наприклад, частина податку з прибутку, ПДВ). Удосконалення механізму формування дохідної частині місцевих бюджетів багато в чому залежить від організації контролю за своєчасністю та повнотою надходжень до місцевих бюджетів для подолання можливостей фінансових та інших втрат. Таким чином необхідно зробити висновок, що застосування бюджетної децентралізації є суттєвим джерелом зростання фінансової незалежності та самостійності місцевих бюджетів органів самоврядування, зміцнення фінансової незалежності органів самоврядування.Документ Перспективи розвитку адміністративно-деліктного законодавства у сфері захисту прав дитини(Правова доктрина: міжнародний досвід та практична реалізація в Україні: міжнар. наук.-практ. конф. (м. Маріуполь, 22 трав. 2019 р.). - Маріуполь: МДУ, 2019. - С. 434-436, 2019) Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610XУ роботі розглядаються перспективи розвитку адміністративно-деліктного законодавства у сфері захисту прав дитини. Автор на підставі ґрунтовного аналізу чинного законодавства дійшов висновку про його недосконалість та надав ряд рекомендацій щодо його систематизації та оптимізації з урахуванням особливого адміністративно-правового статусу неповнолітнього та відповідно до міжнародних стандартів у цій сфері.Документ Приймальники-розподільники для дітей: основні виклики сьогодення(Право і безпека. – 2019. – № 1 (72). – С. 41-46, 2019) Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610XРозглянуто умови функціонування приймальників-розподільників для дітей органів Національної поліції України. Сформульовано підстави перебування неповнолітніх у вказаних закладах органів Національної поліції України, охарактеризовано компетенцію уповноважених осіб, що безпосередньо працюють із дітьми, які потрапляють до приймальників-розподільників, а також визначено проблемні аспекти функціонування зазначених закладів.Документ Сучасні форми та методи діяльності органів Національної поліції у сфері захисту прав дитини(Юридичний бюлетень. – 2018. – Вип. 8. – С. 175-182, 2018) Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610XСтаття присвячена характеристиці окремих сучасних форм та методів діяльності органів Національної поліції України щодо захисту прав, свобод та законних інтересів дитини. Автор при цьому не відходить від класичної їх класифікації, тому форми діяльності органів Нацполіції було поділено на правові та неправові, або організаційні, а методи – на примус та переконання. У статті наголошується на тому, що незважаючи на усю позитивну динаміку розвитку правовідносин «людина / дитина – поліція», залишається цілий ряд невирішених та дискусійних питань. Це, зокрема, формування та ведення обліків дітей, забезпечення взаємодії, невизначеність компетенції спеціально уповноважених суб’єктів щодо захисту прав дитини, відсутність процесуальних норм, які повинні формувати механізм реалізації матеріальних норм, тощо. Дослідження відображає основні напрями розвитку державної політики щодо застосування заходів впливу по відношенню до неповнолітніх. Окремо наголошується на тому, що поступово змінюється векторність застосування примусу, незважаючи на домінуючу позицію імперативних приписів. На окрему увагу заслуговують питання взаємодії органів Національної поліції України та органів місцевого самоврядування щодо забезпечення належного рівня розвитку дитини та її захисту, що відображено у відповідних регіональних програмах. У висновках автор наголошує на тому, що діяльність органів Національної поліції України має базуватися більше на методах переконання, ніж на методах примусу. Останні своєю чергою мають застосовуватися винятково у крайніх випадках, коли інші методи правового регулювання були вичерпані і не надали позитивного результату, а правам, свободам та законним інтересам дитини продовжує загрожувати небезпека.