Перегляд за Автор "ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524"
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Coping behavior of criminal police officers at different stages of professional activity(Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. – 2020. – Vol. 11, Issue 2. – P. 124-146, 2020) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Okhrimenko, I.; Radchenko, K. A.; Gorbenko, D.У статті представлено дослідження особливостей и і механізмів психологічного захисту співробітників поліції на різних етапах професійної діяльності.Документ Formation of vocational competence of future specialists in physical education and sports(Pedagogika. – 2020. – Vol. 140, No. 4. – P. 220–236, 2020) Kovalenko, Ju.; Gnatenko, K.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Karpets, L.; Kovalenko, R.Завданням дослідження є визначення складових формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту.Документ Information technologies in teaching: the basis of students' knowledge(International Journal of Computer Science and Network Security. – 2021. – Vol. 21, No. 2 (February). – Р. 44-53, 2021) Morska, N.; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Davydova, O.; Andreev, V.; Bohatyryova, G.; Shcherbakova, N.У статті пропонується розглянути інформаційні технології та їх застосування в навчальному процесі як підготовку презентаційного матеріалу для студентів вищих навчальних закладів. Розглянуто визначення та місце інформаційних технологій в освітньому просторі. Об’єктом дослідження даної роботи є педагогічна технологія подання навчальної інформації, яка обґрунтовує педагогічну технологію візуалізації навчальної інформації у вищих навчальних закладах, а також визначає її склад та структуру. Розглянуто практичну сторону педагогічної технології подання навчальної інформації.Документ Pedagogical communication as a component of professional literacy(IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. – 2022. – Vol. 22, № 5 (May). – P. 757-761, 2022) Biletska, I.; Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Rozhkova, L. І.; Рожкова, Л. І.; ORCID: https://orcid. org/0000-0002-9994-0961; Kliasen, N.; Gurska, O.; Protas, O.У статті досліджено сутнісні характеристики здатності педагога до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Потенціал навчальної ситуації як засобу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності. Представлено модель процесу формування здатності майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності шляхом побудови системи навчальних ситуацій. Праці з філософії, психології та педагогіки, присвячені особистісній компетентності вчителя, міжособистісній взаємодії суб’єктів освітнього процесу, основним підходам до вивчення здатності вчителя до міжособистісної взаємодії у професійній діяльності; визначені завдання, з’ясовано понятійний апарат і методологічні основи дослідження.Документ Research of the motivational component of professional activity of employees of the security and defense sector(International Journal of Criminology and Sociology. – 2021. – № 10. – Р. 620-629, 2021) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Dotsenko, V.; Доценко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Petruk, O.; Bedan, V.; Vikhtiuk, A.; Kudermina, O.; Izbash, S.У статті представлено дослідження особливостей професійної мотивації працівників охорони та оборони, виявлено взаємозв'язок мотивації з індивідуально-психологічними якостями та ставленням людей до різних аспектів дійсності у співробітників поліції та військовослужбовців. Виявлено логічний зв'язок кореляцій між трудовими мотиваторами та особистісними якостями та ставленням військовослужбовців та співробітників поліції до різних аспектів дійсності, що допоможе керівнику (психологу) підвищити ефективність. У статті йдеться про те, що адекватне та своєчасне стимулювання діяльності, засноване на особистісних якостях та відношенні до різних сторін життя працівників охорони та оборони, дозволить запобігти виникненню негативних факторів (розвиток емоційного вигоряння, девіантної поведінки, негативних психічних станів та ін.) та успішно скоригувати їх.Документ The algorithm for applying the rating system of evaluation as an effective method of influencing the activation of cognitive activity of students(Journal of Critical Reviews. – 2020. – Vol. 7, Issue 13. – P. 106-108, 2020) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Pletenytska, L.; Averina, K.; Honcharuk, V.; Danilevich, L.У статті представлений алгоритм застосування рейтингової системи оцінювання для ефективного впливу на активізацію пізнавальної діяльності студентів. Пропонується 100-бальний рейтинг оцінювання студентів, який враховує основні критерії, такі як творче мислення, індивідуальність, самостійна робота, оригінальність індивідуальних завдань, навчальна пунктуальність, регулярне відвідування занять.Документ Вандалізм як прояв девіантної поведінки дітей і підлітків(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 25 квіт. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 207-210, 2019) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто особливості вандалізму як прояву девіантної поведінки дітей і підлітків. Охарактеризовано образ підлітка-вандала у суспільній свідомості.Документ Використання квест-технологій у професійній підготовці поліцейських.(Харківський національний університет внутрішніх справ: 20 років у статусі національного : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 2 березня 2021 р.); МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. Харків : ХНУВС, 2021. С.105-108, 2021) Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Авторами розглянуто особливості використання квест-технологій у професійній підготовці поліцейських на етапі фахової підготовки. Розглянуто структу поліцейського квесту та етапи його проведення. The authors consider the peculiarities of the use of quest technologies in the training of police officers at the stage of professional training. The structure of the police quest and the stages of its implementation are considered. Авторами рассмотрены особенности использования квест-технологий в профессиональной подготовке полицейских на этапе профессиональной подготовки. Рассмотрены структуры полицейского квеста и этапы его проведенияДокумент Використання інформаційних технологій освіти у підготовці фахівців сектору безпеки і оборони України(Освітньо-наукове забезпечення діяльності складових сектору безпеки і оборони України : тези ХІ Всеукр. наук-прак конф.- 2018.-С. 506-508, 2018) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524У тезах розглянуто дидактичні особливості найбільш суттєвих інформаційних технологій освіти, які відображають загальні можливості у підготовці фахівців сектору безпеки.Документ Вітчизняні і зарубіжні підходи до розуміння феномену «професійна культура»(Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 57, т. 2. - С. 156-161, 2023) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Забора, А. В.; Zabora, A. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4952-1598Розглянуто питання трактування поняття «професійна культура» у різних галузях науки. Розкрито сутність понять «культура» та «професійна культура». Встановлено, що поняття «культура» має філософське походження і відображає історичний рівень розвитку суспільства й людини, виражений у матеріальних і духовних цінностях, у системі соціальних норм, ставлень до себе, інших, до природи. Відзначено, що професійна культура є складовою загальної культури особистості, охоплює професійні знання, уміння і навички, цінності, установки, необхідні для високоефективної професійної діяльності, виявляється у способах діяльності, спілкування та прийняття рішень.Документ До питання про виховання курсантів (слухачів) закладів вищої освіти МВС України(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 листоп. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 299 - 301., 2020) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Найда, В. О.; Naida, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3072-7326Зазначено, що у сучасних умовах виховний процес у закладі освіти із специфічними умовами навчання характеризується складністю, багатоаспектністю та значними виховними можливостями, які дозволяють реалізувати студентоцентристський підхід в освітньому середовищі закладів вищої освіти. Це зумовлює необхідність проведення подальших ґрунтовних досліджень у заданій проблематиці, а також практичного втілення нових підходів до виховання курсантів (слухачів) закладів вищої освіти Міністерства внутрішніх справ України. Отмечено, что в современных условиях воспитательный процесс в учебном заведении со специфическими условиями обучения характеризуется сложностью, многоаспектностью и значительными воспитательными возможностями, позволяющими реализовать студентоцентристский подход в образовательной среде высших учебных заведений. Это приводит к необходимости проведения дальнейших основательных исследований в заданной проблематике, а также практического воплощения новых подходов к воспитанию курсантов (слушателей) высших учебных заведений Министерства внутренних дел Украины. It is noted that in modern conditions the educational process in an educational institution with specific learning conditions is characterized by complexity, multifaceted and significant educational opportunities that allow to implement a student-centered approach in the educational environment of higher education institutions. This necessitates further in-depth research on this issue, as well as the practical implementation of new approaches to the education of cadets (students) of higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine.Документ Зміст професійної компетентності юриста(Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 1 (20). - С. 87-93, 2018) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Стаття присвячена проблемі професійної компетентності юристів. визначенню. На основі аналізу наукових праць, у статті розглянуто сутність поняття «професійна компетентність юриста» та її змістові компоненти. Професійну компетентність юриста, розглядаємо як iнтeгpaтивну якicть особистості фахівця, яка поєднує рівень необхідних юридичних знань, вмінь, навичок, професійно важливих якостей, мотивації щодо дотримання прав і свобод людини. Виокремлено компетентності, які є складовими професійної компетентності юриста: змістовий (система юридичних знань з різних галузей права, умінь їх застосовувати в різних ситуаціях професійної діяльності), особистісний (професійно важливі якості), мотиваційний (професійна мотивація), комунікативний (вміння та навички ефективної комунікації з різними категорій осіб). Цілеспрямоване формування зазначених компонентів професійної компетентності в процесі фахової підготовки сприятиме підвищенню її рівня у майбутніх фахівців-юристів.Документ Зміст та етапи реалізації національно-патріотичного виховання курсантів і студентів у Харківському національному університеті внутрішніх справ(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 берез. 2020 р.). - Харків, 2020. - С. 18-20, 2020) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто питання, пов’язані із національно-патріотичним вихованням курсантів та студентів. Виокремлено етапи реалізації національно-патріотичного виховання майбутніх офіцерів поліції. Розкрито зміст, напрями, методи і форми роботи із студентською молоддю у закладі вищої освіти МВС України.Документ Зміст і форми реалізації патріотичного виховання майбутніх офіцерів поліції(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : матеріали наук.-практ. конф. (м. Харків, 8 квіт. 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 24-26, 2016) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто питання, пов’язані із патріотичним вихованням майбутніх офіцерів поліції. Визначено зміст та основні завдання патріотичного виховання, форми та шляхи його реалізації в умовах навчально-виховного процесу вищого навчального закладу. Показано можливості індивідуальної виховної роботи при здійсненні патріотичного виховання майбутніх офіцерів поліції.Документ Методичні рекомендації щодо формування безпечної поведінки дітей у соціальних мережах(Харків : ХНУВС, 2021. – 60 с., 2021) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Мілорадова, Н. Е.; Miloradovа, N. E.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0716-9736; Доценко, В. В.; Dotsenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7757-2793; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Гнусов, Ю. В.; Gnusov, Yu. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9017-9635; ResearcherID: J-6825-2016; Рвачов, О. М.; Rvachov, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3500-9393; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639У методичних рекомендаціях розглянуто психологічні та педагогічні питання, пов’язані із формуванням безпечної поведінки дітей у соціальних мережах, профілактикою суїцидальної поведінки дітей у контексті залучення їх до небезпечних груп у мережі Інтернет та в соціальних мережах. Надано рекомендації працівникам поліції підрозділів ювенальної превенції та батькам щодо попередження вказаних явищ. Матеріали можуть бути корисними для проведення роботи з дітьми, підлітками, вчителями загальноосвітніх шкіл та батьками.Документ Напрями національно-патріотичного виховання поліцейських під час навчання у ЗВО МВС України(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 125 - 127, 2022) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Зазначено, що при вихованні у курсантів, студентів та слухачів національного патріотизму в освітньому процесі закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання необхідно звернути увагу на такі напрямки діяльності, як: духовно-моральний напрям; культурно-історичний напрям; громадсько-правовий напрям; військово-патріотичний напрям. Досягнення цілей національно-патріотичного виховання можливе за умов цілеспрямованої, систематичної і організованої виховної роботи, яка охоплює вказані напрямки і спрямована на формування у молодого покоління патріотичних ідей та переконань. Отмечено, что при воспитании у курсантов, студентов и слушателей национального патриотизма в образовательном процессе заведений высшего образования со специфическими условиями обучения необходимо обратить внимание на такие направления деятельности, как: духовно-нравственное направление; культурно-историческое направление; общественно-правовое направление; военно-патриотическое направление. Достижение целей национально-патриотического воспитания возможно в условиях целенаправленной, систематической и организованной воспитательной работы, которая охватывает указанные направления и направлена на формирование молодого поколения патриотических идей и убеждений. It is noted that in the education of cadets, students and students of the national patriotism in the educational process of higher education institutions with specific learning conditions, it is necessary to pay attention to such areas of activity as: spiritual and moral direction; cultural and historical direction; public law direction; military-patriotic direction. Achieving the goals of national-patriotic education is possible under the conditions of purposeful, systematic and organized educational work, which covers these areas and is aimed at forming the young generation of patriotic ideas and beliefs.Документ Напрями, методи та форми національно-патріотичного виховання курсантів і студентів у закладі вищої освіти МВС України(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 5 квіт. 2019 р.). — Харків, 2019. - С. 19 - 21, 2019) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто питання, пов’язані із національно-патріотичним вихованням курсантів та студентів. Показано можливості виховної роботи при здійсненні патріотичного виховання майбутніх офіцерів поліції. Розкрито зміст, напрями, методи і форми роботи із студентською молоддю у закладі вищої освіти МВС України.Документ Особливості змісту національно-патріотичного виховання курсантів і студентів у ВНЗ МВС України(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 7 квіт. 2017 р.). – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 16-19, 2017) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто питання національно-патріотичного виховання курсантів і студентів ВНЗ МВС України. Охарактеризовано можливості індивідуальної виховної роботи під час здійснення патріотичного виховання майбутніх офіцерів поліції. Розкрито мету, зміст, основні завдання та напрями національно-патріотичного виховання у ВНЗ МВС України.Документ Особливості організації підготовки майбутніх правоохоронців до профілактичної роботи з дітьми(Бочаровські читання : тези доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю підгот. психологів у Харків. нац. ун-ті внутр. справ (Харків, 13 квіт. 2018 р.). – Харків, 2018.– С. 277-280., 2018) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524Розглянуто особливості побудови процесу підготовки майбутніх працівників підрозділів превентивної діяльності до профілактичної роботи з дітьми. Визначено елементи змісту підготовки, засвоєння яких забезпечує формування готовності курсантів до здійснення профілактичної роботи. Обґрунтовано вимоги до вибору методів та організаційних форм навчання курсантів здійсненню профілактичної роботи з дітьми. Показано необхідність підготовки до профілактичної роботи з дітьми під час аудиторної і позааудиторної діяльності.Документ Педагогіка вищої школи : навчальний посібник(Харків : ФОП Бровін О.В., 2020. - 240 с., 2020) Тюріна, В. О.; Tyurina, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2308-1977; Котелюх, М. О.; Koteliukh, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5580-7798; Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4948-9524; Червоний, П.Д.; Chervonyi, P. D.; Червоный, П. Д.; Бойко, С. М.; Boiko, S. M.; ; Медведєва, О. В.; Medvedieva, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6296-736X; Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481У навчальному посібнику розглянуто теоретичні засади педагогіки вищої школи; особливості її становлення та розвитку в історичному аспекті; розкрито сучасний стан вищої освіти України; загальнодидактичні положення організації освітнього процесу у вищій школі: подано принципи, методи, форми організації освітнього процесу; особливості виховного процесу у закладі вищої освіти. Розкрито сучасні вимоги до особистості викладача, його педагогічну майстерність та професійну культуру. Посібник призначено для студентів, магістрів, аспірантів та науково- педагогічних працівників.