Перегляд за Автор "ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8296-9816"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз причин виробничого травматизму в цивільній авіації(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки (м. Харків, 15 трав. 2020 р.). – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 357-360, 2020) Дрогомерецька, Г. В.; Drohomeretska, H. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8296-9816; Реута, А. В.; Reuta, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6495-6560Зазначено, що основними причинами отримання різного роду травм авіаційним персоналом є ігнорування заходів щодо попередження травмонебезпечних ситуацій, незабезпеченість працівників засобами індивідуального захисту, ослаблення контролю за технічним станом інструменту, за дотриманням працівниками правил та інструкцій з охорони праці, тобто невиконання своїх обов'язків посадовими особами.Документ Перспективи використання безпілотних апаратів для пожежогасіння(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 183-185., 2020) Дрогомерецька, Г. В.; Drohomeretska, H. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8296-9816; Нальотова, Н. І.; Nalotova, N. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3243-202XІснуючі дослідження та наукові доробки в цій сфері свідчать про те, що на сьогоднішній день жодні дрони не можуть задовільнити вимоги до висотного пожежогасіння. Більшість безпілотників використовуються для спостереження та збору інформації, а також для реагування на контрольні параметри, наприклад джерело запалення у випадку моніторингу лісових пожеж. Существующие исследования и научные наработки в этой сфере свидетельствуют о том, что на сегодняшний день никакие дроны не могут удовлетворить требования к высотному пожаротушению. Большинство беспилотников используются для наблюдения и сбора информации, а также реагирования на контрольные параметры, например источник зажигания в случае мониторинга лесных пожаров. Existing research and scientific developments in this area indicate that to date, no drones can meet the requirements for high-altitude firefighting. Most drones are used for surveillance and information gathering, as well as responding to control parameters, such as an ignition source in the case of forest fire monitoring.Документ Прогностична характеристика виникнення екологічних небезпек та втат палива в процесі його «дихання» в резервуарах розташованих на складах та сховищах пально-мастильних матеріалів(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж, Наук. парк «Наука та безпека». – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 154-157., 2022) Реута, А. В.; Reuta, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6495-6560; Дрогомерецька, Г. В.; Drohomeretska, H. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8296-9816; Нальотова, Н. І.; Nalotova, N. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3243-202XЗазначено, що питання зменшення екологічних ризиків поблизу складів ПММ, АЗС та нафтосховищ являються актуальними, які потребують пошуку нових технічних рішень, які будуть спрямовані на зниження потенційної небезпеки «великого дихання» резервуарів об’єктів паливозабезпечення, а також сприятимуть вирішенню ряду складних питань втрат палива, що впливає також на економічні показники підприємства. Отмечено, что вопросы уменьшения экологических рисков вблизи складов ГСМ, АЗС и нефтехранилищ актуальны, требующие поиска новых технических решений, которые будут направлены на снижение потенциальной опасности «большого дыхания» резервуаров объектов топливообеспечения, а также будут способствовать решению ряда сложных вопросов потерь топлива , что также влияет на экономические показатели предприятия. It was noted that the issues of reducing environmental risks near fuel depots, gas stations and oil storage facilities are relevant, requiring the search for new technical solutions that will be aimed at reducing the potential danger of "big breath" of tanks of fuel supply facilities, and will also contribute to solving a number of complex issues of fuel loss, which also affects the economic performance of the enterprise.Документ Шляхи забезпечення екологічної безпеки місць зберігання пально-мастильних матеріалів аеропортів(Вісник Херсонського національного технічного університету. – 2021. – № 1 (76). – С. 27-34, 2021) Козловська, Т. Ф.; Kozlovska, T. F.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6106-5524; Нальотова, Н. І.; Nalotova, N. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3243-202X; Панченко, В. І.; Panchenko, V. I.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4729-4435; Дрогомерецька, Г. В.; Drohomeretska, H. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8296-9816Розглянуто можливість створення системи моніторингу стану компонентів навколишнього природного середовища – атмосферного повітря, ґрунтів і підземного водного середовища – під час завантаження, перекачування, зберігання пально-мастильних матеріалів на територіях аеропортів при експлуатації вертолітного транспорту. Запропоновано автоматизований комплекс забезпечення екологічної безпеки, придатний для відслідковування рівнів забруднення атмосферного повітря, ґрунтів, підземного водного середовища під час перекачування, зберігання пально-мастильних матеріалів, можливого їх потрапляння до ґрунтів, а потім – до підземних водоносних горизонтів. Відзначено, що більш суттєвого внеску у рівень екологічної небезпеки додають іони важких металів унаслідок інтенсивного техногеннохімічного забруднення територій аеропортів і прилеглих до них ділянок. Установлено ступені екологічного ризику при завантаженні, перекачуванні, зберіганні пально-мастильних матеріалів.