Перегляд за Автор "Ponomarov, S. P."
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адміністративно-правове забезпечення діяльності сектору безпеки і оборони України : автореферат дисертації(Дніпро, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.; Бандурка, О. М. - науковий консультантУ дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове вирішення наукової проблеми щодо визначення сутності й особливостей адміністративно-правового забезпечення сектору безпеки і оборони України, з’ясування кола публічно-правових відносин, які виникають у процесі цього регулювання; на цій основі вироблено відповідну концепцію, а також пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення зазначених засад. У дослідженні викладено сучасне розуміння адміністративно-правових засад функціонування сектору безпеки і оборони України. Доведено, що відносини, пов’язані з державним регулюванням сектору безпеки і оборони, є предметом адміністративного права, оскільки виникають між суб’єктами публічної влади, регламентуються адміністративно-правими нормами і мають управлінський, правоохоронний та публічно-сервісний характер. З’ясовано, що адміністративно-правові основи функціонування сектору безпеки і оборони реалізуються як форма державної політики та реальних дій держави, спрямованих на забезпечення національної безпеки, визначення політичних, соціальних, правових та фінансово-економічних основ діяльності суб`єктів сектору безпеки і оборони. Особливу увагу приділено розкриттю організації діяльності загальних та спеціальних суб’єктів забезпечення сектору безпеки і оборони України. Запропоновано конкретні пропозиції правового та організаційного характеру, спрямовані на перспективи реформування сектору безпеки і оборони України.Документ Адміністративно-правовий статус органів Служби безпеки України(Право і безпека. - 2012. - № 3 (45). - С. 121-125, 2012) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Досліджено сутність і структура правового статусу органів Служби безпеки України. Визначено сучасний стан нормативно-правового забезпечення діяльності органів Служби безпеки України.Документ Безпека держави, як основа діяльності Національної поліції України(Supremaţia Dreptului = Верховенство Права: междунар. науч. журн. – 2018. – № 3 – С. 77-82, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.В статті розглядається правова основа діяльності Національної поліції України, як невід’ємного елементу сектора безпеки. Розкрито питання необхідності взаємодії працівників Національної поліції з іншими правоохоронними органами. Наголошено на необхідності удосконалення нормативно-правових актів, що регламентують діяльність Національної поліції та запровадження їх в дію з метою усунення невирішених питань і колізій в законодавстві. Висвітлено проблематику протидії корупції, в тому числі серед працівників Національної поліції України.Документ Виклики та загрози національній безпеці України в сучасних умовах та в перспективі(Європейські перспективи. - 2017. - № 2. - С. 85-90, 2017) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.В статті розглянуто загрози і виклики національній безпеці Україні в сучасних умовах та їх можливість в перспективі, запропоновані заходи з посилення ефективності протидії таким загрозам з боку безпеки і оборони України, підкреслена необхідність розраховувати Україні на власні сили і резерви в протистоянні агресії Російської Федерації, не виключаючи політичної, економічної, військової, матеріально-технічної допомоги від США, НАТО та Європейського Союзу.Документ Деструктивні фактори в сфері безпеки і оборони та шляхи їх усунення адміністративно-правовими заходами(Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. - 2017. - № 6, т. 4. - С. 321-325, 2017) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Виокремлено та досліджено деструктивні фактори в системі сектора безпеки і оборони. Доведено, що адміністративно-правові заходи усунення деструктивних факторів у системі сектора безпеки і оборони мають бути спрямовані на їх виявлення шляхом аналізу результатів діяльності, на здійснення контролю, перевірок та оцінки стану суб’єктів безпеки і оборони.Документ Діяльність Національної поліції в сфері забезпечення національної безпеки(Вісник Кримінологічної асоціації України. - 2018. - № 2 (19). - С. 237-244, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Розглядається правова основа діяльності Національної поліції України як невід’ємний елемент сектора безпеки. Розкрито питання необхідності взаємодії працівників Національної поліції з іншими правоохоронними органами. Наголошено на необхідності вдосконалення нормативно-правових актів, що регламентують діяльність Національної поліції, та їх запровадження з метою усунення невирішених питань і колізій у законодавстві. Висвітлено проблематику протидії корупції, в тому числі серед працівників Національної поліції України.Документ Забезпечення громадського порядку як основа національної безпеки України(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 берез. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 186-190, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Проаналізовано термін «громадський порядок (безпека)». Наголошено проблему вдосконалення кадрового забезпечення державного апарату висококваліфікованими і компетентними фахівцями, здатними ефективно працювати в правоохоронних органах.Документ Загальна характеристика адміністративно-правового статусу суб’єктів сектора безпеки і оборони(Наукові записки [Центральноукр. держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка]. Сер.: Право. - 2018. - Вип. 5. - С. 67-71, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.В статті надано розуміння системи суб’єктів сектора безпеки і оборони та надано їх класифікацію. Визначено поняття та розкрито основні елементи адміністративно-правового статусу суб’єкта сектора безпеки і оборони. Доведено, що систему суб’єктів сектора безпеки і оборони об’єднує мета і ціль функціонування – забезпечення національної безпеки.Документ Компетенція і повноваження Кабінету Міністрів України в системі сектора безпеки і оборони держави(Право.ua. – 2018. – № 1. – С. 35-42, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.У статті розглянуто компетенцію та повноваження Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади в сфері безпеки й оборони держави, проаналізоване правове регулювання їх діяльності, охарактеризовані їх завдання з питань забезпечення національної безпеки та оборони, показано, що майже всі органи центральної виконавчої влади мають ті чи інші повноваження з питань забезпечення безпеки й оборони, координацію виконання яких має забезпечити Кабінет Міністрів України.Документ Методологія та методи дослідження адміністративно-правових засад сектора безпеки і оборони України(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2017. - Вип. 43, т. 4. - С. 263-268, 2017) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.В статті доведено, що методологія дослідження адміністративно-правових засад діяльності сектора безпеки і оборони – це концептуальний план і мета дослідження, виклад змісту і практичне застосування методів і прийомів пізнання процесів і явищ, що відбуваються в адміністративно-правовому забезпеченні функціонування сектору безпеки і оборони. Звернуто увагу, що методологія дослідження адміністративно-правових засад діяльності сектору безпеки і оборони України дозволяє визначити способи здобуття наукових знань про стан сектора безпеки і оборони, провести дослідження адміністративно-правового статусу суб’єктів сектора безпеки і оборони, забезпечити всебічність інформації щодо адміністративно-правового регулювання функціонування системи сектора безпеки і оборони, розглянути перспективи реформування сектору безпеки і оборони, розробити шляхи подолання деструктивних явищ в сфері безпеки і оборони адміністративно-правовими заходами.Документ Органи місцевого самоврядування як суб’єкти забезпечення безпеки і оборони України(Вісник Кримінологічної асоціації України. - 2018. - № 1 (18). - С. 174-182, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.На сектор безпеки і оборони покладається основні функції забезпечення національної безпеки, захисту державного суверенітету, територіальної цілісності, конституційного ладу, суспільних цінностей, прав і свобод громадян, законних інтересів суспільства і держави. Серед субʼєктів сектора безпеки і оборони, таких як Збройні Сили України, органи виконавчої державної влади, правоохоронні органи, розвідувальні й контррозвідувальні органи, підрозділи Державної прикордонної служби України, Національного антикорупційного бюро України, Державної служби охорони та ін., органи місцевого самоврядування мають свої специфічні завдання із забезпечення безпеки і оборони, які полягають у тому, що всією своєю діяльністю вони сприяють розвитку економіки, фінансової системи, культури, освіти, духовності, патріотичному вихованню населення, що є основою забезпечення національної безпеки України.Документ Основні напрямки діяльності держави у сфері забезпеченні безпеки та оборони України(Форум права. - 2018. - № 2. - С. 109–114, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Висвітлюється питання реформування законодавчої бази сектору безпеки України. Зазначено про необхідність використання та запровадження міжнародного досвіду у вказаній сфері. До основних основні видів внутрішньої та зовнішньої безпеки та оборони України віднесені такі складові, як: економічна, соціальна, екологічна, політична та інформаційна безпека. Визначені пріоритетні напрямки забезпечення безпеки і оборони держави, серед яких демографічна складова, протидія корупції тощо.Документ Повноваження Верховної Ради України як суб’єкта забезпечення безпеки та оборони України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2017. – № 4 (79). - С.242-250, 2017) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Виокремлено коло повноважень Верховної Ради України у сфері забезпечення безпеки та оборони держави, розкрито її функції та методи діяльності. Відображено повноваження Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони України, наголошено на необхідності завершення реформування сектора безпеки в Україні.Документ Поняття та зміст громадського порядку: проблеми охорони(Право.ua. - 2015. - № 2. - С. 54-57, 2015) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.У статті досліджуються питання, що стосуються поняття громадського порядку та розкриття його змісту, висвітлюються основні проблеми охорони громадського порядку та пропонуються шляхи їх вирішення.Документ Поняття та зміст публічної безпеки в системі сектору безпеки і оборони(Право.ua. - 2017. - № 2. - С. 111-115, 2017) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.У статті розглядається поняття, зміст та місце публічної безпеки в системі забезпечення національної безпеки України, визначено сутність публічної безпеки як соціального явища більш широкого за змістом, ніж громадська безпека, показано, що забезпечення публічної безпеки має здійснюватись комплексними заходами з урахуванням усіх чинників, які негативно впливають на стан забезпечення правопорядку в країні, аргументовано, що публічна безпека – це стан захищеності суспільних інтересів від любих протиправних посягань та технічних, екологічних, економічних та інших загроз.Документ Правоохоронна діяльність у системі завдань Служби безпеки України(Наше право. - 2015. - № 4. - С. 51-53, 2015) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.У статті розглянуті роль і місце правоохоронної діяльності у системі завдань в Службі безпеки України. Проаналізовано чинне Законодавство, регламентуюче правовий статус та функціонування підрозділів Служби безпеки України.Документ Служба безпеки України в секторі безпеки і оборони України(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.127-131, 2017) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Розглянуто один з основних суб’єктів забезпечення безпеки і оборони України – Службу безпеки України. Охарактеризовано основні завдання та повноваження цього правоохоронного органу спеціального призначення. Наголошено на необхідності реформування Служби безпеки України та викладено поставлені в державі завдання у сфері безпеки.Документ Сучасна управлінська парадигма та її значення для управління органами Служби безпеки України(Право і безпека. - 2012. - № 4 (46). - С. 84-87, 2012) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Розглянуто проблему визначення поняття державного управління та розуміння його сутності, призначення в умовах реформування держави і суспільства. Визначено особливості управління органами Служби безпеки України.Документ Терроризм как один из самых опасных видов преступлений(Supremaţia Dreptului = Верховенство Права: междунар. науч. журн. – 2018. – № 1 – С. 126-130, 2018) Пономарев, С. П.; Ponomarov, S. P.; Пономарьов, С. П.В статье показано, что терроризм проявляется в использовании или угрозе применения насилия для достижения политических, экономических, религиозных или идеологических целей. Терроризм представляет собой общеопасные действия или их угрозу, совершаемые публично и посягают на публичную безопасность, на создание в обществе страха, паники, беспокойства, угнетенности с целью прямого или косвенного влияния на принятие или отказ от решений в интересах лиц, совершаемых акт терроризма, или заказавших его совершение.Документ Удосконалення сектора безпеки і оборони у сфері обороноздатності України(Наше право. - 2018. - № 1. - С. 60-64, 2018) Пономарьов, С. П.; Ponomarov, S. P.Розглянуто питання правового регулювання сектора безпеки і оборони, зокрема, у сфері обороноздатності України. Підкреслено, що вирішуючи проблеми забезпечення національної безпеки, Україна має, насамперед, розраховувати на власні сили, одночасно посилюючи співробітництво з західноєвропейськими партнерами – членами НАТО та Сполученими Штатами Америки. Діяльність держави щодо сталого розвитку обороноздатності та напрямків діяльності, що забезпечують національну безпеку, має носити постійний і комплексний характер, враховуючи, що національній безпеці становлять не тільки військові загрози, а й невійськові загрози, такі як громадянські загрози, тероризм, організована злочинність, нелегальна міграція, тіньова економіка, незаконне поширення вогнепальної зброї і боєприпасів. Запропоновано зосередитись на зебезпеченні здатності суб`єктів сектора безпеки і сучасної оборони до виконання властивих їм функцій у сучасних умовах, удосконаленні систем публічного адміністрування у сфері оборони, завершення реформування військового будівництва.