Перегляд за Автор "Pushkarenko, P. I."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Нові підходи до організації самостійної роботи студентів з економічної теорії у світлі вимог Болонського процесу(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2007. – Вип. 39. – С. 398-404, 2007) Пушкаренко, П. І.; Pushkarenko, P. I.В умовах запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу за західноєвропейським зразком, лекції не є послідовним інформативним викладом усього навчального матеріалу, а орієнтованим оглядом, що вводить студентів у коло найбільш актуальних проблем та ідей тієї або іншої теми навчального курсу. Тому самостійна робота студентів домінує щодо будь-яких інших форм навчання. Рекомендовано нові підходи до організації самостійної роботи студентів з економічної теорії у світлі вимог Болонського процесу. In the context of introducing a credit-modular system for organizing the educational process according to the Western European model, lectures are not a consistent informative presentation of the entire educational material, and oriented to inspection, introduces students to the circle the most pressing problems and ideas of a particular topic of the training course. Therefore, the independent work of students dominates any other form of learning. New approaches to the organization of students' independent work on economic theory in the light of the requirements of the Bologna process are recommended. В условиях внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса по западноевропейскому образцу, лекции не является последовательным информативным изложением всего учебного материала, а ориентированным на осмотр, вводит студентов в круг наиболее актуальных проблем и идей той или иной темы учебного курса. Поэтому самостоятельная работа студентов доминирует по любым другим формам обучения. Рекомендовано новые подходы к организации самостоятельной работы студентов по экономической теории в свете требований Болонского процесса.Документ Параметри і структура тіньової економіки(Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2005. – Вип. 31. - С. 9-14, 2005) Пушкаренко, П. І.; Pushkarenko, P. I.; Степаненко, В. В.; Stepanenko, V. V.Проаналізовано наукові публікації і господарська практика, що дало змогу відокремлити та обґрунтувати головні технології тінізації і основні форми привласнення величезних тіньових доходів у сучасній Україні. Проанализированы научные публикации и хозяйственная практика, что позволило выделить и обосновать основные технологии тенизации и основные формы присвоения огромных теневых доходов в современной Украине. The scientific publications and business practices are analyzed, which made it possible to identify and justify the basic shadowing technologies and the main forms of appropriation of huge shadow incomes in modern Ukraine.Документ Проблеми удосконалення викладання сучасної економічної теорії на основі інноваційних технологій навчання в контексті Болонського процессу(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2008. – Вип. 42 - С. 259-268, 2008) Пушкаренко, П. І.; Pushkarenko, P. I.Розглянуті питання удосконалення й модернізація навчального процесу, зокрема лекційних і семінарських занять, самостійної роботи та педагогічного контролю й оцінювання знань студентів на основі комплексного використання переваг як нової кредитно-модульної, так і традиційної системи навчання, що дозволить наблизити рівень та якість освіти до європейських стандартів підготовки конкурентноспроможних на світовому ринку фахівців. Рассмотрены вопросы усовершенствования и модернизации учебного процесса, в частности лекционных и семинарских занятий, самостоятельной работы и педагогического контроля и оценки знаний студентов на основе комплексного использования преимуществ как новой кредитно-модульной, так и традиционной системы обучения, что позволит приблизить уровень и качество образования к европейским стандартам подготовки конкурентоспособных на мировом рынке специалистов. Issues of improvement and modernization of educational process, including lectures and seminars, independent work and pedagogical control and assessment of students' knowledge are considered on the basis of integrated use of advantages of both new credit module and traditional system of education, which will bring the level and quality of education closer to European standards. training competitive in the world market of specialists.