Перегляд за Автор "ResearcherID: I-7336-2016"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Емпіричне дослідження правосвідомості майбутніх працівників поліції(Право і Безпека. - 2016. - № 2 (61). - С. 135–140, 2016) Посохова, Я. С.; Posokhova, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; ResearcherID: I-7336-2016Досліджено правосвідомість майбутніх офіцерів патрульної поліції України. Дослідження проведено серед слухачів курсів первинної професійної підготовки працівників патрульної служби. Встановлено, що у більш ніж половини випробовуваних правосвідомість в основному сформована, повною сформованістю правосвідомості характеризується незначний відсоток слухачів. Отримані дані сприятимуть більш точному прогнозу успішності професійної діяльності майбутнього працівника патрульної поліції.Документ Пам’ятка працівника Національної поліції України : інф.-довід. матеріал(Харків: ХНУВС, 2017. – 52 с., 2017) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018; Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277; Посохова, Я. С.; Posokhova, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; ResearcherID: I-7336-2016У пам’ятці розкрито специфіку професійного спілкування поліцейських, наведено психологічні вправи та описано психологічний досвід щодо вдосконалення навичок комунікації. Запропоновані практичні рекомендації визначають алгоритм дій поліцейського в різних ситуаціях спілкування.Документ Проблема ідентичності та визначення психологічних основ її вивчення(Право і безпека. - 2015. - № 2 (57). - С. 217–221., 2015) Посохова, Я. С.; Posokhova, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; ResearcherID: I-7336-2016Проаналізовано теоретичні підходи до визначення поняття «ідентичність», зроблено спробу визначення ідентичності правоохоронців. З метою дослідження методологічних, концептуальних і методичних підходів, які обумовили різні тлумачення поняття ідентичності в психологічній науці, обґрунтовано природу ідентичності, зумовлену глибокою потребою людини у визнанні з боку інших, у самореалізації та очікуванні позитивного оцінювання з боку інших. Розглянуто основні погляди дослідників на ідентичність; зазначено, що ідентичність розглядається як один з найважливіших психологічних механізмів особистості та ін. Практична значущість статті полягає в можливості використання результатів теоретичного дослідження у викладанні лекційних курсів із психології та як методологічного підґрунтя емпіричних досліджень різних аспектів ідентичності.Документ Психологічне дослідження переживань пов’язаних з робою у майбутніх поліцейських(Молодий вчений. - 2016. - № 3 (30). - С. 603-607, 2016) Посохова, Я. С.; Posokhova, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; ResearcherID: I-7336-2016Проведено психологічне дослідження серед слухачів курсів первинної професійної підготовки для працівників патрульної служби з урахуванням різних аспектів переживань, пов'язаних з роботою за шкалою AVEM. Показана важливість якісної оцінки переживань в процесі навчальної і професійної адаптації, а шкала AVEM є ефективним інструментом оцінки рівня адаптації організму до умов екстремальних ситуацій професійної діяльності.Документ Психологічні особливості професійно-правової ідентичності правоохоронців (на прикладі поліцейських підрозділів України) : автореферат дисертації(Харків, 2016) Посохова, Я. С.; Posokhova, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; ResearcherID: I-7336-2016; Євдокімова, О. О. - науковий керівникУ дисертації здійснено детальний теоретичний аналіз проблеми професійної та правової ідентичності, визначено поняття професійно-правової ідентичності правоохоронця та надані результати її багаторакурсного емпіричного дослідження. Виявлено специфіку компонентів професійно-правової ідентичності патрульних поліцейських на початковому етапі професіоналізації, а саме, функціональної структури правосвідомості та її компонентів; професійної правомірної спрямованості та рівнів правового розвитку; особистісної та соціальної ідентичності у термінах фізичних, інтелектуальних, моральних рис особистості та співвіднесення себе з певною соціальною группою, а також, професійного самоздійснення та затребуваності, бар’єрів психологічної переідентифікації, професійної ідентичності/маргіналізму, типів поведінки в ситуаціях професійних вимог, кар’єрної мотивації. Визначено факторну структуру професійно-правової ідентичності та її зміни у патрульних поліцейських на початковому етапі професіоналізації. На основі багатопланового емпіричного дослідження автором емпірично встановлено конгруентність процесів правової та професійної ідентифікації в ході професійного становлення правоохоронців. Теоретичні та практичні напрацювання дисертаційної роботи можуть бути використані у формуванні програм та методичних комплексів у процесі навчальної підготовки особового складу поліцейських підрозділів та у професійній діяльності відділень психологічного забезпечення відділів кадрового забезпечення діяльності патрульної поліції.Документ Соціальний інтелект поліцейських у контексті їх комунікативної компетентності(Право і безпека. – 2018. – № 1(68). – С. 31-38, 2018) Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4211-7277; Пономаренко, Я. С.; Ponomarenko, Ya. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; ResearcherID: I-7336-2016Професійна діяльність поліцейських вимагає наявності певного рівня навичок комунікації. Недостатня сформованість таких комунікативних компетенцій робить їх уразливими під час несення служби. Тому метою статті є емпіричне дослідження особливостей соціального інтелекту майбутніх поліцейських із різним рівнем комунікативної толерантності. Було застосовано опитувальник «Загальна комунікативна толерантність» (В. В. Бойко) й тест «Соціальний інтелект» (Дж. Гілфорд в адаптації О. Михайлової). Вибірку склали 132 слухачі курсів первинної професійної підготовки поліцейських Харківського національного університету внутрішніх справ. Теоретично обґрунтовано, що комунікативна толерантність виступає в діяльності поліцейського необхідним внутрішнім регулятором спілкування та поведінки, а соціальний інтелект поліцейського у його професійній діяльності в контексті його комунікативної компетентності є своєрідним психологічним ресурсом професійного розвитку та саморозвитку. Зазначено, що професійна діяльність поліцейського повинна регламентуватися не лише професійними нормами та стандартами поведінки, але й етичними нормами, суспільною думкою й соціальними очікуваннями в суспільстві.Документ Специфіка психологічних бар’єрів професійної переідентифікації поліцейських на початкових етапах професійної діяльності(Право і безпека. – 2016. – № 4 (63). – С. 142–148, 2016) Посохова, Я. С.; Posokhova, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; ResearcherID: I-7336-2016Подано науковий аналіз проблеми психологічних бар’єрів професійної переідентифікації особистості на різних етапах професійної діяльності. З’ясовано, що психологічні бар’єри в більшості випадків – це реакція людини на об’єктивні труднощі. В емпіричному дослідженні отримані результати дозволили встановити, що порівняно з етапом первинної професійної підготовки у працюючих поліцейських вірогідно підвищується бар’єр помилкової установки, який свідчить про «міфотворчі», «романтичні» уявлення патрульних поліцейських стосовно своєї професії. На етапі професійної діяльності зменшується бар’єр сприйнятливості до нового, що зумовлює відхід від професійного догматизму, «вузькості» освіти, посилення орієнтації на нові ідеї, засоби діяльності та стратегії поведінки.Документ Характеристика основних рис особистості працівника міліції 1920-х років: спроба історико-психологічної реконструкції(Право і безпека. – 2017. – № 4 (67). – С.142-148, 2017) Греченко, В. А.; Grechenko, V. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6046-0178; Посохова, Я. С.; Posokhova, Y. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; ResearcherID: I-7336-2016Проаналізовано основні аспекти психології працівника міліції в Українській СРР у 1920-х роках. Основну увагу приділено чинникам, які впливали на формування особистості працівника міліції, зокрема подіям збройної боротьби Української революції 1917–1921 рр., соціальному походженню працівників, їх загальноосвітньому та політичному рівню, впливу національної психології, соціально-економічним умовам нової економічної політики.