Перегляд за Автор "Sappa, H.-M. M."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Національна ідентичність як соціокультурний феномен(Virtus: Scientific Journal. – 2016. - Juni (№ 8). - P. 64-68, 2016) Гузьман, О. А.; Huzman, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1694-0131; Саппа, Г.-М. М.; Sappa, H.-M. M.В роботі обговорюються основні аспекти дослідження національної ідентичності як соціокультурного феномену. Особлива увага дослідження зосереджена на тому, що національна ідентичність формується під впливом об’єктивних умов життя та свідомо коригується різними соціальними агентами. На сьогоднішній день діяльність цих агентів не узгоджена за такими параметрами як мета, форми, засоби впливу. Тому створюється підстава для формування множинних, інколи неузгоджених за змістом і спрямованістю, варіантів національних ідентичностей.Документ Первинна професійна орієнтація молоді: соціально-технологічний аспект(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2014. – № 3 (66). – С. 247-256, 2014) Саппа, Г.-М. М.; Sappa, H.-M. M.; Болотова, В. О.; Bolotova, V. O.; Ляшенко, Н. О.; Liashenko, N. O.Розглянуто поняття первинної та вторинної профорієнтації, які відображають процеси допрофесійної і професійної підготовки. Запропоновано методологічні та методичні засади інтегральної соціальної технології первинної професійної орієнтації. Виділено основні принципи соціальної технології профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю. The notions of primary and secondary vocational guidance, which reflect the processes of pre-professional and professional training, are studied in the article. Рассмотрены понятия первичной и вторичной профориентации, которые отображают процессы допрофессиональной и профессиональной подготовки. Предложены методологические и методические основы интегральной социальной технологии первичной профессиональной ориентации. Выделены основные принципы социальной технологии профориентационной работы с учащейся молодёжью.Документ Первинна профорієнтація учнівської молоді в системі кадрової політики регіону(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2014. – № 4 (67). – С. 239-246, 2014) Саппа, М. М.; Sappa, M. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2242-1004; Саппа, Г.-М. М.; Sappa, H.-M. M.Розглянуто особливості і місце первинної профорієнтації учнівської молоді в системі регіональної кадрової політики. Виділено основні завдання регіональної кадрової політики. Проведено соціологічне дослідження професійних орієнтацій школярів на різних етапах їх соціального становлення, розглянуто особливості організації профорієнтаційної роботи в ряді провідних країн. На основі цього запропоновано основні напрямки організації профорієнтаційної роботи в контексті регіональної кадрової політики, які можуть бути застосовані у практичній роботі з підготовки кадрів для регіону. The work is concerning to consideration of the characteristics and place of primary vocational guidance of student youth in the system of regional personnel policy. Рассмотрены особенности и место первичной профориентации ученической молодёжи в системе региональной кадровой политики. Выделены основные задачи региональной кадровой политики. Проведено социологическое исследование профессиональных ориентаций школьников на разных этапах их социального становления, рассмотрены особенности организации профориентационной работы в ряде ведущих стран. На основе этого предложены основные направления организации профориентационной работы в контексте региональной кадровой политики, которые могут быть применены в практической работе по подготовке кадров для региона.Документ Процес професійного самовизначення учнівської молоді: модельний аналіз(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2011. – № 2 (53). Спец. вип.: Незалежній Україні – 20 років. – С. 343-351, 2011) Саппа, Г.-М. М.; Sappa, H.-M. M.Проведено модельний аналіз процесу професійного самовизначення учнівської молоді. Модель професійного самовизначення учнівської молоді включає в себе певні стадії і фактори, які складають структуру процесу, що відтворюється за принципом соціалізації. The model analysis of the process of professional self-determination of the youth studying in schools is conducted. The model of professional self-determination of the youth studying in schools contains certain stages and factors, that make the structure of the process, which is recreated by the principle of socialization. Проведён модельный анализ процесса профессионального самоопределения ученической молодежи. Модель профессионального самоопределения ученической молодежи включает в себя определенные стадии и факторы, которые составляют структуру процесса, который воссоздается по принципу социализации.Документ Спортивна команда: психологічний аспект командоутворення(Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 160 - 163., 2020) Саппа, Г.-М. М.; Sappa, H.-M. M.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5897-4276; Саппа, М. М.; Sappa, M. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2242-1004В роботі з позицій концепції командоутворення розглянуті психологічні особливості менеджменту спортивної команди. Вказано на роль низки психологічних факторів, що мають провідне значення у досягненні успіху командою. В работе с позиций концепции командообразования рассмотрены психологические особенности менеджмента спортивной команды. Указано на роль ряда психологических факторов, имеющих ведущее значение в достижении успеха командой. In the work, from the standpoint of the concept of team building, psychological features of sports team management. The role of a number of psychological factors that have a leading importance in the success of the team.Документ Харизма і "псевдохаризма"(Актуальні напрями практичної психології і психотерапії : матеріали VIII Міжнар. наук.- практ. конф. молодих вчених, студентів та аспірантів (м. Харків, 16 груд. 2020 р.). - Харків: ХНУВС, 2020. - С. 150 - 153., 2020) Саппа, Г.-М. М.; Sappa, H.-M. M.; Саппа, М. М.; Sappa, M. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2242-1004В статті розкриваються поняття "харизма" і "псевдохаризма".Документ Харизма і «псевдохаризма»(Актуальні напрями практичної психології і психотерапії : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених, студентів та аспірантів (м. Харків, 16 груд. 2020 р.). - Харків: ХНУВС, 2020. - С. 150-153, 2020) Саппа, Г.-М. М.; Sappa, H.-M. M.; Саппа, М. М.; Sappa, M. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2242-1004Розглянуто поняття харизми з точки зору психології, як поєднання в людині внутрішніх психологічних якостей і зовнішніх поведінкових навичок, що дозволяє їй здійснювати вплив на людей. The concept of charisma from the point of view of psychology is considered as a combination of internal psychological qualities and external behavioral skills in a person, which allows him to influence people. Рассмотрено понятие харизмы с точки зрения психологии, как сочетание в человеке внутренних психологических качеств и внешних поведенческих навыков, что позволяет ей оказывать влияние на людей.