Перегляд за Автор "Savchenko, O. O."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Публікація Basic Grammar: Reference and Practice: Part II: навчальний посібник(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; Бортник, Ю. М.; Bortnyk, Yu. M.; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Савченко, О. О.; Savchenko, O. O.; Юлія БортнікВ посібнику зібрана певна кількість граматичного матеріалу, яка складається з теоретичної та практичної частини. Низка різноманітних вправ розташована за головними граматичними темами, які охоплюють систему англійських часів, пасивний стан, модальні дієслова, безособові форми дієслова, порівняльний ступінь прикметників, теперішній досконалий час, минулий довершений час, умовні придаткові речення, тощо. Вправи містять нескладну лексику та матеріал для запам’ятовування основних граматичних форм і вироблення навичок їхнього застосування. Посібник створений для розвитку навичок академічної мови та критичного мислення, що необхідні для успішного навчання в університеті на різних факультетах.Публікація Lexical approach to teaching english grammar to the students of military and law enforcement universities(Наукові інновації та передові технології. - 2023. - № 1(15). - С. 328-342, 2023) Savchenko, O. O.; Савченко О. О.; Horbach, N. L.; Горбач, Н. Л.; Kalchenko, T. M.; Кальченко, Т. М.; Bortnyk, Yu. M.; Бортник, Ю. М.; Юлія БортнікЛексичний підхід визначає лексику як основу мови та підкреслює принцип, що мова складається з граматизованої лексики. Протягом останніх десятиліть цей підхід викликає велику зацікавленість у тих, хто вивчає іноземну мову, як альтернатива традиційним методам навчання, що засновані на вивченні граматичних правил. Лексичний підхід базується на здатності розуміти та створювати фрази іноземною мовою як лексичні одиниці (фрагменти). Лексичний підхід до навчання граматиці розуміється як навчання граматичним явищам, таким як словоформи, словосполучення та мовні моделі, що є скоріше лексикою, ніж граматичними правилами. Для підвищення ефективності усного мовлення навчання має бути зосереджене на виконанні цілого комплексу практичних граматичних дій, що передбачає розуміння правильної послідовності граматичних операцій. Оволодіння граматикою означає, що студент не тільки знає окреме правило, але й вміє реалізувати конкретне граматичне явище і правильно його вживає в мовленні. Лексичний підхід до навчання англійської мови для військових і правоохоронців має базуватися на роботі з комунікативно важливим граматичним матеріалом та професійно-орієнтованою лексикою, підібраною відповідно до вимог навчальної програми, з урахуванням стратегій й способів навчання. Це зумовлює необхідність пошуку нових шляхів оновлення та оптимізації процесу навчання іноземної мови у навчальних закладах, що готують військових та правоохоронців, для забезпечення оволодіння іноземною мовою, специфіка якої визначається подальшою професійною діяльністю військових спеціалістів та фахівців внутрішніх справ. У статті пропонується огляд основних теоретичних засад лексичного підходу з урахуванням методологічного підгрунтя та педагогічних наслідків використання даного підходу в контексті навчання фахівців зазначених спеціальностей граматиці англійської мови.Документ Алгоритм документування злочинів, пов’язаних з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів, а також організацією або утриманням місць для їх незаконного вживання, виробництва чи виготовлення : наук.-метод. рек.(Харків : ХНУВС, 2016. – 162 с., 2016) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Науково-дослідна лабораторія з проблем протидії злочинності; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Савченко, О. О.; Savchenko, O. O.; Федосова, О. В.; Fedosova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5577-8333; ResearcherID: I-7854-2016У науково-методичних рекомендаціях визначені загальні правові положення, розкрито організаційно-тактичні основи документування злочинів, пов’язаних з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів, а також організацією або утриманням місць для їх незаконного вживання, виробництва чи виготовлення, а також показані особливості проведення слідчих (розшукових) та негласних слідчих (розшукових) дій при їх розслідуванні. Для оперативних та слідчих працівників органів та підрозділів Національної поліції, а також викладачів, ад’юнктів, курсантів і студентів ВНЗ МВС України та інших навчальних закладів юридичного спрямування.Документ Основні граматичні відмінності між американським та британським варіантами англійської мови(Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія. - 2022. - Вип. 55. - С. 153-158, 2022) Горбач, Н. Л.; Horbach, N. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1965-902X; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Савченко, О. О.; Savchenko, O. O.Висвітлено основні причини виникнення відмінностей між двома варіантами англійської мови. Розглянуто граматичні особливості американського варіанта англійської мови, що починався як «спрощена мова», в основі якої лежала розмовна мова британської буржуазії та торговців, а потім зазнав певних змін. Розкрито сутність цих граматичних відмінностей та вироблено можливі способи оптимального пред’явлення інформації про ці відмінності під час вивчення англійської мови.Документ Особливості досудового розслідування незаконного виробництва, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, пересилання чи збуту наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів в умовах нового кримінального процесуального та оперативно-розшукового законодавства : наук.-метод. рек.(Харків : ХНУВС, 2015. - 99 с., 2015) ХНУВС; Kharkiv National University of Internal Affairs; Навчально-науковий інститут підготовки фахівців кримінальної міліції; Науково-дослідна лабораторія з проблем протидії злочинності; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Савченко, О. О.; Savchenko, O. O.; Прібиткова, Н. О.; Pribytkova, N. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7944-5712; ResearcherID: I-7026-2016У рекомендаціях надана кримінально-правова характеристика та особливості кваліфікації незаконного виробництва, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, пересилання чи збуту наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів. Проаналізовані слідчі ситуації, версії, планування та алгоритм першочергових дій при розслідуванні незаконного виробництва, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, пересилання чи збуту наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів. Розкриті особливості кваліфікації та розслідування злочинів, пов’язаних із незаконним збутом наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів за допомогою мережі Інтернет.Публікація Причини та види іншомовної тривожності під час вивчення другої мови(Наукові інновації та передові технології. - 2023. - № 14(28). - С. 945-953, 2023) Горбач, Н. В.; Horbach , N. V.; Кальченко, Т. М.; Kalchenko, T. M.; Бортник, Ю. М.; Bortnyk , Yu. M.; Cавченко, О. О.; Savchenko, O. O.; Юлія Бортнік; Кальченко Тетяна МихайлівнаВиявлено причини іншомовної тривожності у студентів та розкрито способи її подолання. Встановлено найпоширеніші види діяльності, які викликають іншомовну тривожність серед студентів. Розглянуто подолання почуття тривожності під час вивчення другої мови та взаємозв'язок між тривожністю та іншими мовними навичками: читанням, аудіюванням і письмом.