Перегляд за Автор "Seryogin, V. O."
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Визуальное (зрительное) прайвеси(Форум права. – 2014. – № 1. – С. 431–438., 2014) Серегин, В. А.; Серьогін, В. О.; Seryogin, V. O.Раскрыты сущность и содержание визуального (зрительного) прайвеси как элемента права на неприкосновенность частной жизни, а также его роль и значение в аспекте обеспечения конституционно-правового статуса человека и гражданина. Выделены компоненты визуального (зрительного) прайвеси в зависимости от его состояний. Определена взаимосвязь между визуальным и иными аспектами прайвеси (пространственным, временным и др.).Документ Генетичне прайвесі: проблеми правового захисту(Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2008. - № 4. – С. 53-61, 2008) Серьогін, В. О.; Seryogin, V. O.З'ясовуються основні загрози прайвесі, породжені новітніми здобутками в галузі генетики, та формулюються засади правового регулювання в цій сфері, спрямовані на захист персональної генетичної інформації від протиправного збору й використання.Документ Законодавче забезпечення комунікаційного прайвесі в Україні(Право і безпека. - 2011. - № 1. - С. 8-13, 2011) Серьогін, В. О.; Seryogin, V. O.Здійснено спробу системної, розгорнутої характеристики законодавчого забезпечення комунікаційного прайвесі в Україні. Зроблено висновок, що українському законодавству бракує системності та єдності підходів до регулювання комунікаційного прайвесі, а відсутність належного інституційного механізму у поєднанні з низьким рівнем загальної правосвідомості суттєво знижує його ефективність.Документ Захист інформаційного прайвесі за законодавством України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2011. – № 1 (52). – С. 261-271, 2011) Серьогін, В. О.; Seryogin, V. O.Здійснено спробу системної, розгорнутої характеристики законодавчого забезпечення інформаційного прайвесі в Україні. Підкреслено, що українському законодавству не вистачає системності та єдності підходів до регулювання одноманітних інформаційних відносин, а відсутність належного інституційного механізму в поєднанні з низьким рівнем загальної правосвідомості суттєво знижує його ефективність. An attempt of systematic, detailed characteristic of information privacy legislation guaranteeing in Ukraine is realized. There is a conclusion made that Ukrainian legislation has a lack of systematization and unity of the methods concerning the repetitive informational relations’ regulation. So the absence of proper institutional mechanism combined with a low level of legal consciousness reduces substantially its effectiveness. Осуществлена попытка системной, развернутой характеристики законодательного обеспечения информационного прайвеси в Украине. Сделан вывод, что украинскому законодательству не хватает системности и единства подходов к регулированию однообразных информационных отношений, а отсутствие должного институционального механизма в сочетании с низким уровнем общего правосознания существенно снижает его эффективность.Документ Зміст і обсяг права на недоторканність приватного життя (прайвесі)(Вісник Академії правових наук України. - 2010. - № 4. - С. 88-97, 2010) Серьогін, В. О.; Seryogin, V. O.Зроблено системний аналіз аспектів змісту і обсягу права на недоторканність приватного життя (прайвесі).Документ Медичне прайвесі: концептуальний підхід(Форум права. – 2012. – № 4. – С. 808-813, 2012) Серьогін, В. О.; Seryogin, V. O.Узагальнено світовий досвід правового забезпечення недоторканності приватного життя у сфері охорони здоров’я, а також формування на цій основі цілісної концепції медичного прайвесі, котра могла б стати доктринальною основою для удосконалення вітчизняного законодавства у даній сфері.Документ Основні тенденції розвитку державності на сучасному етапі(Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Сер.: Право. - 2011. - Вип. 10. - С. 18-22, 2011) Серьогін, В. О.; Seryogin, V. O.Виокремлено й описано основні тенденції розвитку державності на сучасному етапі, що визначають пріоритетні напрями еволюції державного механізму переважної більшості країн світу з точки зору його внутрішньої побудови, нормативно-правової основи та порядку функціонування. До таких тенденцій віднесено руйнацію державного монізму; прагнення до розбудови справді демократичної, правової, соціальної держави; розширення конституційно-правової основи організації та діяльності органів державної влади тощо.Документ Право на анонімність як елемент прайвесі(Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2014. – Вип. 24. Т. 1. – С. 154–159, 2014) Серьогін, В. О.; Seryogin, V. O.У статті розкривається сутність і зміст права на анонімність як елемента прайвесі, а також його роль і значення в аспекті забезпечення конституційно-правового статусу людини і громадянина. Виокремлюються компоненти права на анонімність залежно від його станів. Визначається взаємозв’язок між правом на анонімність та просторовим і часовим аспектами прайвесі.Документ Прайвесі у США: політико-правова теорія і практика(Форум права. – 2011. – № 1. – С. 891–897, 2011) Серьогін, В. О.; Seryogin, V. O.Здійснено спробу системної, розгорнутої характеристики змісту й обсягу права на недоторканність приватного життя (прайвесі) як одного з основних прав людини і громадянина у США. Зроблено висновок, що формування даного права в США розпочалося зі сприйняття відповідної наукової концепції суддями та втілення її у прецедентну практику американських судів. З’ясовано, що законодавство США про прайвесі перебуває у некодифікованому вигляді, а стан дотримання даного права після 2001 р. неухильно погіршується.Документ Соціальні мережі як загроза прайвесі(Форум права. – 2011. – № 2. – С. 822–827, 2011) Серьогін, В. О.; Seryogin, V. O.Здійснено спробу системної, розгорнутої характеристики потенційних загроз прайвесі, що містять у собі соціальні мережі. Узагальнено зарубіжний досвід у даній сфері. Зроблено висновок, що у спеціальному законодавстві необхідно закріпити три фундаментальні принципи, дотримання яких могли б вимагати користувачі: право на прийняття обґрунтованих рішень, право на контроль і право на вихід.Документ Фонетическое (звуковое) прайвеси(Форум права. – 2013. – № 4. – С. 339–346, 2013) Серегин, В. А.; Seryogin, V. O.; Серьогін, В. О.Раскрывается сущность и содержание фонетического (звукового) прайвеси как элемента права на неприкосновенность частной жизни, а также его роль и значение в аспекте обеспечения конституционно-правового статуса человека и гражданина. Выделяются компоненты фонетического (звукового) прайвеси в зависимости от его состояний. Определяется взаимосвязь между фонетическим и иными аспектами прайвеси (пространственным, временным и др.).