Перегляд за Автор "Shevnin, S. M."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Legal principles of the budget management in Ukraine(Право і безпека. – 2018. – № 1(68). – С. 13-16, 2018) Shevnin, S. M.; Шевнін, С. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2195-3831Метою статті було дослідити дискусійні питання щодо бюджетного менеджменту в Україні, а також навести власне бачення правових основ бюджетного менеджменту та його складової в бюджетному процесі. Методи. При розгляді статті було використано теоретичні та емпіричні методи, такі як: аналіз, аналогія, моделювання, системний аналіз. Результати. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти бюджетного менеджменту. Наголошено, що бюджетний менеджмент містить сукупність взаємопов’язаних дій, прийомів в методів, спрямованих на управління бюджетними ресурсами та відносинами, що виникають у процесі руху бюджетних потоків. Основним питанням, яке намагається вирішити бюджетний менеджмент, є таке: яким чином забезпечити найбільш ефективне управління цим рухом і відносинами, що виникають з цього приводу. Це реалізується у предметі бюджетного менеджменту – бюджетному процесі та управлінні ним. Система управління бюджетом тісно пов’язана з більш загальною категорією управління фінансами та фінансових відносин. Сам процес такого впливу здійснюється через функціонування фінансової політики. Відповідно однією зі складових системи управління фінансами є система управління бюджетом. Співставлено поняття бюджетного менеджменту та управління бюджетними коштами. Детально проаналізовано предмет бюджетного менеджменту й основні його ознаки. Значну увагу приділено бюджетному плануванню, оскільки від правильного визначення планових показників бюджету залежить якість його виконання. Розглянуто кошторисне планування, яке охоплює комплекс заходів з визначення обсягів і напрямів використання коштів бюджетних установ на плановий рік. Під таким плануванням автор розуміє процес складання, розгляду та затвердження кошторисів бюджетних установ; зазначено, що він є складовою бюджетного планування. Визначено роль Міністерства внутрішніх справ України у здійсненні ефективного управління бюджетними коштами, а також запропоновано шляхи вдосконалення управління бюджетними коштами в умовах децентралізації та демократизації держави. Висновки. Наголошено, що об’єктом бюджетного менеджменту є основний централізований державний фонд фінансових ресурсів, яким є бюджет держави. Предметом є бюджетний процес та управління ним. На підстав цього зроблено висновок, що бюджетний менеджмент є ідентичним поняттю управління бюджетними коштами. У свою чергу, управлінням бюджетними коштами визнається сукупність дій учасника бюджетного процесу відповідно до його повноважень, пов’язаних із формуванням і використанням бюджетних коштів. Запропоновано внести певні корективи до визначення «управління бюджетними коштами».Документ Правові засади здійснення Міністерством внутрішніх справ України управління бюджетними коштами : автореф. дис.(Харків, 2019) Шевнін, С. М.; Shevnin, S. M.; Шевнин, С. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2195-3831; Гетманець, О. П. - науковий керівникУ дисертації досліджено правові засади здійснення Міністерством внутрішніх справ України управління бюджетними коштами. Надано авторські визначення «управління бюджетними коштами МВС» та з’ясовано цілі, завдання, функції та принципи управління бюджетними коштами МВС на стадіях бюджетного процесу. Проаналізовано бюджетні повноваження МВС як головного розпорядника бюджетних коштів на стадіях бюджетного процесу. Доведено потребу в посиленні ролі МВС як головного розпорядника бюджетних коштів у бюджетному процесі шляхом поширення повноважень щодо нормативно-правового забезпечення управління бюджетними коштами в напрямку середньострокового та довгострокового планування, впровадження сучасних інструментів бюджетного планування в бюджетну діяльність МВС. Визначено стратегічні напрями вдосконалення правових засад здійснення МВС України управління бюджетними коштами.Документ Правові принципи фінансування правоохоронної діяльності в Україні(Європейські перспективи. - 2018. - № 3. - С. 23-30, 2018) Шевнін, С. М.; Shevnin, S. M.Визначено загальноправові принципи організації діяльності поліції та принципи бюджетного фінансування правоохоронної діяльності, на підставі яких сформульовано принципи фінансування правоохоронної діяльності з урахуванням прав на некомерційну господарську діяльність установ Міністерства внутрішніх справ України. The general legal principles of organization of police activity and principles of budgetary financing of law enforcement activity are determined, on the basis of which the principles of financing of law enforcement activity are formulated taking into account the rights to non-commercial economic activity of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. Определены общеправовые принципы организации деятельности полиции и принципы бюджетного финансирования правоохранительной деятельности, на основании которых сформулированы принципы финансирования правоохранительной деятельности с учетом прав на некоммерческую хозяйственную деятельность учреждений Министерства внутренних дел.Документ Процесуальні особливості формування бюджетних коштів Міністерства внутрішніх справ України(Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. - 2017. - № 6, т. 4. - С. 368-371, 2017) Шевнін, С. М.; Shevnin, S. M.Проаналізовано особливості процедури формування бюджетних коштів Міністерства внутрішніх справ України як складової частини бюджетного процесу в країні. Розглянуто стадії бюджетного процесу, визначено функції Міністерства внутрішніх справ України як учасника бюджетного процесу, відповідального за формування бюджетних коштів на правоохоронну діяльність. Наведено доктринальні позиції та з’ясовано особливості етапів проведення бюджетного процесу з формування коштів Міністерства внутрішніх справ на стадіях складання, розгляду та затвердження державного бюджету. Сформульовано пропозиції з удосконалення теоретичних засад щодо зазначеної проблеми.