Перегляд за Автор "Tytarenko, O. O."
Зараз показуємо 1 - 14 з 14
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання сценарного підходу при формуванні та реалізації державної політики в сфері протидії злочинності(Південноукраїнський правничий часопис. -2018. - № 4, ч. 1. С. 68–71, 2018) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.Досліджено загальні переваги використання сценарного методу прогнозування у дослідженні майбутнього стану злочинності, що впливає на формування та реалізацію державної політики в сфері протидії злочинності. Зроблено акцент на формування трьох основних сценаріїв побудови політики в сфері протидії злочинності залежно від стану злочинності: оптимістичний, песимістичний та реалістичний.Документ До питання спеціальних методів дослідження зв’язку архітектурно-просторових характеристик середовища і його криміногенності(Актуальні проблеми сучасної науки в дослідженнях молодих учених : тези доп. учасників наук.-практ. конф. з нагоди святкування Дня науки, відзначення Дня Європи та 70-річчя заснування Ради Європи (м. Харків, 16 трав. 2019 р.). - Харків, 2019. - С. 176-181, 2019) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3271-9402Зазначено, що в Україні вивчення питання впливу архітектурного середовища на злочинність є малодослідженим, а вимоги кримінологічної безпеки міського середовища переважно не враховуються в процесі проектування та містобудування. Наголошено на необхідність використання спеціальних методів наукового пізнання, які допоможуть отримати кримінологічно важливу інформацію про вплив архітектурного простору на злочинність. Опрацювання інформації на основі отриманих даних та аналізів існуючої ситуації дозволить виділити середовищні проблеми і недоліки в архітектурно-просторовій організації міської території, здійснити причинно-наслідковий аналіз та оцінку просторової ситуації.Документ До питання удосконалення системи суб’єктів ініціювання розроблення державних цільових програм з протидії злочинності в Україні(Jurnalul juridic national: teorie şi practică = Национальный юридический журнал: теория и практика. - 2019. - № 4, ч. 1 (August ). - С. 163-167, 2019) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.Здійснено аналіз сучасного стану функціонування системи суб’єктів ініціювання розробки державних програмних документів з протидії злочинності. Результати дослідження показали на наявність певних прогалин в нормативно-правовій регламентації функціонування такої система, зокрема, в Законі Україні «Про державні цільові програми» (2004). Встановлено необґрунтовану відсутність в Законі України «Про державні цільові програми» (2004) таких суб’єктів ініціювання розробки програм з протидії злочинності, як Президент України та Рада національної безпеки і оборони України. Зроблено висновок про можливість віднесення до системи суб’єктів ініціювання програмних документів громадськості. Сформовано низку пропозицій, спрямованих на удосконалення нормативно-правового врегулювання функціонування такої системи суб’єктів, що в подальшому забезпечить своєчасність та динамічність розробки програмних документів, які спрямовані на реалізацію державної політики в сфері протидії злочинності.Документ Досвід Бразилії в програмуванні протидії злочинності(Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Юриспруденція. - 2019. - № 38. - С.149-152, 2019) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3271-9402Стаття присвячена дослідженню досвіду Бразилії в питанні програмування (формування державних програм) протидії злочинності в сучасних умовах. встановлено, що на федеральному рівні в Бразилії формуються програми забезпечення громадської безпеки, які спрямовані в тому числі і на протидію злочинності. Основні акценти таких програм зосередженні на: 1) зниження насильницьких злочинів, грабежів, протидії бандам; 2)реалізацію соціальних проектів на територіях, постраждалих від насильства; 3) формування проектів профілактики на муніципальному рівні; 4) реалізацію програм територіальної поліції і 5) формування людського і технічного капіталу в сфері безпеки.Документ Досвід Латвії в програмуванні протидії злочинності: можливості для України(Журнал східноєвропейського права. - 2019. - № 65. - С. 75-80, 2019) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.Розглянуто досвід Латвії в програмуванні протидії злочинності в сучасних умовах. Встановлено, що єдина комплексна державна програма протидії злочинності відсутня. За результатами проведеного дослідження обґрунтовується можливість запозичення досвіду Латвії для України в частині визначення альтернативних джерел фінансування програмних документів, а також запровадження моделі «Програма-проектів».Документ Досвід Німеччини в програмуванні протидії злочинності в сучасних умовах(Право і суспільство. - 2019. - № 4. - С. 267-274, 2019) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.Розглянуто досвід Німеччини в програмуванні протидії злочинності в сучасних умовах. Встановлено, що останнім часом у країні фіксується поступове зниження рівня злочинності, що пояснюється ефективною реалізації державної політики в протидії злочинності, яка відображається у відповідних стратегічних та програмних документах.Документ Досвід Франції у програмуванні протидії злочинності в сучасних умовах: підходи, рівні, фінансове забезпечення(Соціально-правові студії. - 2019. - Вип. 3(5). - С. 8-13, 2019) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.Досліджено досвід Франції з питань програмування протидії злочинності (підходи, рівні, фінансування) та визначено позитивні підходи і практики, які можуть бути запозичені Україною та враховані під час розроблення відповідних стратегічних документів на державному рівні в цій сфері. Концепція протидії злочинності у Франції формується на застосуванні двох підходів: соціальної профілактики та ситуаційного попередження злочинів, що відображені в Національній стратегії з попередження правопорушень на 2013–2017 (далі – Стратегія/Національна стратегія), яка реалізується і нині. Стратегією передбачається реалізація трьох національних програм, 12 Планів дій із реалізації програм та національних проєктів. По суті за своєю структурою Національна стратегія є універсальним стратегічним документом, який можна визначити як «Стратегію програм та заходів». З’ясовано, що у Франції, як і в інших країнах Європейського Союзу (далі – ЄС), під час формування програм протидії злочинності акцентується на здійсненні впливу на загальнокримінальну злочинність (злочинність молоді, насильницьку злочинність стосовно жінок), а також на забезпеченні безпеки на місцевому рівні зі залученням громадськості. Реалізація Стратегії та державних програм здійснюється на рівні департаментів і муніципальному рівні. Встановлено, що важливу роль у формуванні і Національної стратегії, і державних превентивних програм відіграє Міжвідомчий комітет з протидії правопорушенням та радикалізації при Міністерстві внутрішніх справ Франції (CIPDR), Міжвідомчий фонд з попередження злочинності (FIPD) та місцеві (або міжмуніципальні) ради з безпеки та попередження правопорушень (CLSPD / CISPD).Документ Зарубіжний досвід програмування протидії злочинності: можливості для України : монографія(Київ : ФОП Маслаков, 2019. - 192 с., 2019) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3271-9402У монографії розглянуто досвід окремих зарубіжних країн (американського та європейського регіонів) у питаннях програмування протидії злочинності в сучасних умовах. На підставі проведеного порівняльного дослідження визначено специфіку формування державних програмних документів з протидії злочинності та окремих її видів, яка тісно пов’язана з адміністративнотериторіальним устроєм, національними традиціями та зі станом соціальноекономічного розвитку країни, політичною ситуацією, станом протидії злочинності та обраними підходами і моделями впливу на злочинність з урахуванням внутрішніх та зовнішніх загроз. Сформовано окремі пропозиції для України щодо запровадження кращих здобутків практики зарубіжних країн з програмування протидії злочинності на державному рівні. Для науковців, практичних працівників правоохоронних органів, державних службовців, викладачів, курсантів, студентів і широкого кола читачів, які цікавляться проблематикою протидії злочинності в сучасних умовах.Документ Застосування SWOT-аналізу для визначення стратегій впливу на злочинність під час формування державної комплексної програми протидії їй(Право та державне управління. - 2019. - № 4. - С. 124-131, 2019) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3271-9402Визначено можливі стратегії впливу на злочинність як базису для формування концепції державної програми протидії злочинності в сучасних умовах за допомогою методології SWOT-аналізу. Possible strategies for influencing crime as a basis for forming the concept of the state program to combat crime in modern conditions using the methodology of SWOT-analysis are identified. Определены возможные стратегии воздействия на преступность как базиса для формирования концепции государственной программы противодействия преступности в современных условиях с помощью методологии SWOT-анализа.Документ Кримінологічна складова частина у стратегічних документах реалізації державної політики з питань деокупації Донбасу (стан, проблеми та перспективи)(Порівняльно-аналітичне право. - 2018. - № 6. - С. 391-395, 2018) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3271-9402Автором здійснено аналіз кримінологічної складової частини в стратегічних документах щодо деокупації Донбасу. На підставі проведеного аналізу виявлені недоліки у формуванні цих стратегічних документів. Запропоновані заходи, спрямовані на посилення в них кримінологічної складової частини щодо забезпечення громадської безпеки.Документ Стан стратегічного планування та програмного забезпечення у сфері протидії злочинності в сучасних умовах(Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2019. – № 1 (20). – С. 66-79, 2019) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3271-9402Проаналізовано сучасний стан стратегічного планування та програмного забезпечення протидії злочинності в Україні. Зроблено акцент на дослідженні розроблених та ухвалених упродовж 2015–2018 років безпекових державних стратегій, концепцій, програм і планів з протидії окремим видам злочинності (організована злочинність, тероризм, відмивання «брудних коштів», незаконна міграція, торгівля людьми) з урахуванням загроз, що виникли внаслідок збройного конфлікту в Донецькій та Луганській областях, та визначення недоліків під час їх формування. На підставі аналізу нового Закону України «Про національну безпеку» від 21.06.2018 року розглянуто перспективи формування стратегії громадської безпеки. Обґрунтовано необхідність розробки та затвердження єдиної державної стратегії протидії злочинності в Україні та розробки на її основі відповідної державної програми.Документ Теорія та практика державного програмування протидії злочинності в Україні : дисертація(Харків, 2020) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3271-9402; Литвинов, О. М. - науковий консультантДисертація є першим в Україні дослідженням, в якому комплексно, з використанням сучасних методів пізнання, урахуванням новітніх досягнень правової науки на системному рівні аналізу та узагальнення виявлено, описано і пояснено феномен державного програмування протидії злочинності в Україні, сформовано кримінологічні сценарії трансформації злочинності, концепцію теоретичної моделі державної комплексної програми протидії злочинності, а також запропоновано систему заходів з удосконалення кримінологічної діяльності формування державних програм протидії злочинності.Документ Теорія та практика державного програмування протидії злочинності в Україні : автореф. дис.(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2020) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3271-9402; Титаренко, А. А.; Литвинов, О. М. - науковий консультантДисертація є першим в Україні дослідженням, в якому комплексно, з використанням сучасних методів пізнання, урахуванням новітніх досягнень правової науки на системному рівні аналізу та узагальнення виявлено, описано і пояснено феномен державного програмування протидії злочинності в Україні, сформовано кримінологічні сценарії трансформації злочинності, концепцію теоретичної моделі державної комплексної програми протидії злочинності, а також запропоновано систему заходів з удосконалення кримінологічної діяльності формування державних програм протидії злочинності.Документ Ієрархія керівних документів стратегічного планування та програмування у сфері протидії злочинності(Прикарпатський юридичний вісник. – 2018. – Вип. 4 (25), т. 3. – С. 106-112, 2018) Титаренко, О. О.; Tytarenko, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3271-9402Окреслено основні проблеми визначення ієрархії стратегічних документів державної політики в Україні, зокрема у сфері протидії злочинності. Наведено документи стратегічного планування та програмування державної політки у сфері протидії злочинності. Визначено недоліки у формуванні стратегічно-програмних документів із протидії тероризму, незаконній міграції, незаконному обігу наркотиків, корупції, а також злочинам, що посягають на кібербезпеку. Виявлено перспективи вдосконалення системи ієрархії стратегічних документів у сфері протидії злочинності.