Перегляд за Автор "Volik, V. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Публікація Approaches to education reform for children with special needs worldwide(Asia life sciences : The Asian international journal of life science. - 2019. - Suppl. 21(2). - 447-453, 2019) Reznik, O. M.; Volik, V. V.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.Стаття присвячена дослідженню реформи освіти для дітей з особливими потребами в усьому світі. У ньому зазначено, що одним із головних трендів світового освітнього процесу є впровадження інклюзивної освіти. У статті окреслено коло осіб з особливими освітніми потребами, де люди з інвалідністю займають особливе місце. Враховуючи основний принцип системи освіти у Великій Британії, було визначено, що основним напрямком розвитку освіти в цій країні є залучення дітей з особливими потребами до загальноосвітньої школи. У роботі розглянуто низхідний підхід до інклюзії у Великій Британії, визначено основні соціально-педагогічні причини, які стримують його впровадження. Проаналізовано рівень законодавчої підтримки інклюзивної освіти у Фінляндії, Норвегії, Данії та Франції, а також описано стан інклюзивної освіти на муніципальному рівні.