Перегляд за Автор "Yerokhin, A. L."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз і тестування якості CAPTCHA(Право і безпека. - 2010. - № 3 (35). - С. 251-254, 2010) Єрохін, А. Л.; Yerokhin, A. L.; Прись, І. С.; Prys, I. S.Розглянуто фільтр CAPTCHA з точки зору його ефективності та юзабіліті. На основі цього запропоновано інформативну схему тестування фільтру для перевірки його якості.Документ Оцінка ефективності обслуговування користувача в інформаційній мережі(Право і безпека. - 2009. - № 3. - С. 164-166, 2009) Єрохін, А. Л.; Yerokhin, A. L.; Турута, О. П.; Turuta, O. P.Запропоновано метод оцінювання ефективності наданого доступу до інформаційної мережі з точки зору користувача, його суб’єктивного уявлення. Розроблено функцію оцінки конкретного доступу. Вказано, що використання такої функції дозволяє встановити зв’язок між потребою користувача та об’єктивними характеристиками каналу зв’язку. Предлагается метод оценки эффективности предоставленного доступа к информационной сети с точки зрения пользователя, его субъективного представления. Разработана функция оценки конкретного доступа. Указано, что использование такой функции позволяет установить связь между потребностью пользователя и объективными характеристиками канала связи. The author offers a method of evaluation access to the information network for a user, its subjective viewpoint. Offered evaluation function is given access. Using such function allows to link user’s needs and the objective characteristics of communication channel. The above mentioned problem solving is actual in further work.Документ Проблеми швидкості завантаження веб-ресурсів на стороні клієнта: класифікація і методи рішення(Право і безпека. - 2010. - № 2 (34). - С. 262-267, 2010) Єрохін, А. Л.; Yerokhin, A. L.; Фролов, А. Ю.; Frolov, A. Yu.Розглянуто питання, пов’язані з поточним станом і продуктивністю веб-ресурсів у сучасному Інтернеті. Проведено аналіз методів вирішення проблем, що виникають унаслідок використання браузерами тих чи інших обмежень при завантаженні веб-ресурсів. Запропоновано рекомендації, що дозволяють приймати рішення щодо будь-якого аспекту клієнтської продуктивності завантаження веб-ресурсів.Документ Розробка функції довіри для покращання алгоритму автентифікації користувача(Право і Безпека. - 2008. - № 2, т. 7. - С. 209-213., 2008) Єрохін, А. Л.; Yerokhin, A. L.; Кухаренок, М. А.; Kukharenok, M. A.; Турута, О. П.; Turuta, O. P.У роботі проводиться аналіз алгоритму автентифікації. Автори пропонують використовувати ознаки агентів, історію для визначення довіри до дій агента. Наводяться проблеми, які виникають під час роботи агента з сервісом та пропонуються методи визначення причини проблемі та шляхи подолання. Як ефективний інструмент для визначення проблемних моментів запропонована функція оцінки довіри. В отчете рассматривается алгоритм аутентификации. Предлагается использовать различные признаки агентов, историю их работы для оценки доверия действию агента. Проводится анализ проблем, признаки и способы их решения. Предлагается метод оценки доверия для улучшения работы алгоритм аутентификации. In the paper algorithm of authentication is determined. The analysis of problems, sign and methods of their decision are conducted. The method of estimation of trust is offered for the improvement of work algorithm of authenticationДокумент Управління взаємодією студентів з ЕОМ(Право і Безпека. - 2008. - № 2, т. 7. - С. 198-204, 2008) Єрохін, А. Л.; Yerokhin, A. L.; Кольченко, О. В.; Kolchenko, O. V.У статті пропонується оригінальний підхід до розробки методу та програмних засобів для управління взаємодією особи, що навчається, з комп’ютером, на основі інтелектуальних моделей людино-машинної взаємодії. Розглядаються напрямки реалізації підходу та побудовано діаграми взаємодії користувачів з програмними системами. В статье предлагается оригинальный подход к разработке метода и программных средств для управления взаимодействием обучаемого с компьютером на основе интеллектуальных моделей человеко-машинного взаимодействия. Рассматриваются направления реализации подхода, а также построены диаграммы взаимодействия пользователей с программными системами. In article original approach to development of the method and software programs for governing interaction trained with computer on base of the intellectual models of the manmachine interaction is offered. The directions to realization of the approach, as well as is built diagrams of the user interaction with programm system are considered.