Перегляд за Автор "Zhitskii, Y. O."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Взаємодія оперативних підрозділів під час здійснення оперативного обслуговування об’єктів, які надають інформаційні послуги з використанням Інтернет(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2015. - № 2 (69). - С. 60-66., 2015) Жицький, Є. О.; Zhitskii, Y. O.Проаналізовано зміст терміна «взаємодія» та розкрито його структурні елементи в контексті оперативно-розшукової діяльності. Виділено кілька проблемних питань у сфері взаємодії оперативних підрозділів під час оперативного обслуговування високотехнологічних об’єктів, які надають інформаційні послуги з використанням Інтернет. Запропоновано шляхи вирішення цих проблемних питань. Виділено провідні суб’єкти внутрішньої та зовнішньої взаємодії. Сформульовано найбільш результативні напрями у міжнародній взаємодії в контексті досліджуваної проблематики.Документ Кримінальна розвідка та її співвідношення з оперативним обслуговуванням(Jurnalul juridic national: teorie şi practică = Национальный юридический журнал: теория и практика. - 2015. - № 3, Т. 1 (Iunie). - С. 100-105, 2015) Манжай, О. В.; Manzhai, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5435-5921; ResearcherID: J-6761-2016; Жицький, Є. О.; Zhitskii, Y. O.У статті проаналізовано зміст терміну «кримінальна розвідка» та порівняно її з дефініцією «оперативне обслуговування». Сконцентровано увагу на діяльнісному аспекті цих інститутів в різних країнах. Розглянуто поширені стратегії, в яких викладено процес кримінальної розвідки, її етапи, окремі застосовувані методи та форми подання результатів. Окремо розглянуто засоби, які використовуються у кримінальній розвідці, та її інформаційне забезпечення. Підкреслено роль роботи з конфідентами під час провадження кримінальної розвідки. Надано визначення та проаналізовано зміст оперативного обслуговування. Розглянуто сучасні тенденції в оперативному обслуговуванні високотехнологічних об’єктів. На підставі проведеного аналізу викладено пропозиції щодо удосконалення вітчизняного інституту оперативного обслуговування.Документ Розвиток оперативного обслуговування об’єктів, які надають інформаційні послуги з використанням Інтернету(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2015. - № 1 (68). - С. 41-48., 2015) Жицький, Є. О.; Zhitskii, Y. O.Проаналізовано становлення оперативного обслуговування об’єктів, які надають інформаційні послуги з використанням інтернету, та визначено основні тенденції розвитку такої діяльності. Виділено два етапи розвитку оперативного обслуговування об’єктів, які надають інформаційні послуги з використанням інтернету: 1) становлення оперативного обслуговування як самостійного інституту оперативно-розшукової діяльності; 2) впровадження у сферу економіки інтернету, який дав поштовх до виникнення нових видів згаданого інституту. За результатами аналізу запропоновано більш широке застосування аналітичної розвідки у рамках здійснення досліджуваного виду оперативного обслуговування.