Державне адміністративне управління. Адміністративна діяльність (State Administration. Administrative Activity)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Державне адміністративне управління. Адміністративна діяльність (State Administration. Administrative Activity) за Ключові слова "12.00.01"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Міліція радянської України в період війни 1941-1945 років: історико-правове дослідження : автореф. дис.(Харків, 2016) Лабоженко, Д. Б.; Labozhenko, D. B.; Ярмиш, О. Н. - науковий керівникДисертація присвячена дослідженню нормативно-правового забезпечення, організації та діяльності міліції радянської України напередодні та під час війни. Автором проаналізовано різноманітні форми, методи та напрями діяльності міліції в умовах воєнного часу, наново переосмислено діяльність міліції у забезпеченні охорони громадського порядку та боротьби зі злочинністю. У роботі охарактеризовано функції непритаманні міліції, які виконувалися нею в період з 1941 по 1945 роки. На підставі цього автором подано нову класифікацію напрямів діяльності міліції у часи війни. Висвітлено особливості кадрового та матеріально-технічного забезпечення міліції у вказаний історичний період. Встановлено особливості юридичної відповідальності працівників міліції в умовах воєнного стану в період з 1941 по 1945 роки, в т.ч. притягнення до кримінальної відповідальності за вчинення посадових злочинів, які тоді кваліфікувалися як військові та були підсудні військовим трибуналам.Документ Організаційно-правові засади діяльності органів державної безпеки УРСР у період Другої Світової війни : автореф. дис.(Харків, 2018) Бадахов, Ю. Н.; Badakhov, Yu. N.; Шевченко, А. Є. - науковий керівникУ дисертації комплексно вирішується важлива наукова проблема, пов’язана з нормативно-правовим регулюванням та організаційно-кадровим забезпеченням діяльності органів державної безпеки на території Української РСР в роки Другої світової війни. Аналізується специфіка субординації в управлінській вертикалі, де спецслужби відігравали роль слухняного виконавця волі партійного центру; особливості формування правового поля, в якому вони функціонували, а також мотиваційні чинники, що обумовлювали ті чи інші рішення керівництва СРСР, спрямовані на вдосконалення побудови органів державної безпеки та результативне виконання поставлених перед ними завдань. Простежуються зміни в конструюванні органів держбезпеки, що знайшли вияв у кількаразовій реорганізації Наркоматів державної безпеки і внутрішніх справ; лінії дублювання і накладання їхніх повноважень. Розкриваються підходи вирішення проблеми кадрів шляхом мобілізації працівників та їх підготовки у навчальних закладі на курсах. Характеризуються завдання і компетенція підрозділів НКВС і НКДБ, на які покладалося забезпечення безпеки у різних секторах: політичному, військовому, економічному, правоохоронному, а також організації розвідки і контррозвідки, збереження державної таємниці та інші. Висвітлюються організаційні та нормативно-правові аспекти репресивної діяльності органів держбезпеки у завершальний період війни, зокрема стосовно колаборантів, українського національно-визвольного руху тощо.Документ Правовий статус поліції країн континентальної правової сім'ї (загальнотеоретична характеристика на матеріалах Франції, Німеччини, Польщі) : автореф. дис.(Харків, 2009) Передерій, О. С.; Perederii, O. S.; Передерий, А. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4898-876X; Шульга, А.М. - науковий керівникДисертація є комплексним науковим дослідженням, присвяченим загальнотеоретичній характеристиці одного з елементів правової системи країн континентальної правової сім'ї — інституту поліції. Використовуючи таку категорію загальнотеоретичної юриспруденції як «правовий статус», обґрунтовано авторське визначення правового статусу поліції країн континентальної правової сім'ї, а також досліджені основні структурні елементи правового статусу данного органу в таких розвинених державах європейського співтовариства як Франція, Німеччина, Польща. Розкриваючи історію становлення поліції як органу виконавчої влади, що виконує правоохоронну функцію держави, досліджується його місце і роль у функціонуванні державного апарату Франції, Німеччини, Польщі. Автором проведений ґрунтовний аналіз положень найважливіших міжнародних і міждержавних (діють в межах Європейського Союзу) нормативних актів, котрі регулюють діяльність поліції країн континентальної правової сім'ї. На основі вивченого національного законодавства Франції, Німеччини, Польщі досліджено організаційно-функціональну побудову системи органів поліції у обраних зарубіжних державах. Шляхом аналізу вивченого зарубіжного законодавства досліджена компетенція французької, німецької і польської поліції, визначені гарантії її реалізації, встановлені існуючі законодавчі обмеження окремих прав поліцейських Франції, Німеччини, Польщі, висвітлені особливості їх юридичної відповідальності. За результатами проведеного дослідження запропоновано внести зміни в українське національне законодавство з метою вдосконалення правового статусу міліції України задля підвищення ефективності її діяльності.