Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 2010, № 1 (48)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 2010, № 1 (48) за Ключові слова "distance learning"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дистанційне навчання як нова форма навчання працівників органів внутрішніх справ України(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 1 (48). – С. 292-298, 2010) Гончарук, В. В.; Honcharuk, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8157-0130Розглянуто та проаналізовано дистанційне навчання як нова форма навчання працівників органів внутрішніх справ України. Підкреслено недоліки та перспективні напрями розвитку дистанційного навчання працівників органів внутрішніх справ України. The article is devoted to the problem of the distance education as a new mode of Ukrainian police officers training. Special attention is paid on the lacks and perspective directions of Ukrainian police officers distance learning development. Рассмотрено и проанализировано дистанционное обучение как новая форма обучения работников органов внутренних дел Украины. Акцентировано внимание на недостатках и перспективных направлениях развития дистанционного обучения работников органов внутренних дел Украины.Документ Тьютор як новий вид викладача у системі вищої освіти(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 1 (48). – С. 298-304, 2010) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729Досліджено досвід включення тьюторської діяльності до різних історичних контекстів університетської освіти. Проаналізовано поняття «тьютор», визначено роль, місце та функції тьютора у системі вищої освіти. Визначено характерні риси в діяльності тьютора у системі вищої освіти, специфіку діяльності тьютора у процесі дистанційного навчання. Experience of including of tutor activity into different historical contexts of University education is researched. The notion «tutor» is analyzed; role, place and functions of tutor in the system of higher education are determined. Distinguishing features of tutor in the system of higher education, specific activity of a tutor in the process of distance learning are defined. Исследован опыт включения тьюторской деятельности в разные исторические контексты университетского образования. Проанализировано понятие «тьютор», определена роль, место и функции тьютора в системе высшего образования. Определены отличительные черты тьютора в системе высшего образования, специфика деятельности тьютора в процессе дистанционного образования.