Види зворотного зв`язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали Всеукр. наук.-метод. заоч. конф. (м. Харків, 7 груд. 2020 р.) / Нац. акад. Нац. гвардії України. - Харків, 2020 – С.22-25

Анотація

Розглянуто підходи щодо класифікації видів зворотного зв'язку у методиці викладання іноземних мов. Досліджено, що найкращим є сполучення різних типів зворотного зв’язку, що мають застосовуватися залежно від рівня підготовки студентів, виду навчальної діяльності, преференцій студентів, стилів учіння та багатьох інших чинників.
Approaches to the classification of types of feedback in the methodology of teaching foreign languages are considered.
Рассмотрены подходы к классификации видов обратной связи в методике преподавания иностранных языков.

Опис

Филипська В. І. Види зворотного зв`язку між викладачем та студентом у процесі вивчення іноземної мови / Филипська Віта Іванівна // Методика та специфіка викладання іноземних мов у закладах вищої освіти: матеріали Всеукр. наук.-метод. заоч. конф. (м. Харків, 7 груд. 2020 р.) / Нац. акад. Нац. гвардії України. - Харків, 2020 – С.22-25.

Ключові слова

зворотний зв'язок, методика викладання іноземних мов, Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, викладання іноземної мови, feedback, обратная связь, преподавание иностранного языка

Бібліографічний опис