З’ясовано негативні сторони овердрафту в процесі оформлення та обслуговування
клієнтів. Менеджери банків удаються до зловживань, не пояснюють досконало умови
мікрокредитування, а також не створюють умов для управління залишками коштів і
контролю за ними. Скарги клієнтів розглядаються формально, без їхньої участі. Користуючись довірою клієнта, менеджери банків пропонують різноманітні послуги з метою отримання комісійних. Запропоновано посилити державний контроль за діяльністю банківського сектора.
The negative aspects of overdraft in the process of registration and maintenance have been clarified
customers. Bank managers resort to abuse, do not explain the conditions perfectly
microcredit, and do not create conditions for managing balances and
control over them. Customer complaints are considered formally, without their participation. Using the trust of the client, bank managers offer a variety of services in order to receive commissions. It is proposed to strengthen state control over the activities of the banking sector.
Выяснены отрицательные стороны овердрафта в процессе оформления и обслуживания
клиентов. Менеджеры банков прибегают к злоупотреблениям, не объясняют в совершенстве условия микрокредитования, а также не создают условий для управления остатками средств и
контроля за ними. Жалобы клиентов рассматриваются формально, без их участия. Пользуясь доверием клиента, менеджеры банков предлагают различные услуги с целью получения комиссионных. Предложено усилить государственный контроль за деятельностью банковского сектора.