KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Захист прав клієнтів у процесі мікрокредитуванні

Show simple item record

dc.contributor.author Садиков, М. А.
dc.contributor.author Sadykov, M. A.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1249-2359
dc.date.accessioned 2021-04-28T09:30:58Z
dc.date.available 2021-04-28T09:30:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://doi.org/10.32631/v.2020.4.16
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10468
dc.description Садиков, М. А. Захист прав клієнтів у процесі мікрокредитуванні / Мурат Абдикасович Садиков // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2020. – № 4 (91). – С. 170-184. - DOI: https://doi.org/10.32631/v.2020.4.16. uk_UA
dc.description Садиков, М. А. (2020) «Захист прав клієнтів у процесі мікрокредитуванні», Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 91(4), с. 170-184. doi: 10.32631/v.2020.4.16.
dc.description.abstract З’ясовано негативні сторони овердрафту в процесі оформлення та обслуговування клієнтів. Менеджери банків удаються до зловживань, не пояснюють досконало умови мікрокредитування, а також не створюють умов для управління залишками коштів і контролю за ними. Скарги клієнтів розглядаються формально, без їхньої участі. Користуючись довірою клієнта, менеджери банків пропонують різноманітні послуги з метою отримання комісійних. Запропоновано посилити державний контроль за діяльністю банківського сектора. uk_UA
dc.description.abstract The negative aspects of overdraft in the process of registration and maintenance have been clarified customers. Bank managers resort to abuse, do not explain the conditions perfectly microcredit, and do not create conditions for managing balances and control over them. Customer complaints are considered formally, without their participation. Using the trust of the client, bank managers offer a variety of services in order to receive commissions. It is proposed to strengthen state control over the activities of the banking sector. en
dc.description.abstract Выяснены отрицательные стороны овердрафта в процессе оформления и обслуживания клиентов. Менеджеры банков прибегают к злоупотреблениям, не объясняют в совершенстве условия микрокредитования, а также не создают условий для управления остатками средств и контроля за ними. Жалобы клиентов рассматриваются формально, без их участия. Пользуясь доверием клиента, менеджеры банков предлагают различные услуги с целью получения комиссионных. Предложено усилить государственный контроль за деятельностью банковского сектора. ru
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2020. – № 4 (91). – С. 170-184 uk_UA
dc.subject Фінансове право. Бюджетне право. Банківське право. Financis Law. Budget Law. Banking Law. Финансовое право. Бюджетное право. Банковское право uk_UA
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации uk_UA
dc.subject Україна. Ukraine. Украина uk_UA
dc.subject банківська діяльність uk_UA
dc.subject банковская деятельность uk_UA
dc.subject banking uk_UA
dc.subject мікрокредитування uk_UA
dc.subject микрокредитование uk_UA
dc.subject microcredit uk_UA
dc.subject овердрафт uk_UA
dc.subject overdraft uk_UA
dc.subject комісійні збори uk_UA
dc.subject комиссионные сборы uk_UA
dc.subject commission fees uk_UA
dc.subject кредитний ліміт uk_UA
dc.subject кредитный лимит uk_UA
dc.subject credit limit uk_UA
dc.subject відсоткова ставка uk_UA
dc.subject процентная ставка uk_UA
dc.subject interest rate uk_UA
dc.title Захист прав клієнтів у процесі мікрокредитуванні uk_UA
dc.title.alternative Protection of clients’ rights in the microcredit process uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account