Гейміфікація у навчанні: сутність, переваги, недоліки
Вантажиться...
Дата
2015
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Дистанційна освіта України 2015: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19-20 листопада 2015 р.). – Харків : ХАДІ, 2015. – C. 39-43
Анотація
У статті автор досліджує сутність гейміфікації у навчанні, її ознаки та відмінності від ігор та навчання заснованого на грі. Визначені переваги та недоліки використання гейміфікації у навчальному процесі вищої школи та у корпоративному навчанні.
The article explores the essence of gamification in education, its characteristics and differences of games and game-based learning. The advantages and disadvantages of using gamification in education in higher education and corporate training are defined.
В статье автор исследует сущность геймификации в обучении, ее признаки и отличия от игр и обучения основанного на игре. Определенны преимущества и недостатки использования геймификации в учебном процессе высшей школы и в корпоративном обучении.
The article explores the essence of gamification in education, its characteristics and differences of games and game-based learning. The advantages and disadvantages of using gamification in education in higher education and corporate training are defined.
В статье автор исследует сущность геймификации в обучении, ее признаки и отличия от игр и обучения основанного на игре. Определенны преимущества и недостатки использования геймификации в учебном процессе высшей школы и в корпоративном обучении.
Опис
Бугайчук, К. Л. Гейміфікація у навчанні: сутність, переваги, недоліки / К. Л. Бугайчук // Дистанційна освіта України 2015: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19-20 листопада 2015 р.). – Харків : ХАДІ, 2015. – C. 39-43.
Ключові слова
Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, гейміфікація, дистанційне навчання, корпоративне навчання, gamification, distance learning, corporate training, геймификация, дистанционное обучение, корпоративное обучение