Гейміфікація у навчанні: сутність, переваги, недоліки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Дистанційна освіта України 2015: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19-20 листопада 2015 р.). – Харків : ХАДІ, 2015. – C. 39-43

Анотація

У статті автор досліджує сутність гейміфікації у навчанні, її ознаки та відмінності від ігор та навчання заснованого на грі. Визначені переваги та недоліки використання гейміфікації у навчальному процесі вищої школи та у корпоративному навчанні.
The article explores the essence of gamification in education, its characteristics and differences of games and game-based learning. The advantages and disadvantages of using gamification in education in higher education and corporate training are defined.
В статье автор исследует сущность геймификации в обучении, ее признаки и отличия от игр и обучения основанного на игре. Определенны преимущества и недостатки использования геймификации в учебном процессе высшей школы и в корпоративном обучении.

Опис

Бугайчук, К. Л. Гейміфікація у навчанні: сутність, переваги, недоліки / К. Л. Бугайчук // Дистанційна освіта України 2015: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19-20 листопада 2015 р.). – Харків : ХАДІ, 2015. – C. 39-43.

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, гейміфікація, дистанційне навчання, корпоративне навчання, gamification, distance learning, corporate training, геймификация, дистанционное обучение, корпоративное обучение

Бібліографічний опис