KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Дистанційне навчання працівників ОВС: теоретичний аналіз

Show simple item record

dc.contributor.author Бугайчук, К. Л.
dc.contributor.author Bugaychuk, K. L.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010
dc.contributor.author ResearcherID: I-5612-2016
dc.date.accessioned 2016-11-21T11:35:32Z
dc.date.accessioned 2018-05-18T08:50:11Z
dc.date.available 2016-11-21T11:35:32Z
dc.date.available 2018-05-18T08:50:11Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1364
dc.description Бугайчук К.Л. Дистанційне навчання працівників ОВС: теоретичний аналіз [Текст] / К.Л. Бугайчук // Горизонти освіти. – 2013. – № 2. ‒ С. 21-27. uk_UA.UTF8
dc.description.abstract У статті досліджені сучасні концептуальні підходи до визначення сутності та ознак поняття «дистанційне навчання». Автор, на підставі аналізу наукових праць та чинного законодавства України в галузі вищої освіти та дистанційного навчання, запропонував власне визначення категорії «дистанційне навчання працівників ОВС», проаналізував його основні ознаки та дослідив відмінності дистанційного та заочного навчання. uk_UA.UTF8
dc.description.abstract The article explores current conceptual approaches to determining the nature and attributes of the concept of «distance learning». Through analysis of scientific papers and current legislation of Ukraine in the field of higher education and distance learning the author offered his own definition of the category of «distance learning of policemen», analyzed its main features and differences between extramural and distance learning. en
dc.description.abstract В статье исследованы современные концептуальные подходы к определению сущности и признаков понятия «дистанционное обучение». Автор, на основании анализа научных работ и действующего законодательства Украины в сфере высшего образования и дистанционного обучения, предложил собственное определение категории «дистанционное обучение сотрудников ОВД», проанализировал его основные признаки и исследовал различия дистанционного и заочного обучения. ru
dc.language.iso other uk_UA.UTF8
dc.publisher Горизонти освіти. – 2013. – № 2. ‒ С. 21-27 uk_UA.UTF8
dc.subject Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика uk_UA.UTF8
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации uk_UA.UTF8
dc.subject Україна. Ukraine. Украина uk_UA.UTF8
dc.subject Органи внутрішніх справ. Internal affairs agencies. Органы внутренних дел uk_UA.UTF8
dc.subject Internal Affairs Agencies uk_UA.UTF8
dc.subject органы внутренних дел uk_UA.UTF8
dc.subject дистанційне навчання uk_UA.UTF8
dc.subject дистанционное обучение uk_UA.UTF8
dc.subject заочне навчання uk_UA.UTF8
dc.subject заочное обучение uk_UA.UTF8
dc.subject дидактична система uk_UA.UTF8
dc.subject дидактическая система uk_UA.UTF8
dc.subject extramural learning uk_UA.UTF8
dc.subject didactic system uk_UA.UTF8
dc.subject Адміністративне право та процес. Адміністративна діяльність. Administrative Law and Procedure. Administrative Activity. Административное право и процесс. Административная деятельность uk_UA.UTF8
dc.title Дистанційне навчання працівників ОВС: теоретичний аналіз uk_UA.UTF8
dc.type Article uk_UA.UTF8


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account