У статті висвітлений досвід Харківського національного університету внутрішніх справ щодо розробки електронних посібників, дистанційних курсів, а також проведення дистанційного навчального процесу. На підставі проведеної роботи автором визначені позитивні та негативні фактори, що спостерігалися протягом навчання та окреслені напрямки вдосконалення впровадження дистанційного навчання у навчальний процес університету.
The article highlights the experience of the Kharkov National University of Internal Affairs
on the development of electronic books, distance learning courses, as well as a distance learning
process. Based on work conducted by the author identified the positive and negative factors that
were observed during the study and outlines directions of implementation of distance learning in the
learning process of the university.
В статье освещен опыт Харьковского национального университета внутренних дел по
разработке электронных пособий, дистанционных курсов, а также по проведению
дистанционного учебного процесса. На основании проведенной работы автором определены
положительные и отрицательные факторы, которые наблюдались в течение обучения, а
также намечены направления совершенствования внедрения дистанционного обучения в
учебный процесс университета.