KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Досвід впровадження елементів дистанційного навчання у навчальний процес Харківського національного університету внутрішніх справ

Show simple item record

dc.contributor.author Бугайчук, К. Л.
dc.contributor.author Bugaychuk, K. L.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010
dc.contributor.author ResearcherID: I-5612-2016
dc.date.accessioned 2016-11-29T09:18:06Z
dc.date.accessioned 2018-05-18T08:50:18Z
dc.date.available 2016-11-29T09:18:06Z
dc.date.available 2018-05-18T08:50:18Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1390
dc.description Бугайчук К.Л. Досвід впровадження елементів дистанційного навчання у навчальний процес Харківського національного університету внутрішніх справ / К. Л. Бугайчук // Горизонти освіти. – 2012. – № 1. ‒ С. 72-80. uk_UA.UTF8
dc.description.abstract У статті висвітлений досвід Харківського національного університету внутрішніх справ щодо розробки електронних посібників, дистанційних курсів, а також проведення дистанційного навчального процесу. На підставі проведеної роботи автором визначені позитивні та негативні фактори, що спостерігалися протягом навчання та окреслені напрямки вдосконалення впровадження дистанційного навчання у навчальний процес університету. uk_UA.UTF8
dc.description.abstract The article highlights the experience of the Kharkov National University of Internal Affairs on the development of electronic books, distance learning courses, as well as a distance learning process. Based on work conducted by the author identified the positive and negative factors that were observed during the study and outlines directions of implementation of distance learning in the learning process of the university. en
dc.description.abstract В статье освещен опыт Харьковского национального университета внутренних дел по разработке электронных пособий, дистанционных курсов, а также по проведению дистанционного учебного процесса. На основании проведенной работы автором определены положительные и отрицательные факторы, которые наблюдались в течение обучения, а также намечены направления совершенствования внедрения дистанционного обучения в учебный процесс университета. ru
dc.language.iso other uk_UA.UTF8
dc.publisher Горизонти освіти. – 2012. – № 1. – С. 72-80. uk_UA.UTF8
dc.subject Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика uk_UA.UTF8
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации uk_UA.UTF8
dc.subject Україна. Ukraine. Украина uk_UA.UTF8
dc.subject дистанційне навчання uk_UA.UTF8
dc.subject дистанційний курс uk_UA.UTF8
dc.subject електронний посібник uk_UA.UTF8
dc.subject Харківський національний університет внутрішніх справ uk_UA.UTF8
dc.subject Харьковский национальный университет внутренних дел uk_UA.UTF8
dc.subject Kharkiv National University of Internal Affairs uk_UA.UTF8
dc.subject дистанционное обучение uk_UA.UTF8
dc.subject дистанционный курс uk_UA.UTF8
dc.subject электронное пособие uk_UA.UTF8
dc.subject distance learning uk_UA.UTF8
dc.subject distance learning course uk_UA.UTF8
dc.subject electronic guide uk_UA.UTF8
dc.subject вищі навчальні заклади Міністерства внутрішніх справ України
dc.subject higher educational establishments of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine
dc.subject высшие учебные заведения Министерства внутренних дел Украины
dc.title Досвід впровадження елементів дистанційного навчання у навчальний процес Харківського національного університету внутрішніх справ uk_UA.UTF8
dc.type Article uk_UA.UTF8


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account