Мобільне навчання: сутність та моделі впровадження в навчальний процес вищих навчальних закладів МВС України

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – №1

Анотація

Сучасні тенденції створення і розширення функціональності портативних електронних пристроїв змушують світову спільноту замислюватися про їх використання з освітньою метою. Останніми роками вчені все частіше говорять про виникнення навчання за допомогою мобільних пристроїв або мобільне навчання. Автором визначена сутність мобільного навчання, його співвідношення з дистанційним й електронним навчанням, а також окреслені його переваги і недоліки. На підставі особливостей мобільних пристроїв сформульовано правила розробки інформаційних ресурсів для мобільного навчання. Запропоновано моделі впровадження мобільного навчання в навчальний процес вищих навчальних закладів МВС України.
Current trends to create and expand the functionality of portable electronic devices make the international community to reflect on their use for educational purposes. In recent years, scientists are increasingly talking about the emergence of learning through mobile devices or mobile learning. The author defined the essence of mobile learning, its correlation with distance learning and e-learning, and outlines its advantages and disadvantages. Based on the characteristics of mobile devices, set out rules for the development of information resources for mobile learning. The models of implementation of mobile learning in the educational process of higher educational establishments MIA of Ukraine are offered.
Современные тенденции создания и расширения функциональности портативных электронных устройств заставляют мировое сообщество задумываться об их использовании с образовательной целью. Последние годы ученые все чаще говорят о возникновении обучения с помощью мобильных устройств или мобильном обучении. Автором определена сущность мобильного обучения, его соотношение с дистанционным и электронным обучением, а также определены его преимущества и недостатки. На основании особенностей мобильных устройств, сформулированы правила разработки информационных ресурсов для мобильного обучения. Предложены модели внедрения мобильного обучения в учебный процесс высших учебных заведений МВД Украины.

Опис

Бугайчук К.Л. Мобільне навчання: сутність та моделі впровадження в навчальний процес вищих навчальних закладів МВС України [Електронний ресурс] / Бугайчук Костянтин Леонідович // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – №1 (2012). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/issue/view/49#.UiMS7zbIYlQ

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, Україна. Ukraine. Украина, Органи внутрішніх справ. Internal affairs agencies. Органы внутренних дел, Internal Affairs Agencies, органы внутренних дел, дистанційне навчання, мобільне навчання, distance learning, mobile learning, дистанционное обучение, мобильное обучение, вищі навчальні заклади Міністерства внутрішніх справ України, высшие учебные заведения Министерства внутренних дел Украины, higher educational establishments of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine

Бібліографічний опис