Договір на створення та розповсюдження реклами : автореф. дис.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2005

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Харків

Анотація

Дисертація присвячена комплексному дослідженню відносин, які виникають за договором на створення та розповсюдження реклами. Визначено поняття, юридичну природу договору на створення та розповсюдження реклами, а також його місце в системі цивільно-правових договорів. Розглянуто правову природу та зміст договору на створення та розповсюдження реклами як підрядної послуги. Приділяється увага умовам договору на створення та розповсюдження реклами й особливостям його укладення. Подано правову характеристику суб'єктного складу аналізованого договору. Проводяться авторські критерії розмежування реклами та аналіз змісту договору на створення та розповсюдження реклами як правовідносин і визначено підстави відповідальності сторін за договором. Автором обґрунтовано і запропоновано наукові теоретичні та практичні рекомендації і пропозиції щодо вдосконалення законодавчого врегулювання відносин за договором на створення та розповсюдження реклами.
The dissertation is devoted to comprehensive research of the relations arising from an agreement on creation and distribution of advertising. The notion of the agreement on creation and distribution of advertising, its legal nature as well as its place within the system of civil law agreements have been determined. The legal nature and content of the agreement on creation and distribution of advertising as a contract service have been considered. Attention is paid to the conditions of the agreement on creation and distribution of advertising and to the peculiarities of its conclusion. The legal characteristic of the subjective composition of the analyzed agreement is given. The author's criteria for delimitation of advertising and analysis of the content of the agreement on creation and distribution of advertising as legal relations are presented, grounds for the responsibility of parties to the agreement are determined. The author has substantiated and put forward scientific theoretical and practical recommendations and proposals for perfection of legislative regulation of the relations by the agreement on creation and distribution of advertising.
В работе рассматриваются социально-правовые и экономические предпосылки возникновения и формирования института реклами, разработано авторское определение договора на создание и распространение рекламы с учетом определенных законодателем подходов к дефинициям и доктринальным подходам в договорном праве, определена его юридическая природа. Проведен анализ детерминантов развития и предложены адаптационные направления относительно усовершенствования законодательства о рекламе по пути гармонизации украинского законодательства и законодательства ЕС о рекламе. Сделан вывод, что договорные отношения между сторонами рекламных правоотношений имеет сложную, полиаспектную и, в первую очередь, правовое регулирование, основанное на соглашении сторон и императивах закона. Автором установлено, что круг участников гражданско-правовых отношений в сфере рекламы формально ограничивается лишь хозяйничающими субъектами, в большинстве случаев предпринимателями. Определены виды договоров в сфере рекламы: на создание рекламы; договор на распространение рекламы; договор аренды рекламного места; договор на предоставление рекламных услуг; договор на выполнение рекламных работ; договор на создание и распространение рекламы; договор на использование рекламного времени и т.д. Проведена классификация рекламы на основе действующего законодательства о рекламе, ГК Украины и предложенных конструкций в доктрине права. Относительно порядка заключения договора на создание и распространение рекламы диссертант считает, что значительный объем и сложность подлежащих согласованию существенных и необходимых условий договора предопределяет необходимость глубокой предварительной проработки таких договорных условий. Механизм заключения договора на создание и распространение рекламы зависит от того, к какому виду рекламы обращается рекламодатель к рекламисту для достижения своей цели. Обращено внимание на применение проформ.

Опис

Шишка, О. Р. Договір на створення та розповсюдження реклами : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.03 / О. Р. Шишка; Нац. ун-т внутр. справ. - Харків, 2005. - 20 с.

Ключові слова

Цивільне право. Civil Law. Гражданское право, Автореферати дисертацій. Abstracts of Theses. Авторефераты диссертаций, 12.00.03, Україна. Ukraine. Украина, послуга, робота, підряд, реклама, інформація, рекламіст, рекламодавець, виробник реклами, розповсюджувач реклами, реклама-інформація, виклик на оферту, реклама-пропозиція, публічна оферта, договір, публічний договір, договір про приєднання, змішаний договір, договір на створення та розповсюдження реклами, service, work, contract, advertising, information, advertiser, advertising manufacturer, advertising distributor, advertisement-information (call for an offer), advertisement-proposal (public offer), agreement, public agreement, agreement on joining, mixed agreement, agreement on creation and distribution of advertising, услуга, работа, подряд, информация, рекламодатель, производитель рекламы, распространитель рекламы, публичный договор, договор присоединения, смешанный договор, договор на создание и распространение рекламы

Бібліографічний опис