Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Інформаційні технології і засоби навчання. – 2016. – № 4 (54)

Анотація

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена системним впровадженням в освітній процес вищих навчальних закладів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що викликає появу нових видів і форм його організації, зокрема змішаного навчання. На сьогодні серед учених немає єдиного погляду на зміст цього явища. На підставі аналізу наукової літератури і практичних напрацювань педагогічної спільноти автором проаналізований зміст та ознаки поняття «змішане навчання», виділені два підходи до його розуміння: вузький і широкий. Здійснена узагальнена класифікація моделей змішаного навчання, а також запропоновані стратегічні етапи його впровадження в діяльність вищих навчальних закладів.
The relevance of the material presented in the article is caused by the system implementation of modern information and communication technologies into the educational process of higher educational institutions, that induces the appearance of new kinds and forms of its organization, such as blended learning. Today, there is no single view of the content of this phenomenon among scientists. Based on the analysis of scientific literature and practical developments of pedagogical community the author has analyzed the content and features of the concept of "blended learning", highlighted two approaches to its understanding: narrow and wide. There is presented a generalized classification of blended learning models, as well as proposed strategic stages of its implementation in activities of educational institutions.
Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена системным внедрением в образовательный процесс высших учебных заведений современных информационно-коммуникационных технологий, что вызывает появление новых видов и форм его организации, в частности смешанного обучения. На сегодняшний день среди ученых нет единого взгляда на содержание этого явления. На основании анализа научной литературы и практических наработок педагогического сообщества автором проанализировано содержание и признаки понятия «смешанное обучение», выделены два подхода к его пониманию: узкий и широкий. Осуществлена обобщенная классификация моделей смешанного обучения, а также предложены стратегические этапы его внедрения в деятельность образовательных учреждений.

Опис

Бугайчук, К. Л. Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Бугайчук Костянтин Леонідович // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2016. – № 4 (54). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1434.
Buhaichuk, K. L. (2016). BLENDED LEARNING: THEORETICAL ANALYSIS AND STRATEGY OF IMPLEMENTATION IN EDUCATIONAL PROCESS OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS. Information Technologies and Learning Tools, 54(4), 1–18. https://doi.org/10.33407/itlt.v54i4.1434

Ключові слова

Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика, Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации, вищі навчальні заклади, освітній процес, змішане навчання, дистанційне навчання, електронне навчання, інформаційно-комунікаційні технології, стратегія, educational process, blended learning, distance learning, e-learning, information and communication technology, strategy, образовательный процесс, смешанное обучение, дистанционное обучение, электронное обучение, информационно-коммуникационные технологии, publikatsii u WoS

Бібліографічний опис