KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів

Show simple item record

dc.contributor.author Бугайчук, К. Л.
dc.contributor.author Bugaychuk, K. L.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010
dc.contributor.author ResearcherID: I-5612-2016
dc.date.accessioned 2017-11-22T13:38:42Z
dc.date.accessioned 2018-05-18T08:50:23Z
dc.date.available 2017-11-22T13:38:42Z
dc.date.available 2018-05-18T08:50:23Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1434
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2517
dc.description Бугайчук К. Л. Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Бугайчук Костянтин Леонідович // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2016. – № 4 (54). – Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1434. uk_UA.UTF8
dc.description.abstract Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена системним впровадженням в освітній процес вищих навчальних закладів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, що викликає появу нових видів і форм його організації, зокрема змішаного навчання. На сьогодні серед учених немає єдиного погляду на зміст цього явища. На підставі аналізу наукової літератури і практичних напрацювань педагогічної спільноти автором проаналізований зміст та ознаки поняття «змішане навчання», виділені два підходи до його розуміння: вузький і широкий. Здійснена узагальнена класифікація моделей змішаного навчання, а також запропоновані стратегічні етапи його впровадження в діяльність вищих навчальних закладів. uk_UA.UTF8
dc.description.abstract The relevance of the material presented in the article is caused by the system implementation of modern information and communication technologies into the educational process of higher educational institutions, that induces the appearance of new kinds and forms of its organization, such as blended learning. Today, there is no single view of the content of this phenomenon among scientists. Based on the analysis of scientific literature and practical developments of pedagogical community the author has analyzed the content and features of the concept of "blended learning", highlighted two approaches to its understanding: narrow and wide. There is presented a generalized classification of blended learning models, as well as proposed strategic stages of its implementation in activities of educational institutions. en
dc.description.abstract Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена системным внедрением в образовательный процесс высших учебных заведений современных информационно-коммуникационных технологий, что вызывает появление новых видов и форм его организации, в частности смешанного обучения. На сегодняшний день среди ученых нет единого взгляда на содержание этого явления. На основании анализа научной литературы и практических наработок педагогического сообщества автором проанализировано содержание и признаки понятия «смешанное обучение», выделены два подхода к его пониманию: узкий и широкий. Осуществлена обобщенная классификация моделей смешанного обучения, а также предложены стратегические этапы его внедрения в деятельность образовательных учреждений. ru
dc.language.iso other uk_UA.UTF8
dc.publisher Інформаційні технології і засоби навчання. – 2016. – № 4 (54) uk_UA.UTF8
dc.subject Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика uk_UA.UTF8
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации uk_UA.UTF8
dc.subject вищі навчальні заклади uk_UA.UTF8
dc.subject освітній процес uk_UA.UTF8
dc.subject змішане навчання uk_UA.UTF8
dc.subject дистанційне навчання uk_UA.UTF8
dc.subject електронне навчання uk_UA.UTF8
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk_UA.UTF8
dc.subject стратегія uk_UA.UTF8
dc.subject educational process uk_UA.UTF8
dc.subject blended learning uk_UA.UTF8
dc.subject distance learning uk_UA.UTF8
dc.subject e-learning uk_UA.UTF8
dc.subject information and communication technology uk_UA.UTF8
dc.subject strategy uk_UA.UTF8
dc.subject образовательный процесс uk_UA.UTF8
dc.subject смешанное обучение uk_UA.UTF8
dc.subject дистанционное обучение uk_UA.UTF8
dc.subject электронное обучение uk_UA.UTF8
dc.subject информационно-коммуникационные технологии uk_UA.UTF8
dc.title Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів uk_UA.UTF8
dc.title.alternative Смешанное обучение: теоретический анализ и стратегия внедрения в образовательный процесс высших учебных заведений uk_UA.UTF8
dc.title.alternative Blended learning: theoretical analysis and strategy of implementation in educational process of higher educational institutions uk_UA.UTF8
dc.type Article uk_UA.UTF8


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account