KhNUIAIR(Institutional Repository of KhNUIA) ISSN 2524-0501

Опыт психологического консультирования в системе Skype

Show simple item record

dc.contributor.author Базыма, Б. А.
dc.contributor.author Bazyma, B. A.
dc.contributor.author Базима, Б. О.
dc.contributor.author ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1005-1920
dc.date.accessioned 2018-01-16T11:08:13Z
dc.date.accessioned 2018-05-18T09:22:34Z
dc.date.available 2018-01-16T11:08:13Z
dc.date.available 2018-05-18T09:22:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2737
dc.description Базима Б. О. Опыт психологического консультирования в системе Skype / Базима Борис Олексійович // Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє: матеріали ІІI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Харків, 20-21 квіт. 2017 р.) / ХНУ імені В. Н. Каразіна, Укр. асоц. дистанц. освіти. - Харків, 2017. – С. 26-27. uk_UA.UTF8
dc.description.abstract Психологическое консультирование по «скайп» является одновременно вынужденной и необходимой формой образовательной и психокорекционной работы с клиентами. Аудиторно - кабинетные формы имеют несомненные преимущества при индивидуальной работе с клиентом (или при работе с небольшой группой), поскольку интерактивность в этих случаях качественно выше. Однако очевидно, что их повсеместное использование невозможно и при работе с удаленными клиентами не обойтись без дистанционных средств коммуникации и взаимодействия. uk_UA.UTF8
dc.description.abstract Counselling via Skype is both a forced and necessary form of educational and psychocorrectional work with clients. Classroom: the forms have clear advantages when an individual customer (or small group), because the interactivity in these cases is qualitatively higher. However, it is evident that their widespread use is not possible when working with remote clients cannot do without a remote means of communication and interaction. en
dc.description.abstract Психологічне консультування по «скайп» є одночасно вимушеною і необхідною формою освітньої та психокорекционной роботи з клієнтами. Аудиторно-кабінетні форми мають безперечні переваги при індивідуальній роботі з клієнтом (або при роботі з невеликою групою), оскільки інтерактивність у цих випадках якісно вище. Однак очевидно, що їх повсюдне використання неможливо при роботі з віддаленими клієнтами не обійтися без дистанційних засобів комунікації та взаємодії. ua
dc.language.iso other uk_UA.UTF8
dc.publisher Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє: матеріали ІІI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Харків, 20-21 квіт. 2017 р.). - Харків, 2017. – С. 26-27 uk_UA.UTF8
dc.subject Освіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика uk_UA.UTF8
dc.subject Психологія. Рsychology. Психология uk_UA.UTF8
dc.subject Наукові публікації. Scientific publications. Научные публикации uk_UA.UTF8
dc.subject Україна. Ukraine. Украина uk_UA.UTF8
dc.subject дистанційне навчання uk_UA.UTF8
dc.subject психологічне консультування uk_UA.UTF8
dc.subject дистанционное обучение uk_UA.UTF8
dc.subject психологическое консультирование uk_UA.UTF8
dc.subject distance learning uk_UA.UTF8
dc.subject counselling uk_UA.UTF8
dc.subject Skype uk_UA.UTF8
dc.title Опыт психологического консультирования в системе Skype uk_UA.UTF8
dc.type Article uk_UA.UTF8


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account